|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Metal Church ken ik wel; The human factor vind ik goed!!! ('The dark' is ook goed) En natuurlijk Sanctuary (Future tense!) Vicious rumours viel me helaas tegen (qua zang) en Laaz rockit was ook goed. Hoe is Nasty savage? En Lizzy borden? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2001 4:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nast savage was echt een gweldige band. deze hadden zeer technische originele nummers. maar ze klonken toch zeer agressief. ze hadden weliswaar geen deathmetalzanger maar een meer agressive trashzanger die soms heel hoog kon uithalen. de zanger heette nasty ronnie, en hij tilde mensen uit het publiek engooide die dan terug de pit in (in de amerikaanse worstelstijl). dit is uiteraard wel beetje een gimmick maardaar hoefde de band het echt niet van te hebben. de nummers waren zoals eerder gezegd zeer strak, technisch ,origineel en agressief. annraders is hun hele repetoir. hun eerste cd nasty savage is realtief simpel, vandaar wordt hetwat techischer. "indulgence", "abstract reality" en "penetration point" zijn de overige klassiekers. als je niks kunt vinden wil ik je wel een kopietje opsturen . lizzy borden vind ik niet zoveel aan. dat is meer van die gladde LA-metal met een iets venijniger randje. die laatste reunie-cd van hen is echt helemaal niks volgens mij. een andere goede powermetal band van vroeger was omen. deze band leek een beetje op iron maiden op 45 toeren. |
|
Iced Earth is de beste vind ik zelf maarja ieder zijn eigen smaak ik ga ook naar Iced Earth 19 january 013 |
|
quote: Die zijn inderdaad goed! |
|
ik hou nie zo van power metal enzo, maar Blind Guardian vin ik toch wel erg goed! Maar da komt omdat de band eigenlijk om Tolkien draait |
|
Das niet helemaal waar. Hun nieuwe cd gaat helemaal niet meer over Tolkien. Eerder maakten ze gewoon teksten over fantasie en dan dus elk onderwerp wat bij hen opkwam op een cd zetten. Het laatste album was een concept cd over de Silmarillion (dus Tolkien) maar de nieuwe cd is een concept cd over Dragonlance van Weis and Hickman . [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 03-11-2001 12:38] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb hier nog een paar van mijn favouriten: Everon, Rage, Rhapsody, Savatage, Nevermore, en ik vind de laatste Vengeance ook heel vet. Maar vergeet ook het laatste solo album van Bruce Dickinson niet of het solo album van Blaze. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Das waar wat je zeigt, ik had meer zoiets moeten zeggen als 'fantasy', excuses Maar Nightfall en Imaginations zijn m'n favo cd's en die draaien toch wel om de boeken van Tolkien... Na anyway, ik vin ze gewoon goeie sfeer hebben! |
|
Helemaal mee eens. Vette band, vette sfeer en geweldige muzikanten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat zou geweldig zijn! Het klinkt nl. errug interessant! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmm zit net naar wat Demons&Wizards bootlegs te luisteren Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
blind guardian > Heerlijk!! ''powermetal uber alles'' http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik ben ook een powermetal fan Children of Bodom, Iced Earth, In Flames, Hammerfall etc..... |
|
quote: Ik ga ook !! |
|
Tja ik word steeds meer Power metal bla...bla...bla... |
|
Even een post zodat deze topic weer bovenaan komt zodat Mad Maikie ideeen haalt voor z'n eigen topic. (Nightwish = powermetal in de stijl van After Forever) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-11-2001 19:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zero hour is een band in opkomst; klinkt wat als een Symphony X (voorzover ik iets van die band ken), dus normaal tot hoge zang en oude stijl powermetal met tegendraadse ritmes..... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-11-2001 20:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
sorry maar powermetal en heavymetal enzo liggen niet in mijn straatje Je moeder. |
|
Ieder z'n smaak....ik houd wel een beetje van wat afwisseling op z'n tijd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
misschien een beetje laat maar Ja, ik vind powermetal kickuh! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ennuh...In Flames & Autumn Tears zijn geweldige goteborg/powermetal bands! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Excuse my ignorace, maareuh wtf houdt gotenborg in?! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Plaats in Zweden waar veel goede melodieuze death - black bands vandaan kwamen. De melodieen zijn vaak geinspireerd op die van Iron Maiden en/of Helloween (vandaar de powermetal link) De eersten waren At the gates (en Eucharist) die deze muziek gingen maken. Dark Tranquillity, In Flames en een heeeeeeeeeeele berg andere bands kwamen daarna. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-11-2001 23:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mijn dank is eeuwig Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |