|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ohja, Powerslaves! Tering, wat was dat belachelijk. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Der heeft ook één of andere popgroep Callifornia Dreamin' van The Mammas and the Pappas deftig verneukt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Invocator-Altar of sacrifice(Slayer) |
|
De verkrachting van scream of anger van Europe door Arch enemy en de Final Countdown cover van Norther. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: whahaha vind ik wel grappig opzich I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Een absolute neen! De cover van Vision divine kan ik nog wel hebben, maar dit is pure blasphemie! (Ja, ik ben Europe fan, sue me ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote:whahah ja dan is het opzich, als europe fan, wel slecht maar toch... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik kan sommige Norther nummers op zich wel aanhoren (howel het een schaamteloze cob-kloon blijft), maar dit is gewoon een inspiratieloze cover. Voeg wat gruntjes toe en kloar.. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Die tranceversie van The Final Countdown is pas een verkrachting. |
|
quote: U gaat voor de meest overbodige opmerking van het jaar? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! *schiet zichzelf door zijn kop* |
|
Ik kan iedereen 'Blood, sweat & tears - a tribute to Type O Negative' aanraden. Staat vol van de kutcovers! |
|
[quote]Op 3 april 2004 2:10 schreef ElitE het volgende: Soft Cell heeft een verneukte versie tainted love uitgebracht Marilin manson had een veeeel betere *proest* die van Manson zuigt toch wel behoorlijk, dat noem ik pas muziek verkrachten! http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
quote: Die cover van Arch Enemy vind ik zeker niet slecht.......Maar hij haalt wel niet de kwaliteit van Europe .. |
|
Scooter die "The logical song" van Supertramp gigantisch verkloot met een of andere smurfenstem zo kan ie wel weer |
|
quote:double date heeft toch ook een nummer van supertramp totaal verkracht I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Hehe, vind hem wel grappig Hun rebel yell en I was made for loving you ook wel humor op zich. Je moet het gewoon niet al te serieus nemen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Scooter heeft ook de Bretoense traditional "Son ar Ghistr" (beter bekend van Bots - Zeven Dagen lang) verneukt met zijn "How mutch is the Fish" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
death becomes ripping van de misfits gecovered door gaydle of filth. dat is pas verkrachting |
|
quote: zou best kunnen.. ik heb wel eens vaker mislukte covers van supertramp gehoord.. Ook Dreamer ergens een keer. Ook met zo'n rotsmurfenstem. Misschien was dat die van Double Date.. In ieder geval verneuking van de muziek. Supertramp verbeter je niet zomaar. quote: Ik neem het ook niet serieus.. maar daarom is het nog wel een irritante cover [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 19-04-2004 22:32] zo kan ie wel weer |
|
Een of andere trancemuts heeft poison van alice cooper gejat grrr |
|
Ik zie dan toch liever die trance muts dan alice cooper het lijk als ik zo vrij mag zijn. |
|
ja maar, trance... dan hoor ik toch veel liever alice cooper hoor! |
|
quote: inderdaad, hoorde ik gisteravond ook tijdens het werken.. bah |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |