IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Black Metal Blitzkrieg Vorige pagina | Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 18-04-2004 15:30 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Die bus richting Eindhoven is echt een regelrecht drama. Alleen maar kutweg en hobbels, niet echt bevordelijk...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-04-2004 15:33 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe dat was zeker netjes in de prullenbak, was toffe avond verder. bands waren niet echt aan mij besteed, bier wel..

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2004 15:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:33 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hehe dat was zeker netjes in de prullenbak, was toffe avond verder. bands waren niet echt aan mij besteed, bier wel..
Ik word er bijna trots op ja; Ervaaring

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 18-04-2004 15:40 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Nou kerels, vertel eens. Hoe was het?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2004 15:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:40 schreef telluriet het volgende:
Nou kerels, vertel eens. Hoe was het?
Alcoholisch en voor preciese dingen niet op de vorige pagina staan moet je ff gericht vragen m'n geheugen laat me in de steek

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 18-04-2004 15:43 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

2 gecancellede bands?

En ik zie wel Infinity, Lustmoord, Funeral Winds en Satanic Blood staan.

Houdt dat in dat Seigneur Voland en Ad Hominem niet kwamen?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2004 15:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:43 schreef telluriet het volgende:
2 gecancellede bands?

En ik zie wel Infinity, Lustmoord, Funeral Winds en Satanic Blood staan.

Er waren twee goede cover bands maar ik weet niet inhoeverre ik me waar overuit kan laten qua dat eigenlijk.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 18-04-2004 15:47 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Jaja
Maar:

quote:
Op 18 april 2004 15:43 schreef telluriet het volgende:

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2004 15:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:47 schreef telluriet het volgende:
Jaja
Maar:

Lees mijn vorige post nog eens goed

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-04-2004 15:48 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:47 schreef telluriet het volgende:
Jaja
Maar:

er zijn 2 coverbands voor in de plaats gekomen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-04-2004 15:49 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

anders had je langs moeten komen

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 18-04-2004 15:50 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Oja.
Stom, ben nog wat brak.

[Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 18-04-2004 15:51]

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 18-04-2004 16:34 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Nee, die bands speelden dus niet.
Klaar.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-04-2004 16:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heeft iemand nog foto's gemaakt? Ben erg benieuwd naar de gore-fest van Satanic Blood.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 18-04-2004 16:40 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Die 2 bands kwamen tochniet omdat de Pazzop in overleg met de gemeente dit had besloten?

Achja, dit soort muziek/gedrag is niet voor mij weggelegd. Binnekort maar weer eens een keer langsgaan in de Pazzop (+shoarma)...

Stiekem ben ik ook benieuwd naar de foto's als die gemaakt zijn, hehe!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2004 16:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:34 schreef Deathwish het volgende:
Nee, die bands speelden dus niet.
Klaar.
idd als je had willen weten wat er optrad had je maar moeten komen.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:41 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:40 schreef ouwe het volgende:
Die 2 bands kwamen tochniet omdat de Pazzop in overleg met de gemeente dit had besloten?

Achja, dit soort muziek/gedrag is niet voor mij weggelegd. Binnekort maar weer eens een keer langsgaan in de Pazzop (+shoarma)...

Stiekem ben ik ook benieuwd naar de foto's als die gemaakt zijn, hehe!
Ik ook wel eigenlijk.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 18-04-2004 16:42 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Er mochten geen foto's gemaakt worden door de bezoekers.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:44 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:42 schreef Deathwish het volgende:
Er mochten geen foto's gemaakt worden door de bezoekers.
hoezo niet? Sterallures ?

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 18-04-2004 16:45 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Voorzorgsmaatregelen eerder, lijkt mij.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:46 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

hmmm.

Ilsa She-wolf
Usericon van Ilsa She-wolf
Posted 18-04-2004 16:47 by Ilsa She-wolf Wijzig reactieProfiel van Ilsa She-wolfQuote dit bericht

Er liep links tuig rond die onderandere portretfoto's van een aantal mensen hebben gemaakt. Inderdaad, voorzorgsmaatregelen dus...

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:47 schreef Ilsa She-wolf het volgende:
Er liep links tuig rond die onderandere portretfoto's van een aantal mensen hebben gemaakt. Inderdaad, voorzorgsmaatregelen dus...
ah, dat verklaart een hoop.dank voor de uitleg. shit heeft dat linkse tuig niks beters te doen ?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-04-2004 18:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

MĂ´gge!
De eerste band Lustmoord vond ik wel okay, een beetje belachelijk met een grijnzend lijk op het podium. Het kapotslaan van het beeld kon ik niet net niet goed zien, alas.
Infinity heeft een goede indruk gemaakt, ook omdat het het eerste optreden was na lange tijd, en met de nieuwe bezetting (Quasar/Andras). "Our Cruel Vengeance" en "The Sun No Longer Rises" sprongen er wel degelijk uit, maar de rest van de set kon ik ook zeker waarderen. Die eerste band had nogal last van slecht geluid, helaas. De band daarna heb ik niet gezien, wel gehoord
Bij Funeral Winds kreeg ik iets tegen mn kop, was het nou zand of as? FW was erg goed, heb de laatste helft van de set gezien. Satanic Blood! Muzikaal gezien minder interessant, maar de act loog er niet om, haha! Na het optreden was het gewoon zielig om te zien hoe de mensen van de PaZZop met duim en wijsvinger de lijkjes van de grond op stonden te rapen

Kom maar op met Blitzkrieg II.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 18-04-2004 20:17 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 18:03 schreef aerodis het volgende:
Na het optreden was het gewoon zielig om te zien hoe de mensen van de PaZZop met duim en wijsvinger de lijkjes van de grond op stonden te rapen

Kom maar op met Blitzkrieg II.

Zielig? Honderd maal applaus voor die mannekes die dat opgeruimd hebben, teringbende...

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com