|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe tja we kunnen niet allemaal darkthrone luisteren he hoewel ik panzerfaust - triumphant gleam wel geweldig vind. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
mmmmm indeed nostradameus en pegazus niet te vergeten ons hollanders hebben ook wat heet die band niet montany? Let´s bring back the METAL |
|
Avantasia - part two! Posted by: Max @ 10:08 CET Edguy’s Tobias Sammet and his side-project Avantasia prepare to release the second part of their "Metal Opera". Tobi promises some more surprises, like a new character, sung by Magnum's Bob Catley and Timo Tolkki (Stratovarius) playing guitars. Another Heavy Metal veteran - drummer Eric Singer (Kiss, Bryan May Band, Alice Cooper) - plays on one track. Track list is not given yet, but by now we’re promised ten real songs and some interludes, with the opener, 14 minutes long "Seven Angels". The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb sinds begin vorige week de nieuwe cd van Rhapsody. Ik had wel eens wat muziek van ze gehoord, maar naar een paar nummers dacht ik: nu hebben we het wel gehoord. Maar die nieuwe cd is toch wel erg goed! Niet te vaak luisteren, zulkje muziek, maar doseren. Afgelopen woensdag heb ik die cd bij mijn ouders gedraaid en zelfs die konden het aanhoren! Terwijl je juist helemaal niks met metal op hebben! Bring The People Together |
|
dat zegt genoeg voor mij iig wel... powermetal = Je moeder. |
|
Symphony X rules! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
wazzaaaaaa jah hier voel ik mij thuis!! Blind Guardian is gewoon dE band voor mij zo cool nou rhapsody.....ik weet niet..het idee is leuk maar toen ik zo'n videoclip zag, vond ik het wat nep: gewoon de zwaardjes en zo..het is gewoon zo 'wannabe ' nee blind guardian doet et dan veel beter 'and then there was silence' stratovarius ken ik nog niet ik ga NU downloaden... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ja man, he is zooo wannabe! oeoe |
|
luister niet alleen power, maar Sonata Arctica heerscht toch wel erg hard |
|
ook hoe die gast zingt(rhapsody) ik hou niet echt van dat benauwde gemekker(nou dit is wel een beetje hard maar goed) Blind Guardian, Iced Earth, Morifade, At Vance, Helloween dat is het zo'n beetje wat PM betreft..kent iemand verder nog bands met ong. dezelfde stijl die aan te raden is?? O ja wat betreft Manowar...hummm niet zo leuk...ik bedoel: ik ben 13 en ik kijk NIET graag naar mannen in strakke leren pakjes die lopen te doen alsof ze 'strijders' zijn ofzo o ja ik raad aan: dark moor( wel cool hoor) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik zou Severe Torture een keer proberen als ik jou was. |
|
ICED EARTHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Op pagina twee van dit topic heeft Undertaker een hele rits Powermetal bands gepost. Kijk daar maar eens tussen zou ik zeggen. |
|
Luister is wat Falconer: erg goede band (dit jaar op wacken! woohoo! ) niet met een typische powermetal zanger, maar iemand die ook in musicals speelt...errug goed! |
|
ik luister ook graag power metal, vooral bands als Rhapsody, Manowar, Blind Guardian, Iced Earth, Stratovarius, Helloween, Hammerfall en Metalium vind ik erg goed |
|
aargghh waarom zingen zoveel zangers zo irritant(rhapsody, helloween, enz) hoe dan ook, ik heb is naar Sonata ArticA geluisterd...nou ik ben het eens: Ze SCHOPPEN KONT......ik mis altijd live optredens van blind guardian enzo;iemand tips hoe ik snel aan datums enzo kan komen, ik wil het echt is een keer meemaken!! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Dude! hoe kon ik Hammerfall vergeten?!! |
|
bedankt voor de snelle adviezen/reacties mensen hammmerfall heb ik aangehoord; klinkt geweldig! die hou ik erin ik ben nu aan het downloaden en o ja: Metalium-Ride the Sky doet me(de titel) verdacht veel denken aan Metallica-Ride the Lightning www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik zal is een lijstje maken wat ik echt aanbeveel/luister: Blind Guardian: de hele cd "nightfall..." Blind Guardian: And then there was silence Dark Moor: Born in the Dark Hammerfall: een paar random nummers Iced Earth: Wat ik maar tegen kom Sonata Artica: Full Moon, Still loving you Helloween: Van alles(de zang is irritant ) Rhapsody: ben ik op uitgeluisterd Manowar: Master of the wind(als 1nige leuke) Stratovarius: Nog niet zo veel *Blind Guardian Spant de Kroon* Still Downloading.... [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 12-07-2002 0:05] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Je moeder. |
|
quote: Die Andy is de derde zanger en de minste; je moet Michael Kiske hebben (klinkt als Bruce Dickinson van Maiden) en dan de Keeper of the seven keys platen; ook Kai Hansen op Walls of Jericho is qua zang niet to super maar qua muziek des te meer! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
tik ben toch wel een iced earth fan, al vind nogal veel liedjes (lyrics niet meegeteld) toch wel veel op elkaar lijken, wat een langere tijd naar de band luisteren, niet al te spectaculair maakt :/ |
|
Thunderstone is ook erg goed!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Mwa, ze hebben een bepaalde sound, en dat komt in bijna elke riff wel terug. Maar om nou te zeggen dat alle liedjes veel opelkaar lijken, nee vind ik niet. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |