IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Black metal naar de kloten Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-11-2001 1:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee hoor, ik ben ook aanhanger (!!), maar aan mij zal het niet liggen. Black metal is... HEERSEND!!

abysoss
Usericon van abysoss
Posted 05-11-2001 21:44 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

ares... jij moet helemaal je mondje dicht houden !!!
ga toch iets zinnigs doen dan muziek afzeiken waar andere mensen van houden!!

Ares
Usericon van Ares
Posted 05-11-2001 21:50 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2001 21:44 schreef abysoss het volgende:
ares... jij moet helemaal je mondje dicht houden !!!
ga toch iets zinnigs doen dan muziek afzeiken waar andere mensen van houden!!

Waar zeik ik het af dan?!?! Je moet je niet zo ongelooflijk aanstellen joh!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-11-2001 21:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ach als de deathmetalfans wel normaal blijven vinnik et best

death metal ist krieg!!!!!

ow shieße begin ik zelluf

Je moeder.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2001 20:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Geen zin/tijd gehad om alle replies hier te lezen, toch even reageren..

Oude emperor / enslaved / satyricon waren inderdaad geweldig.. Maar vraag je eens af, al ZOU zo'n band het zelf willen, zouden ze dan nog in staat zijn om een tweede Nightside Eclipse of Vikingligr Veldi's te maken? (die eerste enslaved blijft fuckin'great!)?

Verder heeft blackmetal heeft zich inmiddels verspreid in weet ik hoeveel verschillende stromingen, voor elk wat wils.. het is jammer dat bands als emperor , satyricon, en kennelijk (aan de reacties op de nieuwe te horen) enslaved ook andere wegen zijn ingeslagen, maar uiteindelijk zijn het toch hun projecten en doen ze maar wat ze willen (of vaak wat de platenmaatschappij wil, vandaar mijn angst voor de nieuwe immortal, bij Nuclear fuckin' commercial Blast! (instead of osmose

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-11-2001 22:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tjah.. naar de kloten...

ik ben blij dat ik wat goede ouwe platen heb... die blijven goed, en ik heb ook nooit het gevoel dat die klote worden..

en idd... de scene van vandaag de dag is gewoon ruk!

Ik, Wil Schuurman

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-11-2001 11:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Trouwens, het LIJKT voor velen wel alsof er alleen nog maar bagger gemaakt wordt, maar die mensen moeten ook iets verder kijken, in het underground genre komen nog volop goede albums uit,, die staan niet in de aardschok nee, en zitten niet op Nuclearblast of Centuri Media labels, maar ze zijn er zeker wel!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-11-2001 14:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2001 21:51 schreef karnivoor het volgende:

ow shieße begin ik zelluf

ehhh.. het ging toch over bm, hoewel death metal is ook heerschend Death, Boltthrower enzow

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-02-2002 14:31 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-02-2002 18:07 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nuttige post Warrior_of_Odin.

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-02-2002 18:40 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Ik denk hetvolgende: alles evolueert en zodus ook de muziek, kijk maar naar die nu-metal zever, nu haat ik die, maar er zal een tijd komen dat ik ernaar gedoomed wordt ernaartoe te luisteren , maar soit.
Dus ook zal Black Metal veranderen, (lees: evolueren) en wat kan je daartegen doen?? misschien zelf een band oprichten met muziek maken die er volgens had moeten uitzien, maar anders kan je er eigenlijk niks aan doen, het zij zo en zo zal het altijd wel zijn.

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-02-2002 18:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 4 februari 2002 18:40 schreef lord abortion het volgende:
Ik denk hetvolgende: alles evolueert en zodus ook de muziek, kijk maar naar die nu-metal zever, nu haat ik die, maar er zal een tijd komen dat ik ernaar gedoomed wordt ernaartoe te luisteren , maar soit.
Zwakkeling, je gaat toch niet naar iets luisteren waar je van moet kotsen omdat het zou "moeten"?

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-02-2002 19:11 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik bedoel dus, het "moeten" van heel dat mediacircus, niet moeten van mijzelf

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2002 20:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

sinds wanneer heeft dat 'mediacircus' vat op metal? nu-metal misschien... maar verder

Je moeder.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 04-02-2002 21:17 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 4 februari 2002 19:11 schreef lord abortion het volgende:
ik bedoel dus, het "moeten" van heel dat mediacircus, niet moeten van mijzelf

Dwaas, waarom laat jij dat mediacircus uberhaupt vat op jou hebben dan?

11.45: restate my assumptions

Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 04-02-2002 21:55 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Jep Black metal word verkloot echt zonde ook al zijn de meningen verdeeld ik geef nu metal de schuld en wat mij betreft Black metal

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-02-2002 22:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Wat is dit nou voor dom genuil? Hoe kan Nu-metal de blackmetal scene nou kapot hebben gemaakt? Dat hebben de blackies aan zichzelf te danken. Maar ik ben ondertussen wel op mijn statement terug gekomen. De mainstream blackmetal mag dan wel langzaam doodbloeden naar een ander soort genre (technometal of wat dan ook). Maar de underground is nog steeds springlevend. Net zoals het ooit bij Death metal het geval was. Je moet gewoon wat beter zoeken naar goeie bands (tip: Mutiilation). Maar dat moet toch voor de echte metalfan geen probleem/bezwaar zijn.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-02-2002 8:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2002 22:46 schreef XnegativeX het volgende:
Je moet gewoon wat beter zoeken naar goeie bands (tip: Mutiilation). Maar dat moet toch voor de echte metalfan geen probleem/bezwaar zijn.

Voor de echte metalfan is dat regel!

btw: woehoe, mijn 1000ste post

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 22-04-2003 0:52 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

er zijn zat goeie bvands en releases te vinden, zoekt en gij zult vinden

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-04-2003 1:08 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ja, vazal bijvoorbeeld.. veel true'er krijg je het niet!!

Life doesn't get much better than this!

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 22:54 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2001 21:47 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb niet wat nummers van de nieuwe Enslaved gedownload, en ook na het horen van de nieuwe Emperor kan ik alleen maar zeggen: "Black metal gaat naar de kloten"

ONEENS, WAT DACH VAN: Abigor, Allegiance, Armagedda, Azaghal, Behexen, Besatt(Polen), Berserk, Blackdeath, Black Rain, Carpathian Forest, Craft, Cryptic Winds, Dark Storm(Tjech), Dark Storm(Polen), Enthroned, Frost, Horna, Judas, Nehemah, Pest, Nargaroth, Ragnarok, Unveiled, Shining, Taake, Unlord, Zorn, enz enz.
Niet te hard van stapel lopen, er lopen genoeg bands in de underground, en ik denk dat de Black metal aan zijn zoveelste jeugd is begonnen.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-04-2003 22:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik moet inderdaad constateren dat de afgelopuh 2 jaar belachelijk weinig goede, laat staan originele, vrij pure bm is uit gekomen.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-04-2003 23:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2001 21:51 schreef karnivoor het volgende:

Zei de black metal fan...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2003 23:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:09 schreef Voice Of Doom het volgende:
Zei de black metal fan...

Het is daarom ook
DEATH METAL HEERSCHT

"This one is older than shit, heavier than time!"

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 23:20 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Death Metal is heer Krieg. Ha ha.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com