|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een voorstander van beargumenteerde en goed onderbouwde argumenten. Echter, mijn intellect staat geen betere argumenten toe, dan diegene die ik al met jullie gedeelt heb. Sorry. |
|
quote: Je moeder. |
|
beargumenteerde argumenten ..?? Enzovoort tot en met de axioma's?? |
|
quote: Ik heb inderdaad gehoord dat het de schuld van de Joden is [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 24-04-2003 11:24] Dit slaat nergens op. |
|
Black metal leefd nog! wat zeiken jullie nou! immortal's sons of the northern darkness is een prima album, mayhem' grand declaretion of war ook, pest heeft net weer een fantastisch album afgeleverd en dan heb je ook nog darkthrone's hate. black metal leefd echt nog wel hoor, in de harten van de true! |
|
darkthrone's hate them bedoel ik, wat te snel getypt |
|
quote: leefT Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ik hoopte eigenlijk dat heel deze "true" discussie reeds de wereld uit zou zijn. Ik vond er al die jaren geleden al niks aan. Ik hoef geen duizend nieuwe bandjes die steeds opnieuw een waterachtige versie van "A blaze in the Northern sky" maken, noch zit ik te wachten op Immortal die "Pure Holocaust" nog eens zou over doen. Ik heb die cd's namelijk al en vind ze nog steeds brilliant. De sfeer in die muziek waar ik negen jaar geleden voor viel, zit nog steeds in albums zoals "In the nightside eclipse", "Hordanes land", "Dark medieval times", "Aske", "Orkblüt", "First spell" etc. Dus meer hoeft dat niet te zijn... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Je kan het prima albums vinden, maar vergeleken met albums als "Pure Holocaust" en "De Mysteriis Dom Sathanas" is het gewoon poep. |
|
HA!Als ik dit topic doorlees schiet ik gewoon in de lach van wat sommige debielen roepen Van een ongelooooofelijke bullshit staat hier.!!! |
|
quote: |
|
ik ben er nu ook achter hoe de quote zooi werkt. niet zo dus... |
|
quote: Helemaal mee eens, ik denk dat er inderdaad voornamelijk stierenschijt staat in dit topic. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik ben het met de Gallier eens. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
I AM ELITE hahahahahha! Dit slaat nergens op. |
|
niemand is er meer l33t dan jij morke. Oh konden we allemaal zo Ub3rl33t zijn als de goddelijke morke "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Indeed! En om even een tipje van de sluier op te lichten zal ik de mensen hier een tip geven om vet True en Elite en Uber te worden. "A Darkthrone Record a Day Keeps The Dokktorr Away!" (Oja, en schapenbloed drinken, en alles met een K schrijven) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hahaha! Beargumenteerde Argumenten.. NICE! Dit slaat nergens op. |
|
Inderdaad grote onzin dit topic. Emperor en Enslaved mogen dan geen geweldige albums meer uitbrengen. Maar er zijn nog voldoende bands die enorm de moeite waard zijn. Black Metal is alleen niet meer zo popie als voorheen, een goede ontwikkeling mijnsinziens. PURE FUCKING ARMAGEDDON!!! |
|
ach ja, het gaat idd nergens over... |
|
nog een glaasje ranja dan maar? 11.45: restate my assumptions |
|
Biertje graag |
|
quote: met twee rietjes graag. En een groene lolly! |
|
quote: Is het dan niet ook ReKord? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |