|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe mij maar een peyote cactus. Tum podem extulit horridulum... |
|
peyote anus? No meat is sweater |
|
hehe, of gewoon een lekker coolaatju |
|
quote: Dit is werkelijk het enige verstandige wat ik hier in dit topic heb gelezen. Als het goed klinkt, wat boeit het dan of het troe of niet troe is, alsof iemand er hier zich ook maar iets van aan zou trekken wat anderen er van zouden denken dat je geen troë BM luisterd!? |
|
quote: Ik vind het heel belangrijk dat mijn vrienden True® zijn. Anders maak ik het uit. Dit slaat nergens op. |
|
Morke lult toch alleen onzin. Zijn nog genoeg bm bandjes. |
|
quote: Jij lult dit topik inderdaad vol met nuttige reacties, kanker toch op man, dit hele topik slaat nergens op... Dit slaat nergens op. |
|
quote:Das waar. Najah, slotje? |
|
Slotje? |
|
graag! Oud Vuil. |
|
he je was me voor |
|
Inderdaad, slotje Dit slaat nergens op. |
|
Ten slotte komt het erop neer, dat dit topic naar de kloten is! |
|
De tweede verstandige reactie in dit topic |
|
quote:cactus waarvan je een soort van paddo trip krijgt maar iets heftiger en 4 dagen lang, erg leuk dus |
|
quote:als je de nieuwste immortal goed vind kan je beter maar gewoon je mond houden |
|
quote: *grijns* Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 29-04-2003 14:06] |
|
quote: the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Oh neuh hoor de kinderkens die "stoer" willen overkomen bij hun klasgenootjes gaan ineens zitten lullen over darkthrone en uiteindelijk verneuken ze het voor de échte fans;die er naar luisteren omdat ze het goed vinden,NIET omdat het "stoer" staat Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
lol |
|
Maar wat 'verneuken' ze dan volgens jou? Ik bedoel, ik ben ook met Slayer begonnen omdat de 'grote jongens' me erop wezen. In het begin vond ik het teringherrie, maar laten weet je beter. (Note: SLAYER heerscht!!!). Jij maakt nu het punt: Niemand mag naar Darkthrone luisteren, alleen als je het instantly goed vindt, en er helemaal zelf bent achtergekomen. Je praat spuitpoep, dus. |
|
quote: |
|
*geeft aansteker aan* |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |