IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Zijne er hier nog power metal fans?? Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2001 1:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2001 1:02 schreef H-K het volgende:
Ik heb trouwens een gerucht gehoord dat Cyriis solo bezig is/gaat, maar das dus maar een vaag gerucht (zou leuk zijn, hij mag dan een lul zijn, zingen kan ie wel!)

Het gerucht ging idd dat hij 'abducted' was

Er stond een paar maanden gelden idd iets over z'n soloproject in de Aardschok herinner ik me. Zou wel cool zijn als hij net zoiets zou gaan doen als vroeger!!

Eigenlijk zou iedereen Agent Steel moeten gaan luisteren!!! Een van de meest ondergewaardeerde metalbands in de scene!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2001 2:04]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-02-2002 11:12 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Yeah ik ben ook een power metal fan

Bands als : Edguy, Hammerfall(die zanger zingt wel erg hoog), Helloween, Iced Earth, Blind Guardian.

Powermetal heerscht

NP : Dionysus - Key into the past

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 22-05-2002 10:35]

skatesmurf
SKaTe oR Die
Usericon van skatesmurf
Posted 09-02-2002 11:55 by skatesmurf Wijzig reactieProfiel van skatesmurfQuote dit berichthttp://www.skatesmurf.cu2.nl

ik hou wel van powermetal ja

blindguardian enzo

lekker relaxen

cut your wrist and say that death is on sell today

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 09-02-2002 13:17 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Eigenlijk vind ik maar een paar powermetalbands goed.

Iced Earth, Hammerfall en Metal Church (die laatste vind ik niet persé PM).

Anyway, Hammerfall is dan voor mij weer een uitzondering op de regel, aangezien ik niet van "slappe zang" houd. De meeste Powermetalbands zijn dan muziekaal (instrumentaal) gezien erg goed, maar de zang verpest het voor mij dus in 90% van de gevallen.

Zo vind ik bands als Stratovarius, Sonata Arctica, Kamelot, en aanverwanten dus echt 10 x nix, omdat de zang gewoon slap is.

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-05-2002 4:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er zijn weer wat te gekke platen uitgekomen de afgelopen maanden.

Deze maand: Nocturnal Rites - Shadowland
Freedom Call -Eternity (zie ook ZM frontpage)

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-05-2002 6:49 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ja Jpohn Cyriis had een 'solo'ding met Order Of The Illuminati, en ging zelfs even terug bij Agent Steel (hij kon het wsl niet aanhoren wat die nieuwe aap met zn band aan het doen was).

en over die nieuwe lichting 'power' 'metal' ala Strontovarius, Hamsterfall, Sonata Kaktica, Crapsody, ... DIKKE VETTE BULLSHIT! het is een regelrechte schande, echte posermetal hoor je in de eerste twee Helloween platen, alles van LiegeLord, OverlordE, oude Jag Panzer (net na Ample Destruction). En als je het toch van hedendaagse bands moiet hebben k

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-05-2002 6:55 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ja Cyriis had ff iets 'solo' met order Of The Illuminati maar das allemaal heel vaag gebleven, toen is ie even terug geweest bij Agent Steel ook maar das ook niet lang doorgegaan (hij kon het wsl niet langer aanhoren wat die nieuwe zanger met Steel aan het doen was, bah).

en over die nieuwe lichting 'power' 'metal' bands als Strontovarius, Hamsterfall, Sonata Kaktika, Crapsody, ... DIKKE VETTE BULLSHIT!
da is geen power metal, laat staan metal. Echte power metal hoor je op de eerste twee Helloween lp's, de eerste twee Blind Guardians, Alles van LiegeLord, OverlordE en een heleboel andere heersende US power metal bands (Sacred Oath en oude Jag Panzer niet vergeten), ik reken er ook graag het groepje duitse bands Attack, Gravestone en Stormwitch bij. En als je het toch van hedendaagse bands moet hebben moet je Double Diamond, Gamma Ray (idd), Iron Saviour, Metalium (alhoewel hun attitude soms, pfrrrt), en Jag Panzer of zo maar geen idioot geriedel toch....

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 22-05-2002 10:32 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Blind Guardian
Rhapsody
Nightwish
Sonata Artica

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-05-2002 11:28 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Jazeker!

Hammerfall (stonger than all:D)
Sonata arctica (gewoon alles)
Rhapsody (live!!! )
Iced earth! (013 heerschte zooo!)

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 22-05-2002 11:39 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Symphony X
Labyrint
Evergrey is ook heel goed

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-05-2002 11:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 10:32 schreef DimmuChild het volgende:
Blind Guardian
Rhapsody
Nightwish
Sonata Artica

(Bijna) helemaal mee eens. Alleen Blind Guardian vind ik zelf wat minder. Ze missen net wat bombast dat Rhapsody en Nightwish wel hebben en de zang van Hansi Kursch vind ik persoonlijk niet zo goed. En ik mis bij Blind Guardian een beetje de flitsende gitaarsolo's, waardoor power metal in het algemeen gekenmerkt wordt.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 22-05-2002 11:41 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 11:40 schreef altx het volgende:
(Bijna) helemaal mee eens. Alleen Blind Guardian vind ik zelf wat minder. Ze missen net wat bombast dat Rhapsody en Nightwish wel hebben en de zang van Hansi Kursch vind ik persoonlijk niet zo goed. En ik mis bij Blind Guardian een beetje de flitsende gitaarsolo's, waardoor power metal in het algemeen gekenmerkt wordt.

Ik heb hetzelfde met Iced Earth. De solo's mogen dan wel aanwezig zijn bij hen, maar ze missen toch iets.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-05-2002 11:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 11:41 schreef DimmuChild het volgende:
Ik heb hetzelfde met Iced Earth. De solo's mogen dan wel aanwezig zijn bij hen, maar ze missen toch iets.

Wat betreft Iced Earth vind ik sommige nummers echt werelds en andere nummers kunnen me dan weer totaal niet boeien.

Mijn favorieten van Iced Earth zijn:
- Melancholy (Holy martyr) en de Something Wicked trilogy van "Something wicked this way comes".
- Dante's Inferno van "Burnt offerings".
- When the night falls van hun debuutalbum "Iced Earth".

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 22-05-2002 12:05 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Blind Guardian vond ik ooit geweldig, maar ik luister er nu nog maar zeer zelden naar. (imaginations from the other side vink wel de beste plaat btw)
Iced Earth Heerscht , alleen of het echte power metal is ?? Kweetniet hoor. Horror Show is idd behoorlijk powermetal achtig (vind 'm daarom waarschijnlijk ook niet zo heel goed; te bombastisch), maar oudere geweldige albums zoals Night of the Stormrider en Burnt Offerings zijn wat mij betreft toch niet echt powermetal.
Wat betreft andere "echte" power metal bands zoals Rhapsody of Hammerfall: wat een onzin gasten.

Drink met matuh............., nooit alleen.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-05-2002 15:55 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik zou Iced Earth eigenlijk ook nieyt direct indelen bij de powermetal bands..Ondanks dat vele het zo noemen.. Eerder ee combinatie van power/symphonische..maar wat het ook is: het klinkt lekker!!

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 22-05-2002 15:59 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Iced Earth zou zichzelf gewoon heavy metal noemen. Ik vind het persoonlijk niet echt powermetal. Meer heavy metal met een trashy sound. Iced Earth heeft een eigen sound; Schaffer's sound.

Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 22-05-2002 16:36 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

In toevoeging tot nightwish en sonata arctica: reptilian (zang is minder maar het nummer skeleton scales... )

BROODJE POEP!

Morbid Death
JAMMIE!!
Posted 22-05-2002 18:25 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 15:59 schreef Trotz het volgende:
Iced Earth heeft een eigen sound; Schaffer's sound.

Couldn't have said it better myself.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 22-05-2002 23:35 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

MANOWAR
IRON MAIDEN
HELLOWEEN
JUDAS PRIEST
HALFORD
JAG PANZER
MEGADETH
SACRED STEEL
AGENT STEEL
KING DIAMOND
NEVERMORE
RUNNING WILD
ICED EARTH
THE STORYTELLER
STEEL PROPHET
MOTORHEAD
NOCTURNAL RITES
GRAVE DIGGER
BLIND GUARDIAN
KAMELOT
ANNIHILATOR
METALIUM
EDGUY
HAMMERFALL
SONATA ARTICA
ANGRA
ELVENKING
HEAVENLY
RHAPSODY
AT VANCE
SAVATAGE
PRIMAL FEAR
STEVE VAI
NOSTRADAMEUS
EVERGREY
LUCA TURILLI
STRATOVARIUS
BRUCE DICKINSON
ANGEL DUST

my favorites

Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 22-05-2002 23:39 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

SONATA ARCTICA

heb sinds kort ook rhapsody ontdekt en ik denk dat er nog vele power metal bands zullen volgen

Morbid Death
JAMMIE!!
Posted 22-05-2002 23:56 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 23:35 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
MANOWAR
IRON MAIDEN
HELLOWEEN
JUDAS PRIEST
HALFORD
JAG PANZER
MEGADETH
SACRED STEEL
AGENT STEEL
KING DIAMOND
NEVERMORE
RUNNING WILD
ICED EARTH
THE STORYTELLER
STEEL PROPHET
MOTORHEAD
NOCTURNAL RITES
GRAVE DIGGER
BLIND GUARDIAN
KAMELOT
ANNIHILATOR
METALIUM
EDGUY
HAMMERFALL
SONATA ARTICA
ANGRA
ELVENKING
HEAVENLY
RHAPSODY
AT VANCE
SAVATAGE
PRIMAL FEAR
STEVE VAI
NOSTRADAMEUS
EVERGREY
LUCA TURILLI
STRATOVARIUS
BRUCE DICKINSON
ANGEL DUST

my favorites

Dit ging toch alleen om powermetalbands

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 22-05-2002 23:57 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

hehe

khou het op power ne heavy

HEERSCHEN

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 22-05-2002 23:59 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe nou en heavy en power heerschen allebei

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2002 0:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ben ik nu echt de enige die powermetal gewoon hilarisch vind????

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-05-2002 0:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nope.

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com