|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, ik ben ook aanhanger (!!), maar aan mij zal het niet liggen. Black metal is... HEERSEND!! |
|
ares... jij moet helemaal je mondje dicht houden !!! ga toch iets zinnigs doen dan muziek afzeiken waar andere mensen van houden!! |
|
ach als de deathmetalfans wel normaal blijven vinnik et best death metal ist krieg!!!!! ow shieße begin ik zelluf Je moeder. |
|
Geen zin/tijd gehad om alle replies hier te lezen, toch even reageren.. Oude emperor / enslaved / satyricon waren inderdaad geweldig.. Maar vraag je eens af, al ZOU zo'n band het zelf willen, zouden ze dan nog in staat zijn om een tweede Nightside Eclipse of Vikingligr Veldi's te maken? (die eerste enslaved blijft fuckin'great!)? Verder heeft blackmetal heeft zich inmiddels verspreid in weet ik hoeveel verschillende stromingen, voor elk wat wils.. het is jammer dat bands als emperor , satyricon, en kennelijk (aan de reacties op de nieuwe te horen) enslaved ook andere wegen zijn ingeslagen, maar uiteindelijk zijn het toch hun projecten en doen ze maar wat ze willen (of vaak wat de platenmaatschappij wil, vandaar mijn angst voor de nieuwe immortal, bij Nuclear fuckin' commercial Blast! (instead of osmose |
|
Tjah.. naar de kloten... ik ben blij dat ik wat goede ouwe platen heb... die blijven goed, en ik heb ook nooit het gevoel dat die klote worden.. en idd... de scene van vandaag de dag is gewoon ruk! Ik, Wil Schuurman |
|
Trouwens, het LIJKT voor velen wel alsof er alleen nog maar bagger gemaakt wordt, maar die mensen moeten ook iets verder kijken, in het underground genre komen nog volop goede albums uit,, die staan niet in de aardschok nee, en zitten niet op Nuclearblast of Centuri Media labels, maar ze zijn er zeker wel! |
|
quote: ehhh.. het ging toch over bm, hoewel death metal is ook heerschend Death, Boltthrower enzow Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
|
|
Nuttige post Warrior_of_Odin. |
|
Ik denk hetvolgende: alles evolueert en zodus ook de muziek, kijk maar naar die nu-metal zever, nu haat ik die, maar er zal een tijd komen dat ik ernaar gedoomed wordt ernaartoe te luisteren , maar soit. Dus ook zal Black Metal veranderen, (lees: evolueren) en wat kan je daartegen doen?? misschien zelf een band oprichten met muziek maken die er volgens had moeten uitzien, maar anders kan je er eigenlijk niks aan doen, het zij zo en zo zal het altijd wel zijn. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote:Zwakkeling, je gaat toch niet naar iets luisteren waar je van moet kotsen omdat het zou "moeten"? |
|
ik bedoel dus, het "moeten" van heel dat mediacircus, niet moeten van mijzelf As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
sinds wanneer heeft dat 'mediacircus' vat op metal? nu-metal misschien... maar verder Je moeder. |
|
quote: Dwaas, waarom laat jij dat mediacircus uberhaupt vat op jou hebben dan? 11.45: restate my assumptions |
|
Jep Black metal word verkloot echt zonde ook al zijn de meningen verdeeld ik geef nu metal de schuld en wat mij betreft Black metal |
|
Wat is dit nou voor dom genuil? Hoe kan Nu-metal de blackmetal scene nou kapot hebben gemaakt? Dat hebben de blackies aan zichzelf te danken. Maar ik ben ondertussen wel op mijn statement terug gekomen. De mainstream blackmetal mag dan wel langzaam doodbloeden naar een ander soort genre (technometal of wat dan ook). Maar de underground is nog steeds springlevend. Net zoals het ooit bij Death metal het geval was. Je moet gewoon wat beter zoeken naar goeie bands (tip: Mutiilation). Maar dat moet toch voor de echte metalfan geen probleem/bezwaar zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Voor de echte metalfan is dat regel! btw: woehoe, mijn 1000ste post |
|
er zijn zat goeie bvands en releases te vinden, zoekt en gij zult vinden |
|
Ja, vazal bijvoorbeeld.. veel true'er krijg je het niet!! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ONEENS, WAT DACH VAN: Abigor, Allegiance, Armagedda, Azaghal, Behexen, Besatt(Polen), Berserk, Blackdeath, Black Rain, Carpathian Forest, Craft, Cryptic Winds, Dark Storm(Tjech), Dark Storm(Polen), Enthroned, Frost, Horna, Judas, Nehemah, Pest, Nargaroth, Ragnarok, Unveiled, Shining, Taake, Unlord, Zorn, enz enz. Niet te hard van stapel lopen, er lopen genoeg bands in de underground, en ik denk dat de Black metal aan zijn zoveelste jeugd is begonnen. |
|
ik moet inderdaad constateren dat de afgelopuh 2 jaar belachelijk weinig goede, laat staan originele, vrij pure bm is uit gekomen. |
|
quote: Zei de black metal fan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het is daarom ook DEATH METAL HEERSCHT "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Death Metal is heer Krieg. Ha ha. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |