|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, amper kutter dan ac/dc zelf en perfect gekozen voor de twee zangeressen met de meest irritante stem ooit Je moeder. |
|
Haha, gaaf hoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
valt me nog alles mee ... |
|
quote: dit is echt vet gedaan... |
|
Poeh, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Ben al niet zo'n AC/DC fan, maar zo word je het ook niet, ben ik bang. En toch zingen ze niet slecht... En dus wat ik net zei: "Ik ben er nog niet helemaal uit"... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
hmm walk this way is niet echt acdc dus ik gok dat je t over celine dion en die andere hebt |
|
quote: Sorry, klopt! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Die Suikerbabies pruim ik zonder geluid sowieso al beter dan Celine Dion. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vind de 'walk this way' cover stukken beter te pruimen! Maar ik heb altijd al een zwak voor de Sugababes gehad, scheelt misschien ook... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
't is net een soort Duo Penotti. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, helaas zou die kwijl voor mij dan niet gelden voor de chocolade, Heidi ziet er toch nog het kwijlbaarste uit |
|
Lelijke blonde dertien in een dozijn doos. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Die negerin heeft nog wel haar huidskleurige string aan volgens mij... Of een erg rare streep die er eigenlijk niet hoort te zitten |
|
Blaartrekkend: Bon Jovi's uitvoering van The Boys Are Back In Town (Thin Lizzy) Niet irritant, maar juist erg fijn: Bad Reputation (ook Thin Lizzy) door Phantom Blue 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Of ze heeft een verwisselbaar been. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Niet irritant, wel slecht: Anal Cunt-Old Time Hardcore van Slapshot. |
|
Ik weet niet als die al genoemd is, maar Wel lijp is Fear of the dark in een hardstyle jasje! GAAF!! http://www.youtube.com/watch?v=jfpNU9iTQyE [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 16-07-2008 20:55] Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Ook erg gaaf: DEATH - PAINKILLER!!! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Devildriver-Wasted Years |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Als de Sugar Babes er al staan laat ik dan gelijk 'Shape of my Heart' opnoemen die origineel van Sting is. Dat vind ik echt verkrachting hoor. [Dit bericht is gewijzigd door SlayerRomain op 23-09-2008 15:07] |
|
Net als shape als sape typen ook hoor. |
|
WoW ! Ik vergat een 'H' Dat was wel heel erg van me... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |