|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Boh jah, daar moet ik dus echt heen! Ze zijn daar echt gave bands neer aan't planten de laatste maanden |
|
quote: Gratis trein |
|
quote:en dan een half uur lopen... |
|
dan zie je nog eens wat Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote: Kwartier he, niet overdrijven en een stukje lopen is niet erg, behalve als 't zo stortregent als toen Soilwork er speelde [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-10-2004 19:36] |
|
Rage + Dead Soul Tribe vr 14-01-2005 Kaarten kosten in de vvk EUR 15,-! Entree dagkassa: EUR 17,- Deuren open: 20.00 Aanvang: 21.00 Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote:DST hebben laatst toch al eens gespeeld in de Bosuil? |
|
Maar ze zitten nu ook toevallig bij Rage in het voorprogramma, ik vind het niet erg Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote: Klopt , als voorprogramma van Threshold. Ik geloof dat Evergrey ze ook graag als voorprogramma had gehad. -------------------------------------------- Nieuw in het programma Thunder vr 18-03-2005 Kaarten kosten in de vvk €18,-! Entree: 20,- Deuren open: 20.00 Aanvang: 21.00 -------------------------------------------- Pig Destroyer + support zo 01-05-2005 De Amerikaanse grindcore band Pig Destroyer komt naar de Bosuil. Let op! Dit is het enige optreden in Nederland! En natuurlijk komen ze niet alleen. Het Belgische Leng tch'e komt ook, evenals Nederlands trots Maggots. Entree: nnb Deuren open: nnb Aanvang: nnb Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ow yeah, Evergrey ben ik bij!! |
|
Ik ga mee denk ik |
|
Het voorprogramma van Rage is veranderd als ik de programma pagina van de bosuil mag geloven, het is namelijk niet Dead Soul Tribe maar After All Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
5 januari Grave + God Dethroned! Hell yeah!! |
|
10 november is er weer een Thank God It's Wednesday. Dit keer met Angels Decay, aanvang 19.30, entree gratis |
|
28-11 : PEDOSTRIANS om 18:15 wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: O ja, wij gaan ook. Hoeveel kaartjes moet ik fixen voor jullie? |
|
quote: Ik ga alleen mee Dag erna pak ik me vrij |
|
Net bevestigd dat Mercenary in het voorprogramma van Evergrey staat, geweldig nieuws zou ik zeggen! Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote:we spelen met Cause and effect |
|
kamelot en epica worden ook verwacht in april wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik ga met mijn meisje en ben reeds voorzien van kaarten... Dag erna heb ik ook vrij, blijf je slapen Cummie??? |
|
quote: Niks lievers Hollie |
|
Ik lees net dat Mercenary in 't voorprogramma van Evergrey staat, goeje zaak!! Edit: en nu ook nog Kamelot op 't programma [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-11-2004 23:35] |
|
Kamelot is bevestigd, staat op de bosuil site Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |