|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klopt, slechts 2 van de huidige vijf bandleden zijn er nog over van 'vroeger'. Maar de laatste Dark Moor is, hoewel geen wereldalbum, toch een erg lekkere neo-klassieke powermetalplaat. Nummers zoals From Hell en Wind Like STroke zijn gewoon vet |
|
Wat is power metal? dat bestond vroeger toch niet? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Bands die ik enorm gaaf vind: Domine Drakkar Sabaton Dragonforce Thy Majestie Elvenking Rhapsody Masterplan Iron Savior Freedom Call Wizard Fairyland Cryonic Temple Galloglass Demons @ Wizards Blind Guardian Dark At Dawn Dungeon |
|
quote: je naam verklapt het iig niet. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nocturnal Rites lijkt me wel iets voor jou.. dood |
|
quote: Ja als het op forumnamen aankomt ben ik niet erg origineel. Reactie op Sauron: Nocturnal Rites moet ik ooit nog wat van aanschaffen. |
|
Sonata Arctica, schitterend! |
|
quote: nounou..ok ik ben al weg. dood |
|
Tof krachtmetaal: Blind Guardian Iced Earth Sonata Arctica (Wacken ) Rhapsody Dragonforce Battlelore Gamma Ray Hammerfall Avantasia Helloween Luca Turilly Stormwarrior Edguy (niet meer sinds wacken 2003, Lain ) |
|
quote: hahahaha Mafkeescht ende Snoodaert Bruce Banner |
|
Hm, power metal is duidelijk niet zo populair op dit forum in vergelijking met andere soorten metal. een zonde. etcetera |
|
quote:idd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Tja, dan zal ik toch eens Battlelore, Luca Turilly en Stormwarrior moeten beluisteren want de rest van het lijstje bevalt me wel! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-04-2004 23:17] |
|
Luca Turilli is dan ook de gitarist van Rhapsody... |
|
quote: Dat wist ik dan weer wel. |
|
Gay! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Sonic Firestorm van Dragonforce is in de bestelling. Nog meer mensen die 12 mei naar de Effenaar gaan ? etcetera |
|
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |