|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Godverdomme kneus, jou kom ik wel tegen op UvA! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Kun je je zoutloze opmerking misschein even toelichten. De halve liters Amstel stijgen naar m'n hoofd. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: leg die zin eens uit Je moeder. |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: pas maar op, geef je zo een kopstoot in je zak Je moeder. |
|
Black metal zal nooit sterven, want het blijft vereeuwigd op de talloze cd's en ik dekn dat er altijd (de komende 50 jaar?) wel mensen zullen zijn die geinspireerd door blackmetal bands ook zulke haatdragende muziek willen maken. Ik vraag me wel af of de grens van exremiteit al in zicht is, als muziek nog harder wordt gaat het volgens mij enkel pijn doen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat was meer als grap bedoeld, Black metal is KRIEG,(niet heer krieg overigens). Black metal is voor mij wel een soort relatie met het dode en het ondode van de geloofswereld van de mensheid. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Drie jaar geleden was black metal nog niet bekend? Begin jaren negentig begon die trend al hoor! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
@ Karnivoor Ik spuug op je hoofd, gekkerd! [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 30-04-2003 0:09] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
@VoD: jullie vatten het verkeerd op, tuurlijk was het wel bekend enzo, maar toen (die 3 jaar geleden dus) ik er naar ging luisteren, kende niemand dee bands die ik leuk vond, maar nu zie je veel vaker allemaal 'alto'mannetjes met black metalshirts [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 30-04-2003 0:09] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Noem eens een band! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dat was toen ook al zo, maar toen viel het je waarschijnlijk niet op... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Darkthrone, Enslaved, Immortal, Mayhem euh en nog wel meer. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
geil maareh ontopic! ik denk niet dat het nog extremer zal gaan groeien instrumentaal gezien, je ziet juist ook vaak dat er steeds minimalere muziek wordt gemaakt (drum, gitaar, zang, verder niks) en daarmee behaal je vaak wel een rauwer resultaat hoewel de 'traditionelere' bands dat ook nog wel kunnen halen. en misschien dat de geluidskwaliteit erger wordt? nee, mensen hebben altijd nog hun grens wat aan te horen is en wat niet, bovendien: als je het als band al gewoon rauw kan maken, waarom rauw proberen te maken dmv lak aan productie? dat zou beetje dubbelop zijn denk ik... en veel harder, lomper en zwaarder zal de muziek ook niet worden, dan zou het meer richting deathmetal worden. opzich ook een mogelijkheid maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren aangezien het vooral de schelle sound is die black metal uniek maakt. Je moeder. |
|
quote: en wat kennen ze ervan? juist de latere werken en laat daar nou net onze meningen al bekend over zijn maar dan komen we weer in de o zo geliefde true-untrue discussie terecht dus laat maar.. kort gezegd: als die bands die je noemde de black metal scene zouden zijn moest ik de stelling in dit topic helaas wel gelijk geven... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-04-2003 0:15] Je moeder. |
|
quote: Je hebt gelijk. Die bands waren drie geleden nog obscuur as fuck! Tuurlijk niet prutser! Je had alleen nog geen vrienden die het ook kenden of je was nog niet echt bekend met de veelbesproken "scene" Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Zou het? Lijkt mij van niet, als ik in die tijd in de stad rondliep op zoek naar shirts kwam ik steevast met lege handen thuis, en nu zie ik toch wel blackmetalshirts hangen...snap je? Misschien is het waar jij woont anders maar bij mij (in Gouda) niet. Trouwens een paar jaar geleden werd ik ook niet door niet metal heads aangesproken op mijn bandshirts, maar laatst begon een gozer op school een heel verhaal tegen me op te hangen over zelfmoord en hersenen opeten, omdat ie het Mayhemlogo op mijn shirt had ontcijferd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Sater, was jij toen ook niet zo'n alto dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Heb laatste Beauty and Beast van Masonna van een vriend geleend. Dit zou je mening wat betreft extremiteit wel moeten kunnen bijstellen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hmz ben benieuwd. hoewel een band als sadistik exekution ook wel een aardige grens is hoewel ik me afvraag in hoeverre dit bm is. net zoals botulistum en ymesh Je moeder. |
|
quote: Nee ze waren niet obscuur enzo, maar wel obscuurder dan tegenwoordig, dat probeer ik te zeggen. Als ik 3 jaar geleden de naam Mayhem liet vallen wist niemand waar ik het over had, en nu hebben (vergelijkbare mensen) wel een beetje een idee van wat black metal is, niet echt natuurlijk, maar ze kennen het fenoneem wel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
...en ze willen erbij horen... Je moeder. |
|
quote: ok, ik snap je punt en ik ben het er wel mee eens. Maar wat wil je als MTV nieuws uitzend over Mayhem (met dat schapekop gedoe) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Misschien wel, misschien niet, maar in ieder geval werd ik bij het horen van Nokturnal Mortem (eerste bm die ik hoorde bij een vriend) omvergeblazen door door de agressie, en dat vond ik tof, niet stoer, maar eerder...naja dat moeilijk te omschrijven gevoel dat je krijgt bij een heerlijke black metal riff, dat krachtige en duistere. Niet of mijn ouders het herrie zouden vinden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |