|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Stratovarius Blind Guardian Hammerfall Rhapsody Kamelot Luca Turlli "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Hmm van Kamelot kan alleen de fourth legacy mij bekoren, dus vind ik flink ruk... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
vind JIJ he.... "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Yep, dat vind ik ja! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
vraagje aan Morgoth: Heet jij martijn trouwens? "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Nope, toevallig niet [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 29-10-2001 19:54] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hmm, wat kan het dan zijn Bazzio Attacks!!! |
|
*bang* slaat mutilator voor z'n harsens Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: hmm...ok, want ik ken ene martijn met dezelfde nickname als jou dus.. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
ja, met nicknames is mn broeder niet echt origineel, nee . Maar ik ben dus ook wel een aardige powermetal fan. Maar ff over manowar, is dat niet meer heavymetal (net als hammerfall, die veel van dat whoohohhohohoh hebben..) Van manowar is metal warriors echt een zeer stoer nummer: If you are not into metal, You are not my friend, Heavy metal, Or no metal at all!!! |
|
Ben zelf niet zo'n power metal fan... hoewel ik Blind Guardian/HammerFall/Iced Earth erg goed vind. Maar verder luister ik niet veel power metal.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
... zei de persoon met het hammerfall onderschrift: 'A metalheart is hard to tear apart!' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Vulgar display of powermetal zeker? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-11-2001 4:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die ouwe shit is gaaf; helloween, manowar, maiden, savatage, maar die nieuwe lading powerbands trek ik niet mmeer. Rhapsody, Strato, edguy, dat soort rommel. Dit is overigens een oordeel wat ik op geen enkele manier kan beargumenteren. waarschikjnlijk omdat 't me aan Ferdi doet denken. SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
quote: hey faas, jij loopt net als ik al een dagje langer mee. wat vind jij van vicious rumors en metal church???(deze bands vind ik eigenlijk echte powermetal) enjij kent nasty savage toch ook??? zeer cool!! |
|
Nieuwe Blind Guardian al gehoord?? And Then There Was Silence ik ben ook wel vrij grote power liefhebber volges mij is er al eens een topic geweest over power metal? [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 02-11-2001 22:51] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
uhm nee, maar die was toch nog niet uit?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Doet u mij maar Control Denied & Primal Fear. [edit]Hmm, ik moet toch wat aan mijn user-icon doen binnenkort[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 02-11-2001 23:13] |
|
quote: Dat dacht ik ook. Heads I win, tails you lose |
|
maar ik moet zeggen dat ik erug benieuwd ben naar het nieuwe album! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Dat ben ik zeer met Mr.Stephen King (LOL) eens. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 02-11-2001 23:17] Heads I win, tails you lose |
|
misschien moet ik mijn onderschrift ook maar eens gaan aanpassen [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 03-11-2001 0:24] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: misschien een leuke tekst van The Shining Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |