|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
het was erg geslaagd gisteren!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: haha ja, vooral Jon.... iedere keer als ie naar achteren liep kregen we te horen : "Damn! My pants keep falling off!!" k heb jou trouwens niet gezien... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Weet je wie ik ben dan? Ik stond ergens bij zo'n staantafel bij een echtpaar van midddelbare leeftijd die al sinds 1986 bij alle Savatage concerten zijn geweest. [Dit bericht is gewijzigd door de laar op 13-05-2005 20:05] |
|
In case of boredom there's always this |
|
Aankomende data deze maanden, met natuurlijk zondag al Amon Amarth! AUGUSTUS zo 14-08-2005 Amon Amarth + Impious + Cataract SEPTEMBER za 10-09-2005 CrustFest zo 25-09-2005 Exhumed + Desensitised + Bloodboil + Isle of Man OKTOBER vr 07-10-2005 MetalBash voorronde za 22-10-2005 Bloodshed Fest 6 DECEMBER za 10-12-2005 Mad Sin + Peter Pan Speedrock + Fifty Foot Combo + 69 Charger + Black Rodeo JANUARI vr 27-01-2006 After Forever + support Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Een geslaagde middag mag ik zeggen, alleen Cataract had voor mij niet gehoeven. Amon amarth was echt heel goed |
|
Ik heb ook van Amon Amarth genoten, de andere heb ik moeten missen omdat ik nog bij de kassa moest zitten. Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Aha, misschien wel gezien maar niet geweten dat jij ook op dit forum zit, whwhaa |
|
twas gaaf gister "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Helaas Impious gemist gisteren. Amon Amarth was weer lekker, alhoewel ze wel hun show eens mogen gaan aanpassen want het wordt allemaal wel erg voorspelbaar. Ook wat snellere nummers op de komende cd zou welkom zijn. Maar verder een degelijke show hoor! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Hehe, wat was Cataract kut zeg gister. Impious en Amon Amarth waren erg geslaagd. Alleen kut dat de Bosuil zo'n teringeind weg is van het bewoonde deel van Nederland. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Gisteren toch maar gekozen voor Ell nino. |
|
quote: Wat speelde daar? |
|
Oh ja. Mijn commentaar nog op die middag.. Cataract zoog harige apenballen. Impious.. was vermakelijk. Amon Amarth was genieten. Het ene biertje heeft goed gesmaakt, en 't was gezellie. Zo dan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Amon Amarth was prima, lees mijn recensie op mij site! an evil incarnation of DEATH! |
|
Nimmer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hark Inz'ngaatje z'n avatar! Godsetering!! Ben jij dat, Hark? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Suck my piss |
|
Enkele Lekkere nieuwe Metal data! OKTOBER vr 07-10-2005 MetalBash; Gemini + Dis + Deathfall + Ashville wo 12-10-2005 K-again, Locomotive, Until We Bleed zo 16-10-2005 Gotthard za 22-10-2005 Bloodshed Fest 6 di 25-10-2005 New Model Army NOVEMBER wo 02-11-2005 Pro Pain vr 11-11-2005 Deranged + support za 12-11-2005 Born From Pain + Age of Panic + Drainlife + Revolution Rising zo 20-11-2005 Metalium + Morning zo 27-11-2005 In-Quest + Rectify + Blindsight DECEMBER za 10-12-2005 Mad Sin + Peter Pan Speedrock + Fifty Foot Combo + 69 Charger + Black Rodeo za 17-12-2005 Parris JANUARI vr 06-01-2006 Obituary, Samael & Maroon zo 29-01-2006 After Forever + support FEBRUARI zo 05-02-2006 Cryptopsy, Grave, Dew Scented, Aborted, Vensania MAART za 04-03-2006 Michael Katon Voor meer info www.debosuil.nl Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Samael ?! I'm there! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ben er geweest bij Amon Amarth...nix mis mee Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: +1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
illu had goed gezelschap, das ook alweer een pluspunt en een kaartje kado krijgen van een heel lief meisje (*kuch*)is ook leuk natuurlijk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:yeah als k deze fotos zie krijg k erg veel zin in komende week! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |