|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
*Schup* |
|
Daar gaan we heen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
absoluut. |
|
Me 2 Winter is coming |
|
Ik ook!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Best zielig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
naadje... kuthippies MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Gaskamer zou nog te goed zijn voor deze lui... |
|
zal met absurd in belgie ook wel zo gaan, die flyer is nu zo ongeveer over de hele wereld geweest en zal ongetwijfeld al binnen 24 uur in het zichtveld van linkse homo's zijn gekomen... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
GVD Vuile CANCER Wat een stelletje idiote mongolen. Zit ik me hier al weken op te verheugen. Eindelijk ad hominem en seigneur voland once in a liftime gig. krijg je dit weer. Linkse lui bedankt. BTW poggwyd je kunt mijn reservering bij deze cancellen de noodzaak hiervan is er nu een beetje af. |
|
AFA beweerde dat de flyer pas sinds kort via een tip bij hen terecht gekomen is, dat is gek want hij staat hier al weken.. Ik laat binnenkort meer weten over de gang van zaken, en het kromme verhaal hierover... De overige bands gaan gewoon door, en er komen nog twee of drie internationale bands bij, dat is een belofte, en die zal vervuld worden. |
|
Goed Bezig Michiel Tegen die P.C kanker hoeren, en de aanang die ze kunnen vinden bij zeehondjes liefhebbende walvis reddende politici doe je toch niet veel. (bizar en kinderachtig reactie mocht toch niet helpen) [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 15-04-2004 22:26] |
|
Mooi kut! Ook laat dat ze daar nu pas mee aankomen, erg moeilijk om nog iets er voor in de plaats te regelen. Worden die bands nog voor zaterdag (of op de dag zelf) bekend gemaakt? |
|
Deathwish, ik ben er morgen avond... ik licht je dan wel even in.. over de vervanger en alles... spreek me effe aan dan, haha...want ik heb geen clue wie je bent. |
|
Komt goed! |
|
Kut! Maarja geen reden om niet meer te komen natuurlijk... |
|
De AFA is het uitschot van deze KUTmaatschappij!!!!! Allemaal werkloze junks die de hele dag om zeehondjes huilen en kruidenthee drinken... |
|
van de afa site Zo manifesteren fascisten zich met wisselend succes in kringen van voetbalhooligans, binnen populaire muziekculturen van jongeren zoals Black Metal, Gothic en gabberhardcore (revolutionair krijgerspotentieel en 'straatvechters'), in natuur- en milieuclubs en in het domein van Religie en Mystiek: religieuze, spirituele en occulte stromingen. Black metal is zo'n populaire muziek cultuur...... Maarja, laten we maar on-topic blijven. F*ck hippies |
|
quote: LANG LEVE NEDERLAND!!! HET LAND VAN DE ONBEGRENSDE MOGELIJKHEDEN (als je tot de minderheden groep behoort). Te lachwekkend (negatief bedoeld dan) voor woorden, maar ik zat er al op te wachten. Typisch nederlands. En dit zal altijd wel zo blijven.... Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Woorden schieten me te kort...werkelijk ongelooflijk dit. Je zou spontaan voor de gelegenheid echt een fascist worden om die lui finaal in elkaar te timmeren. Stel stinkende, krakende, parasiterende nietsnutten. Rot op naar Noord-Korea om daar in de gulag's de vrijwiliger uit te hangen! Hopelijk krijgen jullie allemaal AIDS anaal toegebracht door Kim Jong Il. Dit betekent voor mij dat een X groepering (voor mijn part Greenpeace of Vereniging van Huisvrouwen) dan op deze manier met een willekeurig verzonnen reden Y gig/concert kunnen afblazen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-04-2004 19:52] |
|
Dat is godverdome klote nieuws. Eén van de redenen om te komen was Seigneur Voland. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Bij deze roep ik iedereen op om morgen een linke jozef inmekaar te meppen! KUTKANKERTERINGGRAFSODOMIE! raaaaaaagh |
|
Die gore kut antifa's, altijd hetzelfde gezeik. Ik kom toch, want er spelen even veel Neonazi bands als wanner Seigneur Voland en Ad Hominem wel hadden gespeeld! Namelijk GEEN! BLACK METAL DOOD EN VERDERF!!! DOOD AAN DE HUMANISTEN!!! |
|
uarargh. Dat wordt Sauron, Fluisterwoud en Salacious Gods? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |