|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
God Dethroned en Grave rosten allebei behoorlijk, maar dat zalige gejengel in nummers als Boiling Blood en Nihilism maakt GD toch net wat boeiender. Circle II Circle is ook wel gaaf, maar Masterplan vind ik live echt aanstellerij (hoewel 't op CD nog wel te behappen is) |
|
quote:Dat meiske was er ook maar bij 1 nummer bij en ze deed inderdaad de achtergrondzang (dus een zangeres ). Maar goed, dat was totaal overbodig bij die logge deathmetal. Het haalde de sfeer juist omlaag (behalve uiteraard voor de geile jongentjes onder ons die graag vrouwelijk vlees op het podium zien). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad ik ben een geil jongetje an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Hoe staat het met je ribben? Toch beter spareribs kunnen vreten i.p.v. dat broodje kebab? |
|
quote:hehe lichtvrouw is al geregeld *zack stevens*....*zwijm* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Ik verrek van de pijn in mijn rug helaas. Maar dat had ik toch al last van helaas. Moet komende donderdag toch weer terug naar de dokter om mijn bloed te laten onderzoeken, kan 'ie mij meteen doorverwijzen naar het ziekenhuis om eens wat fotoos te laten maken, want dat word hoognodig tijd. Kan nu niet eens rechtop zitten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
komen er morgen nog mensen naar rage en after all? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
toffe bands, maar helaas afwezig zzz |
|
Tuurlijk lekker zuipen op goeie muziek Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote:tot zo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Damn het was echt een super vette avond, zelden dat een band zo'n goed optreden in de bosuil heeft gespeeld Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Enkele interessante data: JANUARI za 22-01-2005 Agitator, Hot N' Steamy MonkeyLove & OXL FEBRUARI za 12-02-2005 Julian Sas zo 13-02-2005 Finale Nu Of Nooit! zo 27-02-2005 Metal Market MAART za 12-03-2005 Marduk vr 18-03-2005 Thunder + Taxe + Alter Ego X vr 25-03-2005 Agent Steel + After All ma 28-03-2005 ROCK INC. Festival: Masterplan + Circle II Circle + Rob Rock + Pure Inc. APRIL wo 06-04-2005 Kamelot + Epica Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
vrijdag 01 april => Engine of Pain |
|
quote:Grapje zeker Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik snap niet waarom ze Kamelot nog op 't programma hebben staan, dat is al lang naar Helmond verplaatst en op een andere datum |
|
quote:hehe, echt waar. Het is dan weer WAF |
|
Hmm 1 april speelt ook Agent Steel bij Ed & Rocco's .. |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ja vast. 1 april "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: 26-3 wel in Hardenberg! Met o.a. Accelerate (Andre en Bart's band) etc. Anders kom je ook, kunt wel weer blijven pitten Ontopic : Masterplan! Die wil ik wel eens zien hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-01-2005 15:55] |
|
quote:ja, jammer dat het samenvalt |
|
Helaas gaat Kamelot + Epica idd niet door Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Jammer van Kamelot... ma 28-03-2005 ROCK INC. Festival: Masterplan + Circle II Circle + Rob Rock + Pure Inc. Masterplan&Rob Rock |
|
jammer van kamelot idd.... ben zo alweer richting de bosuil om de lampjes in te stellen voor agitator,hot&steamy monkey love en oxl wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |