|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
argh de 29e wil ik ook! zzz |
|
dan ga je toch |
|
ping $$$ zzz |
|
|
|
quote: Is dit dezelfde Iron Butterfly uit de jaren 60~70 ?? |
|
SUPER! Daar wil ik bij zijn. |
|
Dadelijk Fear Factory. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
FF was leuk. Lichtjuf hannie deed het leuk, alleen de stoboscopen mochten soms wat minder. Verder veel bekenden gezien Voorprogramma was ook goed te pruimen |
|
Fear Factory was ontzettend gaaf en ontzettend strak |
|
Ja, FF was wel leuk ja, helaas moesten we opeens weg. zzz |
|
leuk concert van Iron Butterfly mogen bijwonen laatst, was echt de moeite waard om vanuit Nuth voor te reizen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: wij ook, net voordat de Mac dicht ging |
|
quote:Wij zijn een uur nadat FF klaar was nog lekker gaan eten bij de Mac |
|
toch niet die in nederweert, want die was om 11:00 dicht! Ik moest om 05:45 opstaan, en ben dus eerder gegaan (de rest dus ook aangezien ik reed ) |
|
quote:toch wel, we kwamen daar aan om 23.45, hij was nog gewoon open (iig de McDrive) |
|
o dat weet ik niet. Wij zaten er om kwart voor elf en om elf uur ging de deur op slot en begon men te vegen en de keuken te poetsen. Ennieweej: de mac roelt soms |
|
Hmm hier moest een vriend de bus halen! Was dus vrij op tijd thuis, aangezien ik 10 min van weert afwoon, heb me thuis nog zitten bezatten, omdat ik het te vroeg vond haha(hoe dom!) Vanmorgen aarghh.. Nu ook een ontstoken oor btw, hoe ik dat voorelkaar heb gekregen?!?! zzz |
|
De mensen die Mc Drek hebben gehaald hebben het zelfde voer gehad als Fear Factory na de show. Vanuit de Bosuil is ook nog iemand een behoorlijke lading voer gaan halen. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Dat was Rene toch? (krullebol). "betekent w/cheese nu WITH cheese of WITHOUT cheese" |
|
Roger(idd de langharige krullenbol) was het die naar Mc Drek is geweest maar evengoed. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: Die bedoel ik, ik vergeet zijn naam steeds |
|
Het programma voor na de zomer tot nu toe vr 10-09-2004 Threshold Entree: € 18,- Deuren open: 19.00u Aanvang: 19.45u -------------------------------------------- di 21-09-2004 Pro Pain Entree: € 14,- Deuren open: 19.00u Aanvang: 19.45u -------------------------------------------- za 02-10-2004 Rock 'n Rolla outta Controlla Met 69 Charger, The Lulabelles, Wiseguy, The Stilettos, Black Rodeo en het Stardumb dj-team... Kaarten in de voorverkoop kosten € 9,- Entree: € 11,- Deuren open: 19.30u Aanvang: 20.00u -------------------------------------------- za 23-10-2004 Bloodshed Fest Bands: Rompeprop (NL) Goregrind Cliteater (NL) grindgore Suppository (NL) grindcore F.U.B.A.R (NL) grind tornado Sylvester Stalin (Fr) grindcore Corpse Molesting Pervert (Ger) Goregrind Sanity's dawn (ger) grindcore violence Cripple Bastards (IT) Insulting grindcore + 2 Headliners!!!! To be announced very soon!!! + Grindcore market!!! Voorverkoop: € 10,- Entree: € 12,- Deuren open: 16.00u Aanvang: 16.30u Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Bloodshed fest!!!!! Pro Pain is ook te gek! |
|
Evergrey wo 01-12-2004 In de voorverkoop kosten de kaarten € 14,-. Entree: € 16,- Deuren open: 19.00u Aanvang: 19.45u Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |