|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Het gaat door! Marduk - Belphegor - Wykked Wytch - Panchrysia vvk: 16,- dagkassa 18:00 aanvang 20:00 mosh for satan! |
|
Hehe... Ik wist dat ik hier een bepaald vrouwelijk duiveltje kon vinden! cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
Emil drumt gewoon met gips om zijn arm? |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Is barkruk al geweest? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:wie? zaterdag was julian sas er trouwens...best leuk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Panzy Division Barkruk... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Mijn excusses. We hebben inderdaad vandaag officieel bevestigd gekregen bij de Bosuil dat de Marduk tour is gecancelled. waarschijnlijk zal hij worden verplaatst naar mei / juni hierover later meer info! dus iedereen 12 maart lekker naar volle snoeren in arnhem!!!! MOSH!!!!! |
|
quote: De drummer was inelkaar gemept en had zodoende zijn arm gebroken. Zinvol geweld? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:oeh is er nog plek in de auto? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe, geniaal! cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
Wat erg leuke data vr 25-03-2005 Agent Steel + After All di 29-03-2005 Enchant & Jadis wo 11-05-2005 Jon Olivia's Pain za 14-05-2005 UFO Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
WTF nog een Grey.... |
|
quote:lichtvrouw present wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Was Jon Oliva die dag niet in de Plato in Helmond gepland? |
|
Nee hij is dan ook echt in de Bosuil! Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote:je vergeet 1 april |
|
Masterplan + Circle II Circle + Rob Rock + Pure Inc. Spelen op maandag 28-03-2005 in de Bosuil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nog leuke metaldata MEI wo 11-05-2005 Jon Oliva's Pain za 14-05-2005 UFO JUNI zo 19-06-2005 Blood Duster + Suppository + Cliteater + D-compose wo 22-06-2005 Vicious Rumors & Morning JULI za 02-07-2005 Bosuil @ Bospop zo 03-07-2005 Bosuil @ Bospop SEPTEMBER za 10-09-2005 CrustFest OKTOBER za 22-10-2005 Bloodshed Fest 6 Kijk voor meer info op www.debosuil.nl Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote:VR!! HEEN!!!! Gaaf!!!!! |
|
Nog meer mensen die komende tijd naar de Bosuil komen? Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote: oh ja shit... ik had Bas beloofd dat ik dan zou komen kijken.... maar mn moeder vind t net nodig om op die dag te trouwen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
14 augustus Amon Amarth en Impious... gaaf [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-05-2005 15:23] |
|
quote:hehe ja en na dat optreden gaan ze met ons mee in de bus naar Bang Your Head zit nu in de bosuil..net een enorme backdrop opgehangen voor Jon Olivia's Pain... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |