|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog mensen die binnekort naar de Bosuil denken te komen? Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Bloodshed is goed bezocht door het volk, nog mensen van hier die er zijn geweest! Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote:ikke en mikeee en barabas heb k daar gespot wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er ook geweest! an evil incarnation of DEATH! |
|
zaterdag 29 april 2006 Soilwork + support Voorverkoopprijs: €12,00 (excl. evt. servicekosten) Entreeprijs: €14,00 Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote:cool, vorige keer in Bosuil was erg gaaf |
|
quote: Kut, dan ben ik er niet! De vorige keer was inderdaad heel erg vet |
|
Komt er 28-1 nog volk? Paar ZM-ers op het podium en achter de knoppen dan : http://www.jcdebosuil.nl/index.php?p=activiteit&a=108 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-12-2005 13:54] |
|
Ik zou wel willen, maar geen idee of ik het voor elkaar krijg FREEZE |
|
quote:*lichtvrouw present* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*oeps* quote: quote: Yeah cool! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-12-2005 13:50] |
|
quote: |
|
quote: Waarschijnlijk wel present. Lijkt me erg gaaf met de hele artiestenzooi erbij! |
|
quote:waarom gaat het niet door in de Bosuil? |
|
Exodus! 14 juni dus... |
|
binnenkort Impaled Nazarene in d'n Uul You suck and that's sad |
|
Hmz, leuk. Alleen fukking kut dat er niet meer geblowed kan worden. |
|
kan best, in de gang bij de garderobe You suck and that's sad |
|
Ok heersch! Dat is dan wel veranderd of niet? Want toen het net open was keken ze me werkelijk naar buiten. |
|
meuh, boeiend, ze kijken maar wat ze willen....er hangt alleen een blowverbod bordje op de zaaldeur en niet bij de garderobe dus als ze dat niet willen dan moeten ze het maar duidelijk ophangen You suck and that's sad |
|
|
|
Evergrey en Amon Amarth, goed bezig weer |
|
Hatesphere in d''n Uul. KB present. You suck and that's sad |
|
quote:Wanneer? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |