![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb geen mp3 speler, discman, walkman... ![]() |
|
WinAmp Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Winamp Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
Ik gebruik Napster... ![]() |
|
Op de zaak winamp .. thuis Xing MP3 player ... winamp blijft thuis elke keer hangen ![]() ![]() |
|
Welke skins gebruiken de heren dan?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Kgebruik geen skin, vind het onnodig, en onhandig, als ik een echt koele skin tegenkom wil ik hem nog wel eens gebruiken... ![]() |
|
Winamp met een Anathema skin.... Wil zelf ook eens wat skins gaan ontwerpen maar das een aardig klotewerk..... [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-02-2001 12:55] ![]() |
|
quote: kheb het een keer geprobeerd, is idd aardig klote werk ![]() ![]() |
|
quote: huh Napster, bedoel je geen Winamp??!?!?! ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Kan je napster ook ander skins geven ![]() ![]() |
|
quote:In napster zit een interne mp3 speler. ![]() |
|
ja maar die is toch niet skinable??? ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Inderdaad mensen... mijn fout..... Ik scoor mijn MP3's via NAPSTER en ik speel ze af met WINAMP... foutje... bedankt.. ![]() |
|
ff Apeldoorn voor je bellen?? ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Kheb een sony xb8av Tering vette stereo Dacht je dan dat ik die piele speakerstjes van mijn PC ging gebruiken CD's blijft toch betere kwaliteit dan mp3 ![]() |
|
Nou je die skin toch niet kan wijzigen, neem ik ook maar geen abbonnement op Napster ![]() ![]() |
|
quote: Natuurlijk gebruik je niet je PC speekers, maar sluit je je versterker aan op je compu... Wie heeft dat hier eigenlijk niet?? ![]() |
|
euh ik! ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Ik vind het best al verwacht ik niet dat ik nu ineens aangeklaagd ga worden door mensen die op Napster zijn overgestapt en skins willen en nu zwaar gedesillusioneerd zijn... ![]() ![]() |
|
quote: Oke wat ik dus duidelijk bedoelde te maken is, dat het doorverbinden van de compu naar je versterker best een strak plan is... ![]() Dan komt er toch aardig geluid uit je machine ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Probleem is dat mijn stereo beneden staat en mijn computer boven ... wil niet echt lukken ![]() |
|
quote: Moet kunnen toch... Kan suus ook meegenieten als ze beneden zit... ![]() ![]() |
|
quote: Bij mij is het net andersom, mijn stereo staat boven en mijn computer staat beneden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |