|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb geen msn en/of email van deze schavuit en hij is in dit topic aan het posten vandaar mijn bericht. Het spijt me zeer en het zal nooooooooit meer gebeuren. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Zoals ik in het andere topic ook al zei, om 20:00 uur voor de zekerheid RTL Nieuws eens aanzetten, misschien wordt het herhaald. |
|
Hmm, jammer. Ik associeërde RTL 4 natuurlijk meteen met RTL Nieuws. |
|
quote: Waarschijnlijk morgen ofzo op: http://www.rtl.nl/actueel/editienl/ |
|
Het staat er nu al bij... alleen tekst. [Dit bericht is gewijzigd door Helbengel op 26-04-2004 19:50] |
|
Extreem-rechtse bands kunnen in ons land ongestoord hun gang gaan. In het Brabantse Bladel hebben vorige week twee extreem-rechtse bands uit Frankrijk opgetreden in een jongerencentrum. dit klinkt alsof het een zware ramp is ofzo Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Dan is er GTST. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
dat van net hak trouwens van de editie nl site Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
De uitzending is nu te bekijken op http://www.rtl.nl/actueel/editienl/ |
|
quote: idd.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Volgens mij volgende week pas? Ik kan alleen maar uitzendingen vinden van vorige week of de weken ervoor... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Mensen die voor hun afwijkende opinie uitkomen zijn eng gevaarlijk en mogenlijk terrorist wist je dat dan niet? |
|
quote: Eh...let je op Bartje? Daarlijk wordt je nog bij je partij geband voor dit soort uitspraken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Grijns zodra ze op dit forum komen royeren ze me toch wel |
|
quote: Probeer deze eens... http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/components/actueel/editienl/2004/week18/0404261.xml |
|
Wat ook idioot is, is het gegeven dat diegene van de gemeenteraad/AFA niet heeft gezien/gehoort dat er antisemitische/fascistische muziek werd gespeeld (de vervangende bands werden pas later als NS bestempeld). Wat is dat heb probleem? Als de NS boodschap NIET overkomt moet je daar toch geen moeite mee hebben |
|
quote:In mijn verhaal is dat wel de essentie. De Baroeg ondervindt aan die leygems geen schade de Pazzop wel. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 27-04-2004 22:45] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Eindelijk iemand met een pracht van een argument. |
|
Correct bevonden Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Brigade M - Internet Informanten Zittend voor je scherm met je vingers aan de knoppen Als je eens begint ben je bijna niet te stoppen Een diarree aan onzin, laster, leugens enzovoort Je geeft de vijand namen waar je vaag van hebt gehoord Je stelt de foute vragen, je tikt zonder te denken Zelfs een kleine hint kan de vijand info schenken Maar jij denkt dat je heel wat bent met je nazi-termen Maar door jou stommiteiten moet een ander zich beschermen Keerzang: Internet Informanten erger nog dan infiltranten De AIVD leest vrolijk mee en Kafka heeft weer wat te schrijven Toetsenbord terroristen slaapkamernationalisten Maar owee, de beweging leest mee En je lijk zal spoedig boven drijven Je mengt je in een ruzie, zonder kennis van de zaak Je volgt gewoon de grootste bek, net zo’n laffe blaaskaak En zo ontstaat een bron waar Van Donselaar uit kan putten Hij verdient zijn geld doordat jij zo loopt te kutten Negentig procent van wat de staat en links nu weten wordt op het internet door jullie uit gescheten maar denk niet dat je veilig bent achter je PC want elke snipper info lezen wij ook mee |
|
Dat riekt naar rap. F*ck hippies |
|
www.brigadem.com jaja echt vette rap |
|
quote: Oi/Ska/Rap allemaal common roots. |
|
Jup, rock is ook zwarte muziek. Misschien moet Brigade M zijn horizon verbreden. Brigade M - Wickie De Viking Hey, hey, Wickie Hey, Wickie, hey Heis het zeil gezwind Hey, hey, Wickie Hey, Wickie, hey Blijf hoog, hoog aan de wind Nanananana nanananananana Wickie Angst voor de wolf maakt hem niet blij En dan die stormen nog erbij Maar wolven hier en stormen daar Hij is niet bang voor het gevaar Hey, hey, Wickie Hey, Wickie, hey Heis het zeil gezwind Hey, hey, Wickie Hey, Wickie, hey Blijf hoog, hoog aan de wind Angst voor de wolf maakt hem niet blij En dan die stormen nog erbij Maar wolven hier en stormen daar Hij is niet bang voor het gevaar Hey, hey, Wickie Hey, Wickie, hey Heis het zeil gezwind Hey, hey, Wickie Hey, Wickie, hey Blijf hoog, hoog aan de wind Nanananana nanananananana Wickieieieieieieiei Houzee! Ja, het is in ieder geval heel serieus. Nu weet ik hoe Ranjarock aan haar naam kwam. F*ck hippies |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |