IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Black metal naar de kloten Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-10-2001 8:57 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Black metal naar de klotuh? Helaas...er lopen nog genoeg goeie bands rond, het enige wat je hoef te doen is je iets verder verdiepen in de underground.

Persoonlijke aanrader: Angantyr

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 22-10-2001 9:25 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

kortom : Black metal ist krieg

God hates us all ! God hates us all !

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-10-2001 9:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Yep, zo slecht gaat et ook weer niet met bm, kijk naar immortal, battles in the north vond ik een top album, at the heart of winter
vond ik gewoon te soft voor immortal, als ik dat wilde horen luister ik wel naar dissection ofzo , maargoed, op zich zelfstaand is het album wel oke, maar immortal heb het weer helemaal goed gemaakt met mij met Damned in Black, ook weer een super album, zij gaan tenminste de goede kant op , ook ga ik naar al die underground blackmetal bandjes in de baroeg, maar zelden dat ik daar wat zie wat me echt raakt, het mist vaak gewoon de uitstraling en het geweld denk ik
Maar goed kan tegenwoordig bm wel waarderen.
Vroeger vond ik alleen immortal&deceide (waar dat dan ook onder moge vallen) goed.
zeker ook bands als carpathian forrest en satyricon

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2001 13:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind satyricon nog steed erg goed maar daar zal ik wel weer een eenzame positie mee innemen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-10-2001 13:33]

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-10-2001 13:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

neuh, ik bedoelde juist met m'n post dat ik ze juist ben gaan waarderen

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

FollowerOfTheDamned
The Sin Of Satan, Is The Sign Of Gorgoroth
Usericon van FollowerOfTheDamned
Posted 22-10-2001 21:12 by FollowerOfTheDamned Wijzig reactieProfiel van FollowerOfTheDamnedQuote dit bericht

Een hoop black-metal zuigt inderdaad behoorlijk de laatste tijd, maar er zijn zeker wel nog errug goeie bands te vinden.
Obtained Enslavement (beste band ever, vinnik ik dan) ....maar ook Gorgoroth, Judas Iscariot, Nokturnal Mortem. Trouwens, de nieuwe Ancient schijnt ook zeer wijs te zijn.

Zeker wel minder zijn die goeie bands, die nu echt *vaag* spelen, zoals inderdaad Dodheimsgard....

Maar aangezien black-metal en metal in het algemeen niet echt modeverschijnselen zijn, denk ik toch dat de echte liefhebber niet moet zeuren, maar gewoon ff naar die oude schijven moet luisteren, totdat er weer zo'n nieuwe golf komt, zonder poser bands en 13-jarigen met een Mayhem-shirt(zijn ze nou uit elkaar??, hoor veel geruchten)...
Eeem, hopen op beter dus.......

Vampire Ricardo
Posted 22-10-2001 22:26 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Mayhem => zover bekend, niet uit elkaar, blijft een gerucht...

Black Metal => heb eigenlijk nooit echt die liefde voor electronica vanuit de black metal wereld begrepen. Persoonlijk vind ik zo'n DHG, laatste Satyricon, laatste Mayhem niks. De grote bands willen "verder groeien" en "volwassen" zijn en dan krijg je van dat experimenteel gedoe dat in 99% van de gevallen slecht uitvalt. Alleen Limbonic Art kan mijn goedkeuring krijgen.

Neem niet weg dat black metal naar de klote is, er komen weer genoeg underground bands aan. De meeste figuren die lopen te roepen dat het naar de klotuh zijn meestal diegene die er geen moeite voor doen om die nieuwe bands op te zoeken. Tuurlijk, ik kan makkelijk praten omdat ik demo's en promo's thuiskrijg, maar neemt niet weg dat er genoeg forums, mailinglisten en (web)zines zijn om metal van de underground bands te bemachtigen.

ImmortalGhoul
Usericon van ImmortalGhoul
Posted 22-10-2001 22:34 by ImmortalGhoul Wijzig reactieProfiel van ImmortalGhoulQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2001 22:22 schreef Ares het volgende:
Ej ImmortalGhoul, defineer false metal..

waarom zou ik....net of je dat begrijpt

DEATH TO FALSE METAL

attila_de_hun
Posted 22-10-2001 23:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hee vampiro, luister eens naar de laatste van diabolical masquerade. dat is pas echte kunst! geweldige blackmetal cd.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-10-2001 9:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2001 22:22 schreef Ares het volgende:
Ej ImmortalGhoul, defineer false metal..

Ik wordt een beetje moe van jou, mannetje je blijft wel lekker bezig he ?? (uitlokken en zo)

Vampire Ricardo
Posted 25-10-2001 13:29 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 22 oktober 2001 23:00 schreef attila_de_hun het volgende:
hee vampiro, luister eens naar de laatste van diabolical masquerade. dat is pas echte kunst! geweldige blackmetal cd.

Paar goeie dingen over gehoord, is de enige DM release die ik nog niet in mijn bezit heb, maar zal nog wel gebeuren...

Of ie geweldig is wil ik eerst met mijn eigen oren aanhoren...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-10-2001 20:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Death's Design van DM is een ontzettend mooi geheel, echt de beste van Blackheim!

attila_de_hun
Posted 26-10-2001 18:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nou hoor je het ook eens van iemand anders

Ares
Usericon van Ares
Posted 26-10-2001 23:48 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 22:34 schreef ImmortalGhoul het volgende:
waarom zou ik....net of je dat begrijpt

Nee, dat is waar, ik kan gelul niet begrijpen.
"DEATH TO FALSE METAL" -->

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-10-2001 5:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ja dan moet je denken

hehehe p.s.: mag ik ff een spikeband en een halsband lenen voor haloweenfeesie in stairway? geef maar aan renske mee morge

renske

dat 'morgen' is dus al vandaag ziet ik

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-10-2001 5:18]

Je moeder.

Ares
Usericon van Ares
Posted 28-10-2001 17:46 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2001 5:17 schreef karnivoor het volgende:
ja dan moet je denken

hehehe p.s.: mag ik ff een spikeband en een halsband lenen voor haloweenfeesie in stairway? geef maar aan renske mee morge

renske

dat 'morgen' is dus al vandaag ziet ik

Tegen wie heb je het nou??

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 29-10-2001 17:16 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 9:25 schreef Ixl het volgende:
kortom : Black metal ist krieg

jup NU-METAL

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 01-11-2001 9:24 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

Goeie zaak, blek-metul kan me niet snel genoeg naar de kloten gaan. kut-ruis.

SUPPORT THE WAR AGAINST BLACK METAL!!!!

SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-11-2001 13:15 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 9:24 schreef Faas Ripsnaas het volgende:

Ga ik niet eens op in, adem inhouden en rustig tot tien tellen, 1...2...3...4...5...6...7...8...9....10,
%$%@#%^$%&%^&%^&*&^&%^&%^%&$%7

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-11-2001 13:35 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 1 november 2001 9:24 schreef Faas Ripsnaas het volgende:

Ha ha LOL ... ... leuk die tegenstrijdige forumgangers

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-11-2001 17:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

wel cool idd

Suck my piss

abysoss
Usericon van abysoss
Posted 04-11-2001 21:21 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

met poser metal
afschieten!!
black metal ist krieg!!!

Ares
Usericon van Ares
Posted 04-11-2001 22:16 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2001 21:21 schreef abysoss het volgende:
met poser metal
afschieten!!
black metal ist krieg!!!

Tsjonge, wat zijn we weer orgineel

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2001 23:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo te zien zijn de enigste mensen wie blackmetal naar de kloten helpen, de blackmetalaanhangers zelf.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 05-11-2001 0:42 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2001 23:42 schreef Jenje het volgende:
Zo te zien zijn de enigste mensen wie blackmetal naar de kloten helpen, de blackmetalaanhangers zelf.

als ik Black Metal was zou ik ook naar de kloten gaan met zulke aanhangers

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com