IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : irritante covers Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-12-2003 20:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Marilyn Manson - Another Brick in the Wall

DAT IS VERDOMME HEILIGSCHENNIS (zowiezo is het coveren van The Floyd heiligschennis)


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 04-12-2003 20:14 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

[quote]Op 4 december 2003 20:11 schreef Elfensteen het volgende:
Marilyn Manson - Another Brick in the Wall

DAT IS VERDOMME HEILIGSCHENNIS (zowiezo is het coveren van The Floyd heiligschennis)[/quote
je hebt gelijk maar ik vond welcome to the machine van shadows fall best gaaf gedaan


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-12-2003 20:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 20:14 schreef antipop het volgende:
je hebt gelijk maar ik vond welcome to the machine van shadows fall best gaaf gedaan
nooit gehoord! *gaat op zoek*

m'n site heet toevallig zo


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-12-2003 20:15 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 20:11 schreef Elfensteen het volgende:
DAT IS VERDOMME HEILIGSCHENNIS (zowiezo is het coveren van The Floyd heiligschennis)

Rasputina heeft anders wel een heel goeie cover van "Wish You Were Here"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-12-2003 20:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 20:15 schreef DarknessThere het volgende:
Rasputina heeft anders wel een heel goeie cover van "Wish You Were Here"
Nee...sorry..


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-12-2003 20:17 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Toch wel hoor...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-12-2003 20:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

*kuch*NEEN*kuch*


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-12-2003 20:19 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik durf wedden da't je't nog niet eens gehoord hebt...

Nu ja, irritante covers? After Forever - The Evil that Men Do...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-12-2003 20:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

O jawel! En ik vond het niks...maar ik ben zowiezo een beetje anti-cover


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-12-2003 20:21 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Pff.. Okee, dan win je...


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 04-12-2003 23:02 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse


Six Feet Under - Wrathchild vind ik behoorlijk irritant.
Six Feet Under - TNT daarentegen

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 04-12-2003 23:03]


Je kan me de bout hachelen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-12-2003 23:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De 'Hell Awaits' cover van Slayer, door Cradle of Filth is ook wel irritant, dat is, als ik hem hoor, wat ik gelukkig maar één keer in mijn leven gedaan heb.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 04-12-2003 23:09 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Momenteel wordt er op de box in Gronigen de band Melrose vaak aangevraagd met het nummer O. Wat dus godverdomme gewoon bro hymn is van Pennywise.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-12-2003 23:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

"The thing that should not be" door The Sins of thy Beloved vond ik behoorlijk mislukt, kan ik me herinneren.

En Raining Blood door Tori Amos .


headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 05-12-2003 0:06 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Ik weet niet of iemand um nog kent, maar het nummer ;Spirit in the Sky' van Norman Greenbaum is op zich een best mooi nummer.

Totdat die son of a ^#%^% van een Gareth Gay-tes het in z'n handen kreeg:

Behind blue eyes van The Who rockssss


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 05-12-2003 0:39 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik moest zo ontzettend lachen toen ik die Fred Durst zag zingen: Nobody knows what's it's like to be hated (zielepiet). Ik kreeg echt het Britney syndroom van: I'm not a little girl.
Wat in en in triest....



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-12-2003 10:31 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 december 2003 0:39 schreef Henke het volgende:
Ik moest zo ontzettend lachen toen ik die Fred Durst zag zingen: Nobody knows what's it's like to be hated (zielepiet). Ik kreeg echt het Britney syndroom van: I'm not a little girl.
Wat in en in triest....


Fred zingen? cristus, ik dacht dat men een hongerige bunzing in zijn onderbroek had gestopt. Wat echt snue is aan die koffer is nog wel dat hun zogenaamd "metal" zijn. sjaa right, de heup van mijn oma is meer metal! en dan laten de kreupele koekjes juist de ruige tussenstuk weg.
Zou dat zijn om de doelgroep (10-12) nat in hun hema-slipjes te krijgen?


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2003 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 0:39 schreef Henke het volgende:
Ik moest zo ontzettend lachen toen ik die Fred Durst zag zingen: Nobody knows what's it's like to be hated (zielepiet). Ik kreeg echt het Britney syndroom van: I'm not a little girl.
Wat in en in triest....
Fred Durst is echt een hollywoodhoer ... afschieten die gast


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-12-2003 11:22 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

AAARGH, flashback!!, tis geen metal, ook geen echte koffer, maar liefde in de nacht van nico landers (wie?)
Een vertaling van love is in the air.
Nico Landers was zon jordaaaaaan blerbek, die grappig genoeg leek op een kruizing tussen Dirk-Jan en Joop Klepzeiker.
Zodra ik dat nummer hoorde begon mijn adrenalineklier overuren te draaien.
Kreeg de cd nog op mijn 20e verjaardag, hij heeft de cd-speler nooit gehaald


Een kleine snol zit zo vol.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-12-2003 12:50 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ze hebben Eisbär van Grauzone op een beat gezet.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 05-12-2003 14:59 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 4 december 2003 17:41 schreef beli mawr het volgende:Tri Martolot (van Alan Stivell (eigenlijk ook een Brettoense traditional)) door Manau (Le Tribue de Dana) , hatelijke rapversie

Ik vind Manau eigenlijk wel leuk.
Maar wist niet dat ze dat deuntje gecoverd hadden, maar eens even opzoeken dan.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 06-12-2003 16:39 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 18:23 schreef SkinPeeleR het volgende:
Houseversie gehoord van Break on through van the Doors.


De Light my Fire coverversie die laatst via de radio mijn trommelvlies onderscheet mag er qua baggerkwaliteit ook zijn. Dat men toestemming voor die rommel geeft....

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 06-12-2003 16:40]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-12-2003 16:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

echt PURE HEILIGSCHENNIS is

Melrose - "O" (een cover van Bro Hymn van Pennywise)

dat nummer is godverdomme zo ontzettend heilig!! en wat voor tekst kankeren ze eroverheen? iets over een FUCKING LOSER die geen vrouwen kan krijgen ofzo

en dan de irritante kutlyrics als:

"Wat maakt het uit, geef me nog een glas
de kater die komt morgen pas"

Sjeeezus wat een gore bastards!

meteen afknallen die lui!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-12-2003 16:47]


Bruce Banner


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 06-12-2003 16:47 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

de wet hangt als een loodzwaar blok aan je been lijkt me zo


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 06-12-2003 16:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 12:50 schreef mislyd het volgende:
Ze hebben Eisbär van Grauzone op een beat gezet.

Heh.. en dat is zowiezo al een hatelijk nummer...


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen