|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Blind Guardian! [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 07-08-2003 19:50] dood |
|
ohjawel af en toe |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 07-08-2003 22:42] |
|
quote: Dat is GEEN power metal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Edguy en Avantasia<- project van Tobias Sammeth zanger van Edguy is echt super ruig! Power metal heerscht enorm vind ik LAI LAI HEI |
|
quote: Dat is niet ruig, dat is superblij. Met powermetal is vaak niks mis, maar met Tobias Sammeth wél. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat is alleen mijn mening LAI LAI HEI |
|
quote: En vervolgens gaf ik mijn mening. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Niet je kraakt me af Anyway ik vind power metal ruig punt. LAI LAI HEI |
|
quote: Hehe. Nee, er is best ruige powermetal. Maar al wat met Tobias Sammeth te maken heeft is per definitie fout. Vind ik dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hihi ok dan, mag van mij hoor LAI LAI HEI |
|
quote: [mierenneukmode aan] Als fan van hem mag je eigenlijk best wel weten dat je zijn achternaam schrijft als Sammet, zonder de h... [/mierenneukmode uit] Maar Avantasia (deel 1 & 2) is zo'n beetje nog de enige power metal die ik kan waarderen (vanwege de variatie in zang). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Manowar! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Edguy 'till death Bruce Banner |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-08-2003 12:27] Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
grrr, helmet, het was HUMORISTISCH bedoeld! Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Man O War is toch heavymetal |
|
quote: Trek... .. je conclusies I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
oke jij je zin [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 08-08-2003 12:52] |
|
Hey metalian diablo, volgens mij houd jij ook wel van Evergrey, aan je onderschrift te zien... You can't go beyond the limit without falling down |
|
quote: Bands die je kan proberen: * Angra * At Vance * Eidolon * Falconer * Insania * Jag Panzer * Labyrinth * Lanfear * Nocturnal Rites * Pegazus * Reptilian * Secret Sphere * Skylark (Ok, ok, er is nog wel wat meer power metal dan alleen Avantasia waar ik nog naar kan luisteren...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wie kent hier Mob Rules? |
|
quote: Wel van gehoord, maar nog niet de moeite genomen om het eens uit te checken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: *check* vind het niet zo bijzonder...die USA-powermetalbands spreken me zowieso niet zo erg aan. Ik weet niet wat het is, maar het poserige straalt er vanaf, en het is meer heavy dan power... en da's een wereld van verschil. geef mij maar europese bands Bruce Banner |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |