|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
massacre - from beyond: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Die piemel verkracht wel meer mooie nummers, het is dan wel geen metal nummer maar ik vond unchained melody van the righteous brothers altijd een supermooi nummer, en toen ging dat achterlijke kutfiguur Gaytes met de tekst aan de haal "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Of Bert Heerink die Nederlandstalige covers maakt van (al dan niet walgelijke) klassiekers als "Oog van de Tijger" !! [Dit bericht is gewijzigd door ArieDeKnaller op 07-12-2003 14:04] Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Tja, maar Bert Heerink is ook de grootste hasbeen, die Nederland heeft. De mannelijke variant van Patty Brard. Daar weet ook haast niemand meer van waar ze bekend mee is geworden. Was ze nou zangeres? (luv) of rijkeluisneuker. (Carlo Nassie)Beide. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: ff wat schade ingehaald. Tering, wat een wereldband. En dat voor eind jaren '60 / begin jaren '70!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: idd, hatelijk gewoon (en wat een creatieve bandnaam, Grovezone ), en naar mijn weten hebben ze op Harley David Son of a Bitch van the Bollock Brothers ook een beat gezet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hallowed by thy name van Cradle of Filth En nog een aantal foute bands die Iron Maiden allemaal op hun eigen ''geweldige'' niet klinkende manier willen coveren. Kusjes Darkfantasy Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Die Cover door Within Temptation. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Om dit topic maar weer eens wat leven in te blazen: Net zag ik op The Box een verkrachting van Solitary Man van mijn jeugdheld Neil Diamond door HIM. Walgelijk |
|
Him is sowieso ... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Laatst gehoord dat ze ook een hatelijhke beat gezet hebben op Listen to your Hart van Annie Lennox Venus (ooit gecoverd door Banarama van Shocking Blue (1969)) is nu ook verneukt met een beat Don't you want me van The Human League is ook door één of ander popbandje kapoit gemaakt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Net als Jefferson Airplane's Somebody to love Don't you want, don't you want want, don't you want, don't you want want, don't you want, don't you want want Kut die zooi van HIM is ook nog 'superclip', dus om de twintig minuten ofzo wordt Morbid Angel, Dimmu Borgir of Deicide wreed verstoord door zo'n zeik [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-04-2004 0:22] |
|
Die cover van Somebody To Love is inderdaad Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Ik heb helaasch die clip een keer gezien, dat gaat dus echt nergens over!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Jawel dat gaat over een lekkere meid... verkoopt altijd goed |
|
quote: Nou lekkere meid hoor, met al die enge baby's om d'r heen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wie is er nou bang voor baby's? |
|
quote: Ik haat baby's, ze maken lawaai, ze stinken en eisen al je aandacht op. *Maar daar gaat dit topic niet over...* [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 01-04-2004 0:38] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ach ja, pubers. F*ck hippies |
|
dr speelt nu op de radio zo'n trance cover van een nummer uit de jaren 60/70 , zon typisch vietnam nummer... zal zo opzoeken hoe die heet in ieder geval.... zo slecht |
|
quote:Dat gebeurt tegenwoordig zoveel! Daar trek ik mij allang niets meer van aan, de goede oude tijd waarin men nog vernieuwende muziek kon schrijven is helaas voorbij, hoewel ik in de metal-scene tegenwoordig wel nog veel nieuwe dingen tegenkom! Like Some Snow-white Marble Eyes |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |