|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ben benieuwd.. Je moeder. |
|
quote: ik wil er ook wel graag heen, ik weet alleen pas een week van tevoren of ik de auto mee kan nemen.. anders gaan we samen zwerver spelen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Okedan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dit belooft een gedenkwaardige avond te worden...Een line-up die uniek (goed) is. Geld en moeite meer dan waard. |
|
Is er een website bekend van SATANIC BLOOD want dit klinkt toch wel veelbelovend. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: hehe, ik heb die flyer hier liggen, geinig ding. |
|
Mensen, dit is op een ZATERDAG! *hint* Niemand hoeft hals over kop terug naar huis |
|
Er is ook een NL band HAVOC. Die zijn erg primitief en mega ruig. Binnekort zou er een site komen van hun ofzow. www.excoriate.nl/havoc. ben benieuwd Stay Brutal!!! |
|
quote: and your point is? |
|
hehe. dat was ik ook even kwijt. |
|
quote: Ja, dat moet dan maar, want Verval en ik willen er zeker heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik ook! dit keer ga ik wel rekening houden met dat de bus niet 5 minuten na aankomst van de trein vertrekt.. dat pleuresding rijdt maar een keer in de twee uur, en vorige keer hadden we hem gemist door de spoorwegpolitie die er een kwartier over deed om iemand uit de trein te halen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Daar heb ik zeker geen zin in. We nemen wel een leuk voorraadje Bier mee om de uurtjes door te komen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kwelhekse komt toch niet. En de flyer: |
|
Seigneur Voland komt wel? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-03-2004 1:06] |
|
quote: Ja, die komt zeker!!! |
|
quote: dat was dan ook op een zondag he... maar met de auto zo nog flexxer zijn ofc |
|
quote:Via Eindhoven gaat de bus vaker ben ik na Demoncy achter gekomen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik kan jullie aanraden om vroeg te komen, want de band Lustmoord mag je echt niet missen! Ik denk dat zij het extreemste optreden ooit op NL'se bodem gaan neerzetten met een zeer ziekelijke en maniakkale podium-act. Ik heb een aantal dingen gehoord die ze gaan doen, en het klinkt erg spectaculair! |
|
Hoe laat is het ongeveer afgelopen? F*ck hippies |
|
quote:Niet ouwehoeren gewoon met ons mee de nacht doorgaan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
aids We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Veilleicht een goed idee F*ck hippies |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |