|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Eh dat gecoverde nummer, gebruikt voor dat 3D animatie filmpje van die kikker op zijn transparante brommer (reclame voor gsmdeuntjes geloof ik). Héél irritant en draaien ze nu ook al op de radio. mvg wk10 |
|
Ik weet welke je bedoeld. Kut jamba reclames |
|
quote: miami vice theme. |
|
quote: Beverly hills Cop toch? Of hoe heten die politiefilms met Eddy Murphy? |
|
Oja. |
|
Ik vond Firestarter van Gene Simmons wel lachwekkend... Toch jammer van die man heh... |
|
deathmetal versies van judas priest nummers (fleshcrawl, benediction)... (ripper door agent steel is wel erg lekker!) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Marduk- Total Desaster. Wat een ramp. Slecht gespeeld, slechte vocals. gewoon kut. Iets waar ik me ook de tering aan heb lopen ergeren waren al die live Metallica covers op MTV een jaar geleden. Het dieptepunt was wel de 'sloppy' uitvoering van Sanitarium door Limp Bizkit. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-06-2005 23:33] |
|
quote: Ja dat weet ik nog, om te huilen!! Ook heel erg verschrikkelijk vind ik de Graveworm versie van Losing my Religion |
|
...De "Another brick in the Wall" cover van KoRn is ook zeer irritant...Het nadoen van dat soort solo's gaan altijd fout. |
|
quote: Orgineel is die wel moet ik zeggen. |
|
quote: Het maakt me deels aan het lachen, deels aan het janken van ellende. Wat een ontiegelijk kutnummer is dat toch, die versie van Graveworm. |
|
quote:Inderdaad, niet om aan te horen. |
|
graveworm is zowiezo erg jammer In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
99 van de 100 covers zijn gewoon hardstikke irritant. Pas als er iets toegevoegd wordt, wat het een heel andere song maakt wordt het soms een beetje boeiend, maar voor de rest is het gewoon gebrek aan inspiratie en cd vulling Rock moet Rollen |
|
Ook irritant: Die 8573,55 Venom covers. En zo goed als allemaal voegen ze niets toe. |
|
Dust - Raining blood , mijn god! ik heb nog nooit zoooo iets slechts gezien. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
De Battery cover door Ensiferum was ook niet echt geslaagd. Maar niemand doet meer onder dan Korn - One (ook op de bewuste MTV show) signature |
|
Miss lavigne heeft -naar het schijnt- IMAGINE opgenomen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
Oei, das minder. Hier moest ik al om janken. Avril Lavigne Lyrics - Chop Suey. |
|
niet te vergeten, haar verkrachting van Fuel ze heeft t al moeilijk genoeg met d'er eigen nrs, wat gaat die zitten coveren? ohw, knocking on heavens door heeft ze ook naar de zak geholpen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hmm ze heeft 'kiss me' van weet k wie ook nog gecovert dat kind doet precies niks anders... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ripper door Fates Warning, die is pas goed. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |