|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Strakke leren broek.. lang haar. Eventueel een motor voor het stoere imago en onder zwaardvechten zitten |
|
quote: Hmm..heb wel gemilimeterd haar, een ringbaardje en een bril op..telt dat ook? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
en je moet de meest relaxte muziek kunnen maken die er is [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 09-03-2004 21:11] |
|
quote: Damn it dude..ik ben een grote death/thrash liefhebber..heb een grote afkeer van powermetal Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: met een beetje fantasy kun je Evergrey OOk tot de powermetal berekenen dus dat is wel een hypocriete opmerking [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-03-2004 21:14] |
|
quote: got me there..ik ben behoorlijke Evergrey fan..op dat gebied wil ik ook graag Pathos en Nevermore noemen *grinnik* Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Nevermore |
|
tja ieder zn smaak ik hou niet echt van black en death mijn favoriete muziek is zeker weten powermetal |
|
Poweeeeerrrr!! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik van allebei. ook van bands die het combineren. INTO ETERNITY |
|
quote: gelukkig zijn er ook nog mensen die het met me eens zijn |
|
quote: check mn profiel (en blijf met je tengels van mn mailadres af ) |
|
quote: Niet helemaal, Black en death gaat er ook af en toe in, als het goede is. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ik had het meer over dat er toch wel power metal fans zijn |
|
quote: De meerderheid van ZM vind het raar genoeg maar Gay. Daar heb ik trouwens nog geen uitleg voor gekregen!! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik vind veel powermetal bands gewoon rete gaaf . Dragonforce, hammerfall, Iced Earth.. heerlijk. maar ik hou nog meer van Sonata Arctica en verwanten vanwege vele practige, persoonlijke lyrics. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-03-2004 21:50] |
|
quote: naja..ik kan je wel vertellen waarom powermetal mij niet trekt reden 1: de muziek is mij gewoon te blij en te vrolijk reden 2: Ik kan bands die zingen over elfjes, zwaarden en nog meer fantasy ongein gewoon niet serieus nemen reden 3: Gillende zangers trek ik niet Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Zelfs de appingedamse stoplichten vinden deathmetal beter dan power ... |
|
quote: Ach, die redenen kan ik begrijpen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: maar ik luister graag naar bands zoals Iced earth (heb hier Alive in Athens, horror show en Something wicked liggen), Symphony X (heb ik bijna alle cd's van), Ayreon/Star one, Nevermore, Pathos, Evergrey en Armored Saint Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
nee het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Trouwens wel uberflauw dat mijn Dark Moor - S/T topic gesloten was omdat er al een topic in de nieuwssectie stond met het bericht dat ze uit elkaar waren... dark Moor verdient een eigen topic en anders wel een vermelding hier |
|
quote: Tsja, daar begreep ik de lol ook niet helemaal van... Alsof je niet meer over een band zou mogen praten, als die band niet meer bestaat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Daarom brachten ze in Januari ook hun beste plaat tot nu toe uit |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |