|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Britney Spears - I love ruck 'n' roll is vrij kansloos, maar dat ben ik ook so why bother? |
|
een of ander wannabe punkrockbandje heeft verdomme Go your own Way van Fleetwood Mac gecovered Kate Ryan verdomme nog aan toe Remember the promise you've made van Cock Robin (80's hit, prachtnummer ) gecovered, die kan het echt nie laten om oude nummers te gaan verneuken een of andere dance-doos heeft Take my breath away van Berlin verneukt, ook een iri cover van een heerlijk nummer. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-08-2004 10:32] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
New Order? Kikke! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: idd, Blue Monday is het laatste jaar ook deftig verneukt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja? Ik volg het allemaal niet zo. Die versie van Orgy was wel tof. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Oja, met kylie. Oud Vuil. |
|
Sentenced - Creep (Radiohead) Waarom nou? Waarom? |
|
Is het stom om 'Raining Blood' van Slayer te coveren als (gothic)metalband? Ben benieuwd wat jullie vinden! |
|
Ja Niet doen |
|
ok, dan niet. |
|
Goedzo |
|
Ik sluit mij hierbij aan, en ik wil ook even de groeten doen aan mijn moeder. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Personal jesus - MM Tainted Love - MM solitary man - Him hoogst irritant "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: MM mogen ze zowiezo wel een nekschot met een bazooka geven. Irritante nepper en altijd hetzelfde drumdeuntje. Net als die vadzige pad Dani Filth die ff een nummer van Sisters of mercy volledig om zeep helpt. Op je knieen, laatste peuk en de groeten aan je maker. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Als je een gitarist hebt die die gitaarpartijen een beetje kan spelen... Anders krijg je weer zo'n we-knippen-de-gitaarsolo-er-maar-uit-want-die-kunnen-we-toch-niet-spelen cover... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:en dan nog niet door een gothic band... |
|
quote:En een "dream metal" band dan |
|
quote:die spelen geen Slayer |
|
Nee. Zou maar Saskia al Tom Araya zou toch wel wat zijn, niet? |
|
Kelly osbourne heeft een nieuwe single. Origineel: Visage - Fade to grey ('80) Gesampled: Kelly Osbourne - One word ('05) Jammer, heel heel heel erg jammer. Want het origineel is gewoon erg goed. |
|
Oja, hetzelfde verhaal: Origineel: Yes - Owner of a lonely heart ('91) Cover: Max Graham (2005) |
|
quote: Shit ja, die is er ook aan quote: Eerst dacht ik: ow dat valt nog mee (niet dat het origineel zp super is) maar inderdaad niet nee. Dan is er ook nog die "mix" van dat Nancy Sinatra nummer, ik ben de titel kwijt...het is ook die song die in Kill Bill wordt gerdaaid (origineel dan) echt pakkend...gaan ze er zo even een beat op kleven I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Crematory - ONE Sonata Arctica - fade to black allebei gewoon butt |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |