IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Black Metal Blitzkrieg Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-02-2004 19:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Speciaal voor jou. NP Vazal - Een ziel verloren

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 19:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik hou van je

Je moeder.

Verval
Usericon van Verval
Posted 16-02-2004 19:51 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Nu kom ik daar zeker niet meer in de buurt.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-02-2004 19:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Verval...jouw icoon doet het al een tijdje niet...wellicht dat ie bij jou nog in de cache staat.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 19:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hier wel

Je moeder.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-02-2004 19:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik zie zo'n fortune city logo

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 19:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hier doet ie het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-02-2004 19:52]

Verval
Usericon van Verval
Posted 16-02-2004 19:53 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 19:51 schreef Chelman het volgende:
Verval...jouw icoon doet het al een tijdje niet...wellicht dat ie bij jou nog in de cache staat.

Ik denk dat het een Fortunecity probleem is dan . Ik hoor vaker dat mijn foto's het niet doen. Ik gebruik Netscape en daar doet hij het wel in.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 19:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 februari 2004 19:52 schreef aerodis het volgende:
hier doet ie het wel.

he jij komt ook he

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 19:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

absoluut.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-02-2004 19:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wat een bands weer...

Ach, ik kom wel even de baromzet omhoog krikken.

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 19:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dan moet je vroeg komen

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-02-2004 19:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Als ze maar zorgen dat het BOB-team er weer staat zoals vorige keer..

Ik moet toch een betere score halen deze keer, hehehe

Ik, Wil Schuurman

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 16-02-2004 20:11 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Snagger komt er altijd nog wel in, die is niet zo breed... hahaha die past er altijd nog wel bij...

bob-team zal er niet bij zijn.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 16-02-2004 20:38 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

misschien dat ik voor BOB ga spelen voor deze ene keer.. <--COLA
hopelijk moet m`n moeder dan niet werken

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Verval
Usericon van Verval
Posted 16-02-2004 20:40 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 20:38 schreef Digerdoden het volgende:
misschien dat ik voor BOB ga spelen voor deze ene keer.. <--COLA
hopelijk moet m`n moeder dan niet werken

kijkt vragend en met puppy-ogen

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-02-2004 20:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 19:59 schreef Snagger het volgende:
Als ze maar zorgen dat het BOB-team er weer staat zoals vorige keer..

Ik moet toch een betere score halen deze keer, hehehe

HAHAHAHAHA, mijn score was toen ook bedroevend laag. Volgens mij heb ik nooit eerder zo weinig gedronken in de Pazzop. 0,56 promille!!! Tering!

Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 16-02-2004 21:02 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

mm mm, ook ik kom wel even langs

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-02-2004 10:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

[guote]Verval het volgende:

Hier moet ik eigelijk wel bij zijn. Jammer dat het vrij ver is vanuit Delft (en weer terug)[/quote]Ik moet vanuit Apeldoorn komen
Neem wel wat pils of whisky mee om de rest van de nacht naast de pazzop te slijten.
quote:
Op 16 februari 2004 19:56 schreef Snagger het volgende:
Wat een bands weer...

Ach, ik kom wel even de baromzet omhoog krikken.
Komen slet
quote:
Op 16 februari 2004 20:59 schreef MBMarduk het volgende:
HAHAHAHAHA, mijn score was toen ook bedroevend laag. Volgens mij heb ik nooit eerder zo weinig gedronken in de Pazzop. 0,56 promille!!! Tering!

Ik had 0,5 en dat terwijl ikevenveel gedronken had als Snagger en die had 1,23 ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-02-2004 10:52]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 17-02-2004 17:13 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

Eindelijk weer eens de moeite waard om dat kanker eind naar Bladel te reizen....

Wat is dat Lustmoord eigenlijk? Nooit van gehoord.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 17-02-2004 17:43 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Lustmoord is een project van bekende gezichten, wacht maar af...

ohja: Kwelhekse is added to the line up..

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-02-2004 18:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Lustmoord? Toch geen Moonspell cover band?

Markus Mayer
Boeiend onderschrift volgt a.s.a.f.p.
Usericon van Markus Mayer
Posted 17-02-2004 19:15 by Markus Mayer Wijzig reactieProfiel van Markus MayerQuote dit bericht

Klinkt inderdaad als een coole avond, maar euh waar ligt Bladel ook alweer?

Komt me wel bekend voor maar ligt niet in de REO, niet dat dat veel uitmaakt maar toch.

Latorszzzzz!~

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2004 19:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben vooral benieuwd naar Ad Hominem en Infinity!

JVV
Usericon van JVV
Posted 17-02-2004 19:34 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Lustmoord wordt echt super gestoord...ik weet wie er in zitten en geloof me dat wordt een spektakel!

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com