![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, amper kutter dan ac/dc zelf en perfect gekozen voor de twee zangeressen met de meest irritante stem ooit ![]() Je moeder. ![]() |
|
Haha, gaaf hoor. ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
valt me nog alles mee ... ![]() |
|
quote: dit is echt vet gedaan... ![]() |
|
Poeh, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Ben al niet zo'n AC/DC fan, maar zo word je het ook niet, ben ik bang. En toch zingen ze niet slecht... ![]() En dus wat ik net zei: "Ik ben er nog niet helemaal uit"... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
hmm walk this way is niet echt acdc dus ik gok dat je t over celine dion en die andere hebt ![]() |
|
quote: Sorry, klopt! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Die Suikerbabies pruim ik zonder geluid sowieso al beter dan Celine Dion. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Vind de 'walk this way' cover stukken beter te pruimen! Maar ik heb altijd al een zwak voor de Sugababes gehad, scheelt misschien ook... ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
't is net een soort Duo Penotti. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, helaas zou die kwijl voor mij dan niet gelden voor de chocolade, Heidi ziet er toch nog het kwijlbaarste uit ![]() ![]() |
|
Lelijke blonde dertien in een dozijn doos. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Die negerin heeft nog wel haar huidskleurige string aan volgens mij... Of een erg rare streep die er eigenlijk niet hoort te zitten ![]() |
|
Blaartrekkend: Bon Jovi's uitvoering van The Boys Are Back In Town (Thin Lizzy) Niet irritant, maar juist erg fijn: Bad Reputation (ook Thin Lizzy) door Phantom Blue 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
quote: Of ze heeft een verwisselbaar been. Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
Niet irritant, wel slecht: Anal Cunt-Old Time Hardcore van Slapshot. ![]() |
|
Ik weet niet als die al genoemd is, maar Wel lijp is Fear of the dark in een hardstyle jasje! GAAF!! http://www.youtube.com/watch?v=jfpNU9iTQyE [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 16-07-2008 20:55] Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
|
Ook erg gaaf: DEATH - PAINKILLER!!! Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
|
Devildriver-Wasted Years ![]() ![]() |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Als de Sugar Babes er al staan laat ik dan gelijk 'Shape of my Heart' opnoemen die origineel van Sting is. Dat vind ik echt verkrachting hoor. [Dit bericht is gewijzigd door SlayerRomain op 23-09-2008 15:07] ![]() |
|
Net als shape als sape typen ook hoor. ![]() |
|
WoW ! Ik vergat een 'H' Dat was wel heel erg van me... ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |