|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mercenary wil ik graag zien Maar de Bosuil is zo'n fuckin' end weg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: |
|
quote: Nu Hatred nog een keertje daar als Support van een grote band (Morbid Angel, Immolation, Cannibal Corpse, Hate Eternal) en dan is iedereen blij Juist. Torment Engraved, ken ik niet, dus zal wel kut zijn. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: We zijn nog niet begonnen met optreden, dus het lijkt me vrij logisch dat het je niks zegt. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-11-2004 11:28] |
|
quote: De vraag blijft, WIL ik het wel kennen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
WOW! Kamelot dat is gaaf, daar moet ik ook bij zijn. De kaarten voor Evergrey zijn al binnen. De Bosuil doet het goed de laatste tijd. |
|
quote: D'r zijn maar 2 manieren om daar achter te komen: een keer gaan kijken of de demo kopen Of allebei uiteraard |
|
quote:Jazeker....het was een kwestie van doordrammen en het bestuur met de neus op fatsoenlijke bands te drukken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Moet je wel optreden of een demo hebben... Bij Hatred kun je namelijk WEL zo gaan kijken...bijvoorbeeld en je kunt ook mp3's van de website downloaden. *Deze post werd u aangeboden door het front voor schaamteloze zelfpromotie* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Komt Marduk of Mayhem nou naar de Bosuil? |
|
quote:ik lees marduk, maar k hoorde laatst zelf dat het mayhem was...hmm vreemde zaak, zal het strax navragen en vanavond komt Jan Akkerman....goeie gitarist [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-11-2004 12:32] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
het is Marduk, tevens in Vera en in optie bij W2... |
|
Over een weekje eerst naar Evergrey en Mercenaryin de Biebob en dan woensdag lekker in de uil Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote:wie gaat er nou naar evergrey terwijl de pedostrians in de bosuil spelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Was het druk bij Jan? En was het wat? |
|
quote:ja redelijk druk, wel allemaal ouwe lui... en jazeker, het was erg gaaf!die kan er wat van zeg...veel jazzinvloeden maar voor de rest erg oké.. het voorprogramma cooper inc. klonk ook erg lekker...gewoon stevige melodische rock wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Mijn complimenten voor deze actie! |
|
quote: Ik kan me nog iemand horen zeggen dat ze liever 2 weken eerder in de Bosuil had willen spelen omdat ze dan naar een band had kunnen gaan kijken in de Biebob. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
AKkerman, goaf! dat is toch die kerel die voorheen bij Focus speelde? zzz |
|
quote:ja, aardive vent! het voorprogramma was ook erg gaaf wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wie komt er woendag allemaal naar Evergrey? En lekker drinken Ik heb ze gisteren in de Biebob gezien, een super vette setlist en Mercenary mocht er ook wezen! [Dit bericht is gewijzigd door evergrey op 29-11-2004 22:22] Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote: devilicious_pem + zus triple-dan hollie mies joep 777 shreddie |
|
quote: |
|
Dat klinkt goed, ik ga smiddags al ff kijken als ze op aan het bouwen zijn Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |