IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Black Metal Blitzkrieg Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-04-2004 20:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Biblebasher
Usericon van Biblebasher
Posted 18-04-2004 20:35 by Biblebasher Wijzig reactieProfiel van BiblebasherQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 18:03 schreef aerodis het volgende:

Bij Funeral Winds kreeg ik iets tegen mn kop, was het nou zand of as? FW was erg goed, heb de laatste helft van de set gezien. Satanic Blood! Muzikaal gezien minder interessant, maar de act loog er niet om, haha! Na het optreden was het gewoon zielig om te zien hoe de mensen van de PaZZop met duim en wijsvinger de lijkjes van de grond op stonden te rapen

Kom maar op met Blitzkrieg II.

Dat was as, en als de geruchten kloppen was dat menselijk as.

Satanic Blood, ja godverdomme ! Ik kreeg een lading maden in mijn gezicht gegooid! Bloederig zooitje maar geniaal concert.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 21:07 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

menselijk as ??? Fantastisch !!!! was ik er maar bij geweest ! Bij grindcore concerten heb je dat nou nooit !

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-04-2004 21:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 20:35 schreef Biblebasher het volgende:
Dat was as, en als de geruchten kloppen was dat menselijk as.

Satanic Blood, ja godverdomme ! Ik kreeg een lading maden in mijn gezicht gegooid! Bloederig zooitje maar geniaal concert.

hehe, de zanger van SB zei het ja, dat het as was. Het leek echter meer op zand. Dan heb ik daarnet een dooie uit mn haar staan wassen

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-04-2004 22:29 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 april 2004 15:10 schreef kwelgeest het volgende:
De twee gecancelled bands weet ik denaam niet meer maar ze speelden gave covers. Over pesttanz fest moet je maar even contact opnemen met mensen die in dit topic hebben gezegd dat ze erheen gaan, ik laat me er liever niet verder over uit.
Voddebalen waren niet direct te zien maar ze schijnen er wel geweest te zijn.

Lustmord was wel ok maar ging snel verveleb; De Absurd cover heerschde wel meerdere pannen van het dak.
Infinity deed het de eerste 2/3 nummers erg goed maar vanaf de Immortal cover werd het geluid een grote ruis die veel te hard stond en moest je echt goed luisteren + de nummers kennen om nog te horen wat ze speelden. Technisch zat het wel geweldig in elkaar en de muziekanten valt ook niets te verwijten.
De eerste vervangende band was wel aardig en er verdwaalden aardig wat rechter armpjes.
De twwede was net zo obscuur en screamy al op cd. Echt heerschend
Funeral Winds heb ik slechts een paar nummers gezien maar die vielen naar mijn mening wat tegen; Ze brachten het niet echt overtuigend.
Satanic Blood bezorgde idd een berg zooi maar was muziekaal minder interessant dan Lustmord.

Kotsen in de bus is het mooiste wat er is!

Idd, gelukkig was er bij Lustmoord die Absurd-cover, haha. Funeral Winds was wel degelijk overtuigend en strak. Samen met die derde band beste van de blitzkrieg. Satanic Blood... veel zooi om echte zooi te verbergen.

Je kan me de bout hachelen!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 0:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 22:29 schreef Legatius het volgende:
Idd, gelukkig was er bij Lustmoord die Absurd-cover, haha. Funeral Winds was wel degelijk overtuigend en strak. Samen met die derde band beste van de blitzkrieg. Satanic Blood... veel zooi om echte zooi te verbergen.
Mja ik was tijdens fw echt al op brak en dronken dusch...

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 19-04-2004 1:17 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Heersende avond, leuke bands! Satanic blood vond ik zelf ook niet zo geweldig, wel geinig. Dat gedoe met die maden, dooie ratten etc. vond ik maar een beetje triest maar als de band er gelukkig van wordt: ok dan.
De overkill aan extreem rechtse untermenschen vond ik aanvankelijk vrij storend maar die waren voor het einde grotendeels weeral opgebokt, geeft leuk weer hoeveel die eigenlijk om de muziek geven.

Zwaar heersend overigens dat we binnen konden blijven tot de eerste bus, en dat er nog wat blikjes waren.
En de spaghetti natuurlijk

Winter is coming

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2004 10:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 1:17 schreef Freduk het volgende:

En de spaghetti natuurlijk

Geen dank dude!

Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 19-04-2004 11:49 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

Gaaf feesje.
Echt teveel cd's gekocht (11)
Lustmoord was niet boeiend op de absurd cover na, Dat vrouwtje dat stil moest liggen zal ook wel kramp gehad hebben :D
Ik heb nog steeds sporen van het mariabeeld op m'n kisten trouwens
Infinity was muziekaal gezien best goed.
Duurde even voordat ik doorhad dat de drummer ook zang deed.
Coverband 1: gaaf Alleen was de zanger wel een lamme lul. Nog tot diep in de nacht met de manager staan spreken.
Coverband 2: gaaf maar op den duur wat eentonig.
Funeral winds: Klonk muziekaal ok, maar 2 nummers meegekregen toen gaan eten.
Wel een jammerlijke actie als het echt mensenas was wat in het publiek belande.
Satanic blood: Helemaal niks van meegekregen, alleen de puinhoop achteraf gezien.
verder was het gezellig, flink wat mensen gesproken, veel geld uit gegeven en een leuke afterparty, hoop rommel. (jammer van die klaag wouten)
Bedankt michiel dat we de nacht mochten doorbrengen
Black metal Blitzkrieg 2 mag van mij al besproken worden.

P.S: heeft de AFA nou nog fotos gemaakt? ik zag wel een hoop flitsen rond mij en kwelgeest hehe.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 11:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 11:49 schreef Kriegshammer het volgende:

P.S: heeft de AFA nou nog fotos gemaakt? ik zag wel een hoop flitsen rond mij en kwelgeest hehe.
Mja daar ben ik niet zo blij mee en hopelijk staat mijn mijn uitschietting tijdens 'Absurd' er niet op.
Nee dit was de laatste keer dat ik heb laten merken geen problemen te hebben met wat extremere uitingen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 19-04-2004 12:03 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 11:55 schreef kwelgeest het volgende:
Mja daar ben ik niet zo blij mee en hopelijk staat mijn mijn uitschietting tijdens 'Absurd' er niet op.
Nee dit was de laatste keer dat ik heb laten merken geen problemen te hebben met wat extremere uitingen.

Bij deze doe je het weer.

Uit liefde voor ZM.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 12:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 12:03 schreef adder het volgende:
Bij deze doe je het weer.
Dat was al overbekend.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2004 13:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 11:55 schreef kwelgeest het volgende:
...uitschietting...

Was dat toen ze "Wolf power" schandeerden?
Ik verstond toch echt iets anders dan "wolf"... Met dank aan Pogg voor de correctie.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 13:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 13:01 schreef MBMarduk het volgende:
Was dat toen ze "Wolf power" schandeerden?
Ik verstond toch echt iets anders dan "wolf"... Met dank aan Pogg voor de correctie.

Nee gewoon het stukje 'jezus christ that's the reason that I hate you' In het nummer zelf.
Wat jij bedoelt was dat die intro? Toen stonden er idd mensen met hun arm omhoog maar dat was ik zeker niet.

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 19-04-2004 14:39 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Lustmoord vond ik niet echt boeiend. Infinity heerste zeer zeker! Ondanks een zelf-opgelegd aankoopverbod toch maar het schijfje aanschaft: leuk. De Waalsche band daarna viel me zwaar tegen; mede doordat de gitaren veul te zacht stonden. De covers waren dan ook maar matigjes herkenbaar (door ondergetekende, that is). Het feit dat sommige aanwezigen hun deodorant en hun haarlak blijkbaar niet uit elkaar konden houden maakten het er alleen nog maar jammerder op. De vierde band vond ik erg ok! Kende er niets van, maar het smaakte naar meer. Helaas waren alle CDs (naar verluid) ausverkauft. In verband met de laatste bus (ivm Zarathustra-induced brakcness -nog bedankt voor het taxi-en Pogg!- maar niet blijven pitten) van Funeral Winds helaas nauwelijks iets meegekregen. Jammer; het vorige optreden in Woerden was erg goed te genieten.

Verder werd er inderdaad wel redelijk wat rondgeflitst. Kan me niet voorstellen dat ze van een hippie als mijzelf een foto gemaakt hebben. Tenzij de vrouwen nog wat masturbatie-materiaal wilden, natuurlijk

corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 19-04-2004 20:13 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

van de eerste 3 bands niet erg veel gezien, omdat ik bij de kassa zat. lustmoord vond ik ook niet zo geweldig, infinity klonk zeker goed. daar zal ik nog wel wat van aanschaffen. van de rest van de bands, kan ik de muziek waarderen, maar wat eromheen draait boeit me niet zo, en satanic blood was gewoon een bak herrie met veel zooi.

Biblebasher
Usericon van Biblebasher
Posted 20-04-2004 16:36 by Biblebasher Wijzig reactieProfiel van BiblebasherQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 11:49 schreef Kriegshammer het volgende:

Funeral winds: Klonk muziekaal ok, maar 2 nummers meegekregen toen gaan eten.
Wel een jammerlijke actie als het echt mensenas was wat in het publiek belande.

Mag ik vragen wat er jammerlijk is aan die actie?
Geniaal lijkt mij een beter woord.
Of ben jij zo'n persoon die wel vindt dat er over gezongen mag worden maar als het in praktijk gebracht wordt ben je er op tegen?
Denk eens aan het leed dat zoiets veroorzaakt, een urn kapot slaan en het as stelen van iemands dierbare familie lid en uitstrooien tijdens een Black Metal concert. Een waardig misantropisch ritueel dat zeker meer mag plaatsvinden binnen Black Metal.

Maar wiens oma was dat eigenlijk?

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 20-04-2004 16:38 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

die van jouw als ik het goed begrepen heb van hellchrist

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Kriegshammer
Posted 21-04-2004 11:50 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 16:36 schreef Biblebasher het volgende:
Mag ik vragen wat er jammerlijk is aan die actie?
Geniaal lijkt mij een beter woord.
Of ben jij zo'n persoon die wel vindt dat er over gezongen mag worden maar als het in praktijk gebracht wordt ben je er op tegen?
Denk eens aan het leed dat zoiets veroorzaakt, een urn kapot slaan en het as stelen van iemands dierbare familie lid en uitstrooien tijdens een Black Metal concert. Een waardig misantropisch ritueel dat zeker meer mag plaatsvinden binnen Black Metal.

Maar wiens oma was dat eigenlijk?

Ten eerste ben ik absoluut geen nihilist/misanthroop. Er hoeft van mij ook niet over gezongen te worden.
Wat schiet je op met een urn in het publiek kapot te gooien. Sloop een moskee, een kerk of synagogue.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 11:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ga voor de moskee

Kriegshammer
Posted 21-04-2004 11:52 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

Moskee of synagogue hebben ook mijn voorkeur

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 11:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 11:52 schreef Kriegshammer het volgende:
Moskee of synagogue hebben ook mijn voorkeur
Ach ik heb vrij weinig tegen de Joodse medemens. Zoals ze zich hier in NL gedragen doen ze niets fout en van hun politiek in het bellofde land wordt ik ook eerder blij dan droevig.
En al die theorien over de Joodse gemeenschap in Amerika vind ik ook wat ver gezocht eigenlijk.

Kriegshammer
Posted 21-04-2004 11:55 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 11:54 schreef kwelgeest het volgende:
Ach ik heb vrij weinig tegen de Joodse medemens. Zoals ze zich hier in NL gedragen doen ze niets fout en van hun politiek in het bellofde land wordt ik ook eerder blij dan droevig.
En al die theorien over de Joodse gemeenschap in Amerika vind ik ook wat ver gezocht eigenlijk.

Dankzij de joodse medemens zitten we nu uberhaupt met gristendom en islam opgescheept.

3 weeds from the same root.

Ps: wat vond je van warhead?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 11:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 11:55 schreef Kriegshammer het volgende:
Dankzij de joodse medemens zitten we nu uberhaupt met gristendom en islam opgescheept.

3 weeds from the same root.

Ps: wat vond je van warhead?
Ik denk niet dat het op iemand kan afschuiven dat iemand anders iedeeen steelt en ze verder verwerkt tot iets anders.

Warhead: nog niet goed beluisterd maar klonk best ok; Meer 'rocky' dan echt metal.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-04-2004 17:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zijn die faggots van de AFA nog daar geweest of niet? Ze gaven iig genoeg ruchtbaarheid aan het gebeuren op indymedia.nl.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com