|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gaan wij op grond van die leugens opeens de Baroeg boykotten dan? Nee oftewel die hebben geen gevolgen. Verder loop t Veerkamp behoorlijk zijn eigen ruiten in te gooien met die reacties van hem op linkse fora. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-04-2004 13:06] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Alle extremisme links/rechts/religieus zuigt... |
|
quote: Inderdaad! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
meningslozen zijn vooralsnog de reden voor de problemen die rechts/links aanvechten MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
wow, wa heeft veerkamp gezegd op het linkse forum? |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-04-2004 13:30] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mwoah, hij zet er teminste wel zijn eigen naam neer. |
|
quote: Dat is niet de essentie warom het gaat. Het gaat om de betichting dat RV leugens zou verspreiden (ik laat me daar verder niet over uit wat waar is of niet) terwijl er vervolgens over dezelfde RV zaken worden gezegd die niet (geheel) kloppen. Dat is met 2 maten meten. Ik voel me ook niet aangevallen ofzo. |
|
quote: Het is ook nog maar de vraag of het de echte Veerkamp is of iemand die zijn naam gebruikt. Op het relatief anonimen internet weet je het nooit. |
|
Jazeker, maar daar moet je dan zowiezo altijd rekening mee houden. |
|
En los daarvan boeit het geen drol, daar iemand anders het vast wel neer had gezet als 'Veerkamp' dat niet had gedaan. AFA was er vast bij de 17e, 'Veerkamp' in elk geval niet. Dus AFA wist het toch al wel. |
|
quote:Werkelijk niks aan toe te voegen. |
|
Gaat Veerkamp binnenkort niet in de baroeg draaien? Dan kan je hetzelf aan hem vragen of hij dat heeft gepost. Kom dan in witte kleding zodat hij niet dat je van BM houdt. F*ck hippies |
|
Het was iig wel voorpaginanieuws in het eindhovens dagblad vandaag Winter is coming |
|
quote: ik ben toch wel erg benieuwd eigenlijk |
|
quote: Klopt, dat krijg je als er verder echt helemaal niks meer gebeurd in de regio... Overigens stond ook dit bericht weer bol van de fouten en bijna-leugens. |
|
Dat weten de lezers niet F*ck hippies |
|
Nee dat is het volk he... de media en de massa zal de blackmetalscene en haar doen en laten toch wel nooit begrijpen, dus die hoop omdat enigszins uit te leggen had ik al opgegeven. |
|
Waarom vertel jij als organisator dan niet precies wat er allemaal wel gebeurd is Poggmans? (Hoegaarden-spullen nog ontvangen trouwens?) |
|
Toevallig was ik vrijdag/zaterdag bij de ouders en heb ik 't ED dus ook onder ogen gekregen. De woordvoerder van de AFA zegt in dat stuk dat er een tiental (exacte aantal dat 'ie noemde weet ik niet meer) mensen de Hitler-groet uit stonden te brengen. Misschien dat 't in totaal zo vaak gebeurt is, maar wel door dezelfde mensen (ach ja, die metalheads zien er ook allemaal hetzelfde uit). In ieder geval verhoogt het de geloofwaardigheid van andere uitspraken natuurlijk ook weer enorm. |
|
de massa gelooft alles MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Media en links, je hoeft niet anders te verwachten... |
|
Typisch dat ze door blijven emmeren over de hitlergroet en zogenaamd fascistische bands maar over funeral winds lees of hoor je dan weer helemaal niks. |
|
quote: toen lagen de AFA kindertjes al op bed want ze moesten om 11 uur thuis zijn van mamma "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |