IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : MC de Bosuil Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-11-2004 22:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 22:58 schreef evergrey het volgende:
Dat klinkt goed, ik ga smiddags al ff kijken als ze op aan het bouwen zijn

Saai, de hele tijd dat wachten

evergrey
Idiot
Usericon van evergrey
Posted 29-11-2004 23:10 by evergrey Wijzig reactieProfiel van evergreyQuote dit bericht

hehe nee, ik moet daar toch nog wat afleveren ga dan thuis eten en dan 's avonds weer lekker uitleven

Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 29-11-2004 23:43 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik ben er woensdag ook samen met mier

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-11-2004 0:46 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ach jee 't is weer lijstjes-tijd

devilicious_pem + zus
triple-dan
hollie
mies
joep 777
shreddie
MTL + Draconian

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 30-11-2004 14:31 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik heb er zin in

MetalTuupLimburg
Posted 02-12-2004 1:09 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

ff een uitgebreide recensie: Allebei de bands waren enorm gaaf

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-12-2004 1:27 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Mecenary vond ik na een tijdje gaan vervelen.
Evergrey vond ik wel ontzettend gaaf

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-12-2004 5:30 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Het was gezellig alleen kwam ik niet echt op gang waarrdoor ik alles te lang vond duren.

evergrey
Idiot
Usericon van evergrey
Posted 02-12-2004 14:18 by evergrey Wijzig reactieProfiel van evergreyQuote dit bericht

Ik vond het een super geslaagde avond en na afloop was het ook nog zeker gezellig

el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 02-12-2004 17:57 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Was voor mij de eerste keer dat ik de twee bands heb mogen aanschouwen. Ik vond mercenary erg goed, vond ook het geluid bij hen goed, wat ik jammer vond bij evergrey was dat de toetsen naar de achtergrond gingen tijdens de nummers, wat bij mercenary meer in balans was. Verder goede livebands, ze gaan wat mij betreft toch aardig gelijk op.

cormac
Usericon van cormac
Posted 02-12-2004 22:44 by cormac Wijzig reactieProfiel van cormacQuote dit bericht

Yep de toetsen waren bij Mercenary zeker in balans met de gitaren. En die zanger vond ik echt geweldig daar kan Rob Halford nog een puntje aan zuigen(hèhèhè)
Evergrey was gewoon lekker en goed

evergrey
Idiot
Usericon van evergrey
Posted 06-12-2004 21:39 by evergrey Wijzig reactieProfiel van evergreyQuote dit bericht

Ik (middelste) samen met Marcel/Henrik

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-12-2004 21:40 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Jezus

evergrey
Idiot
Usericon van evergrey
Posted 17-12-2004 16:05 by evergrey Wijzig reactieProfiel van evergreyQuote dit bericht

Iemand die naar Grave + God Dethroned + Foretold gaat? Dan sta ik achter de bar

MetalTuupLimburg
Posted 17-12-2004 16:59 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 17 december 2004 16:05 schreef evergrey het volgende:
Iemand die naar Grave + God Dethroned + Foretold gaat? Dan sta ik achter de bar

ja ik

evergrey
Idiot
Usericon van evergrey
Posted 05-01-2005 11:41 by evergrey Wijzig reactieProfiel van evergreyQuote dit bericht

Vanaaf lekker op Grave, God Dethroned en Foretold

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-01-2005 11:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, vanavond Grave en God Dethroned. Ben er zeker bij

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-01-2005 13:09 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 6 december 2004 21:39 schreef evergrey het volgende:

Ik (middelste) samen met Marcel/Henrik
he, daar was k ook ergens...was k toen al weg?

vnaaf zou k eigenlijk llicht doen...mjah beetje onhandig vanaf de andere kant van europa...

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 05-01-2005 13:10]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 05-01-2005 16:47 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 13:09 schreef she_devil het volgende:
he, daar was k ook ergens...was k toen al weg?

vnaaf zou k eigenlijk llicht doen...mjah beetje onhandig vanaf de andere kant van europa...

Nee je was toen nog niet weg.

Masterplan + Circle II Circle + Rob Rock + Pure Inc.
Spelen op maandag 28-03-2005 in de Bosuil.

Half zat is ook maar weg gegooid geld.

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 05-01-2005 18:52 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ooooeeee, Masterplan, kaartje halen!!

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 06-01-2005 0:01 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 5 januari 2005 11:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, vanavond Grave en God Dethroned. Ben er zeker bij

En hoe vind je Foretold. Zit een collega van je bij op gitaar. Was er graag bijgeweest vanavond, helaas zat werk tegen en in mijn gedachte lag Weert ook iets dichter bij Eindhoven dan de werkelijkheid. Dus ook nog een planning probleem.

Zie Foretold wel weer de de komende tijd. Kreeg vandaag te horen dat ze in het voorprogamma staan van Tristania in Den Bosch, samen met Severe Torture in Dongen (29 Jan.) en in maart spelen ze in Tegelen met Occult en Pentacle. En tot zover effe wat Foretold propaganda.

Hub de Gallier
Posted 06-01-2005 9:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 0:01 schreef Vampire Ricardo het volgende:
En hoe vind je Foretold. Zit een collega van je bij op gitaar. Was er graag bijgeweest vanavond, helaas zat werk tegen en in mijn gedachte lag Weert ook iets dichter bij Eindhoven dan de werkelijkheid. Dus ook nog een planning probleem.

Zie Foretold wel weer de de komende tijd. Kreeg vandaag te horen dat ze in het voorprogamma staan van Tristania in Den Bosch, samen met Severe Torture in Dongen (29 Jan.) en in maart spelen ze in Tegelen met Occult en Pentacle. En tot zover effe wat Foretold propaganda.
Oh, wie ziet er bij dan?
Foretold vond ik goed klinken, lekker log
Alleen missen ze podiumpresentatie. Ze stonden er om eerlijk te zijn maar bij als zoutzakken. En dat zangeresje was ook totaal overbodig, had niks toe te voegen aan de muziek. Maar ja, dat vond het merendeel van het mannelijk publiek niet erg zo was te merken.
God Dethroned speelde echt heel erg goed
En Grave...wat kan ik zeggen
Zoveel oude krakers gehoord van de eerste 3 platen...geweldig!!!!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 06-01-2005 15:44 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Hey Hub, was het een beetje druk gisteren?

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hub de Gallier
Posted 06-01-2005 15:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 15:44 schreef Hoolie99 het volgende:
Hey Hub, was het een beetje druk gisteren?
De zaal was afgescherm van het achterste bargedeelte (met die schotten) dus het leek redelijk vol. Maar om eerlijk te zijn vond ik de opkomst toch wat magertjes...zeker voor bands als Grave met God Dethroned samen.
Al met al wel een gave avond met geweldig veel oude krakers

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 06-01-2005 19:21 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 6 januari 2005 9:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Oh, wie ziet er bij dan?

Stijn, 1 van de gitaristen. De ander (de langere) is Harrie van (kent u deze nog...nog...nog) Spina Bifida.

quote:

Foretold vond ik goed klinken, lekker log

Technisch, doch log inderdaad. Hoorde ze voor het eerst in de Little Devil, daarvoor alleen wat losse riffs, muziek zonder zang bij Stijn thuis. En heb ik hun demo nog toen ze nog "Altered States" heetten.

quote:
Alleen missen ze podiumpresentatie. Ze stonden er om eerlijk te zijn maar bij als zoutzakken. En dat zangeresje was ook totaal overbodig, had niks toe te voegen aan de muziek. Maar ja, dat vond het merendeel van het mannelijk publiek niet erg zo was te merken.

Zangeres? Waar hebben ze die vandaan, dat had ik nog niet gehoord. Als ik me goed kan herinneren heb ik wel gehoord dat ze een aantal nummers met vrouwelijke achtergrond zang qua sfeer omhoog wilden trekken, maar een "complete zangeres" op de buhne.

Zoutzakken? Hmm, zo ken ik ze niet. Al had ik wel dezelfde gedachte met de zanger tijdens hun optreden in Little Devil. Hij schijnt fanatiek als de neten te zijn, dus hopelijk komt dat nog helemaal goed.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com