IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Zijne er hier nog power metal fans?? Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-07-2002 0:53 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mwah, ik weet het zo niet hoor, ik zou NOOIT iemand beoordelen op welke soort metal hij of zij luistert... ik zou wel iemand veroordelen omdat hij/zij dat zelf doet (---->iemand daarop beoordelen dus)
Maar whatever, on topic maar weer?

(Het bandje heet idd Anathema, wat dus constant wordt afgekraakt wegens niet heavy genoeg... het toeval wil dat ik een patch op mn jasje heb met daarop "WARNING, Anathema are fucking heavy )

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 14-07-2002 0:54]

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-07-2002 1:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 0:50 schreef XnegativeX het volgende:
Tsja, ik neem aan dat jou bandje Anathema heet (wat heerscht by the way). Het valt me gewoon op dat metalheads niet meer als een front staan maar echt hun best doen om andere richtingen (want het is allemaal gewoon METAL) de grond in te boren om muziek, looks en ideologieen. We lijken zo onderhand wel erger als de mainstream fans, elkaar op deze manier af te katten.

Ieder z'n ding, maar we zijn allemaal metal en dan maakt het niet uit welke richting je het meest aantrekt.

Zo was het vroeger...hopelijk komt die tijd nog terug!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2002 1:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 0:50 schreef XnegativeX het volgende:
Tsja, ik neem aan dat jou bandje Anathema heet (wat heerscht by the way). Het valt me gewoon op dat metalheads niet meer als een front staan maar echt hun best doen om andere richtingen (want het is allemaal gewoon METAL) de grond in te boren om muziek, looks en ideologieen. We lijken zo onderhand wel erger als de mainstream fans, elkaar op deze manier af te katten.

Ieder z'n ding, maar we zijn allemaal metal en dan maakt het niet uit welke richting je het meest aantrekt.
Bwah, dat vind ik helemaal niet. Ik heb trouwens ook helemaal geen behoefte om met èlke metalhead 'als een front te staan', noch überhaupt de behoefte om me bij een 'metal front' aan te sluiten oid of bij zo een groep te horen. Wat ik wil is praten over toffe muziek, veel metal hoort daar niet bij, veel non-metal hoort daar wel bij. Met de meeste hedendaagse metal (behalve eigenlijk underground black metal en sommige death metal) kan ik mij absoluut niet identificeren, dus zie ik ook geen noodzaak om daarmee als een 'front' te staan.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 14-07-2002 1:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 1:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Bwah, dat vind ik helemaal niet. Ik heb trouwens ook helemaal geen behoefte om met èlke metalhead 'als een front te staan', noch überhaupt de behoefte om me bij een 'metal front' aan te sluiten oid of bij zo een groep te horen. Wat ik wil is praten over toffe muziek, veel metal hoort daar niet bij, veel non-metal hoort daar wel bij. Met de meeste hedendaagse metal (behalve eigenlijk underground black metal en sommige death metal) kan ik mij absoluut niet identificeren, dus zie ik ook geen noodzaak om daarmee als een 'front' te staan.

Je weet het weer eens perfect te verdraaien...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2002 1:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 1:41 schreef McDoom het volgende:
Je weet het weer eens perfect te verdraaien...
Mwah, ik zeg gewoon wat ik denk.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 14-07-2002 1:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik doelde er op dat je je niet hoeft te identificeren met andere metalheads om de muziek die ze tof vinden, maar dat dat wel zo zou kunnen zijn omdat ze toch ook eigenlijk net zo "vreemd" zijn als jij...(maar dat zal wel weer een denkafwijking van mij zijn).

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2002 1:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wel, laat ik het zo zeggen, mijn beste vrienden zijn geen metalheads en minstens net zo vreemd als welke metalhead dan ook. Nu zijn sommige metalheads die ik (evt. via ZM) ontmoet heb ook wel vreemd maar ik heb dus niet dat 'wij zijn metal dus vinden we elkaar tof' gevoel of zo. Zeker niet nadat die dronken gast met dat Exodus-shirt een tirade hierover tegen mij en Humanator (en nog wat lui) begon af te steken.... wat een sukkel.

Oh, eh, dit ging over power metal fans .

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 14-07-2002 22:55 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

zijne er hier nog power metal fans??

jah ik!

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 15-07-2002 0:59 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 12:05 schreef FireFox het volgende:
ik hou vooral van Manowar, en daarin ben ik de enige op dit forum I Fight The World And Take All They Can Give
There Are Times My Heart Hangs Low Born To Walk Against The Wind Born To Hear My Name
No Matter Where I Stand I’m Alone
Proud to be a metalhead

"Stand and fight... Live by your heart! Always one more try! I'm not afraid to die!!"

jaja?? jij bent zeker de enige manowar fan hiero???

back on topic: (power)metal rulez!! rhapsody, manowar, blind guardian, metalium, mob rules, edguy, judas priest etc etc etc

edit: waarom komt er iedere keer als er een (power)- of zachtere soort muziek en/of band genoemd wordt er weer van die losers met hun o-zo-voorspelbare opmerkingen dat het zo'n "gay"muziek is?
ten eerste: wat is er zo fout aan gay?
ten tweede: waarom kan je gewoon je bek niet houden?
ten derde: het getuigd niet van respect jegens andere mensen.
ten vierde: laat elkander in hun waarde! ik houdt van zowel black metal als powermetal als ouwe metal als speedmetal als nog een zooi stijlen binnen metal! ben ik dan ook gelijk een gay/poser? ik bedoel: bands en hun muziek is toch iets persoonlijks. een hoop mensen zullen kritiek op hun fav band ervaren als een persoonlijke aanval (hoe je het ook wendt of keert!!!). dus waarom moeten mensen dan zulke niet-van-iq-getuigende opmerkingen maken? hou je niet van powermetal? best! skip dan zulke topics!!!!

*zucht* dat eeuwige gezeik altijd!! kunnen mensen elkaar dan niet gewoon in hun waarde laten?

[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 15-07-2002 1:08]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2002 1:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

manowar is erg oke op zijn tijd, maar brothers of metal dat nummer is misschien net iets te, of je moet erg dronken zijn

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 15-07-2002 1:11 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 1:01 schreef ghoulliette het volgende:
manowar is erg oke op zijn tijd, maar brothers of metal dat nummer is misschien net iets te, of je moet erg dronken zijn
hahahaha
is metal in het algemeen niet stukken beter als je dronken ben?
althans: mijn ervaringen zijn iig dat ik concerten veeeeeel cooler vin als ik flink gezopen heb als dat ik dat niet doe!

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 15-07-2002 1:14 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

gayowar

kheb niks tegen power metal, vind het zelf best grappig (zolang het rhapsody-achtig is)

maar manowar is KUT

Don't touch me. I'm evil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2002 1:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 1:11 schreef Jester666 het volgende:
hahahaha
is metal in het algemeen niet stukken beter als je dronken ben?
althans: mijn ervaringen zijn iig dat ik concerten veeeeeel cooler vin als ik flink gezopen heb als dat ik dat niet doe!

ja wat was slayer gaaf tijdens ozzfest zeg zat er echt helemaal in lang leve het gerstenat

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 15-07-2002 1:22 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 1:14 schreef Rammoth het volgende:gayowar kheb niks tegen power metal, vind het zelf best grappig (zolang het rhapsody-achtig is) maar manowar is KUT

ik zeg nix meer....

quote:
Op 15 juli 2002 1:19 schreef ghoulliette het volgende:
ja wat was slayer gaaf tijdens ozzfest zeg zat er echt helemaal in lang leve het gerstenat

kijk!!!! met jou kan ik tenminste praten!!! biertje???

Steelhunter Records
Steelhunter Records True as Metal !!!!
Usericon van Steelhunter Records
Posted 17-07-2002 23:44 by Steelhunter Records Wijzig reactieProfiel van Steelhunter RecordsQuote dit berichthttp://www.steelhunter.cjb.net

Tegenwoordig word alles als powermetal benoemd !!!!!
Maar echt bands met POWER die komen toch echt uit de jaren '80 luister maar eens naar Jag Panzer's "ample destruction" of naar Nast savage !!!!
Of naar Savage Grace "master of disguise"
Dat klinkt toch effe wat anders als Hammerfall !!!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-07-2002 23:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nasty Savage is VET. Hammerfall is ruk.

Idd

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 18-07-2002 0:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Uhmmz, de laatste tijd luister ik veel Persuader, Freternia en Phoenix Rising.
Ennuh, rhapsody is een overgewaardeerde kutband (dat die gasten zo de hemel ingeprezen worden snap ik nog steeds niet)

Life doesn't get much better than this!

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 18-07-2002 18:07 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 18 juli 2002 0:51 schreef H-K het volgende:
Uhmmz, de laatste tijd luister ik veel Persuader, Freternia en Phoenix Rising.
Ennuh, rhapsody is een overgewaardeerde kutband (dat die gasten zo de hemel ingeprezen worden snap ik nog steeds niet)
jij heb het door !

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 18-07-2002 18:18 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Rhapsody is harstikke leuk als je aan het rolleplayen bent.

Persoonlijk word ik er vrij hyper van in en negative manier. Ik heb altijd de neiging een zwaard van de muur te trekken en daarmee Turelli eens te lijf te gaan.

Maar iedereen zijn smaak. Mijn broer krijgt altijd schop en sla neigingen als ie Tobias Sammet/Edguy hoord.

bla...bla...bla...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-07-2002 20:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Heeft iemand Vhaldemar - Fight to the end al eens gehoord?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2002 20:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2002 23:44 schreef Steelhunter Records het volgende:
Tegenwoordig word alles als powermetal benoemd !!!!!
Maar echt bands met POWER die komen toch echt uit de jaren '80 luister maar eens naar Jag Panzer's "ample destruction" of naar Nast savage !!!!
Of naar Savage Grace "master of disguise"
Dat klinkt toch effe wat anders als Hammerfall !!!!!

HOERA, HULDE!!!!! iemand noemt Nasty savage! een van de meest onderschatte bands aller tijden. Voeg er ook effe Blind illusion en sacred blade aan toe! allemaal dat kopen in plaats van Hammerfall!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2002 20:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Deden die gasten van Nasty Savage niet iets met een Obituary lid? Catastrophic of Lowbrow? Wat vind je van die bands?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2002 20:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 20:41 schreef Mutilator het volgende:
Deden die gasten van Nasty Savage niet iets met een Obituary lid? Catastrophic of Lowbrow? Wat vind je van die bands?

In Lowbrow zit Ben Meyer, de voormalige nasty savage gitarist. Ik ben niet echt kapot van wat ik heb gehoord. vrij monotome death metal. ik heb hun laatste nog niet gehoord maar die zal wel hetzelfde zijn.

Catastophic is de band van Trevor perez, de voormalige obituary gitarist. Ook deze band vind ik vrij saai, maarop hun cd staan wel enkle zeer geode nummers. dus die band volg ik wel.

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-07-2002 5:32 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

mensen die iced earth en blind guardian goed vinden moeten (voor zover ze et nog niet gedaan hebben) echt eens een keer demons & wizards gaan beluisteren!
www.icedearth.com/dw

My madness, my sadness

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-07-2002 11:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

waarom moest Winters Rage dat nou weer verklappen.
Laat een band gewoon lekker onbekend zijn

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com