|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik hou van je Je moeder. |
|
Nu kom ik daar zeker niet meer in de buurt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Verval...jouw icoon doet het al een tijdje niet...wellicht dat ie bij jou nog in de cache staat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hier wel Je moeder. |
|
Ik zie zo'n fortune city logo KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hier doet ie het wel. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-02-2004 19:52] |
|
quote: Ik denk dat het een Fortunecity probleem is dan . Ik hoor vaker dat mijn foto's het niet doen. Ik gebruik Netscape en daar doet hij het wel in. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: he jij komt ook he Je moeder. |
|
absoluut. |
|
Wat een bands weer... Ach, ik kom wel even de baromzet omhoog krikken. Ik, Wil Schuurman |
|
dan moet je vroeg komen |
|
Als ze maar zorgen dat het BOB-team er weer staat zoals vorige keer.. Ik moet toch een betere score halen deze keer, hehehe Ik, Wil Schuurman |
|
Snagger komt er altijd nog wel in, die is niet zo breed... hahaha die past er altijd nog wel bij... bob-team zal er niet bij zijn. |
|
misschien dat ik voor BOB ga spelen voor deze ene keer.. <--COLA hopelijk moet m`n moeder dan niet werken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: kijkt vragend en met puppy-ogen Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: HAHAHAHAHA, mijn score was toen ook bedroevend laag. Volgens mij heb ik nooit eerder zo weinig gedronken in de Pazzop. 0,56 promille!!! Tering! |
|
mm mm, ook ik kom wel even langs |
|
[guote]Verval het volgende: Hier moet ik eigelijk wel bij zijn. Jammer dat het vrij ver is vanuit Delft (en weer terug)[/quote]Ik moet vanuit Apeldoorn komen Neem wel wat pils of whisky mee om de rest van de nacht naast de pazzop te slijten. quote:Komen slet quote:Ik had 0,5 en dat terwijl ikevenveel gedronken had als Snagger en die had 1,23 ofzo [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-02-2004 10:52] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Eindelijk weer eens de moeite waard om dat kanker eind naar Bladel te reizen.... Wat is dat Lustmoord eigenlijk? Nooit van gehoord. |
|
Lustmoord is een project van bekende gezichten, wacht maar af... ohja: Kwelhekse is added to the line up.. |
|
Lustmoord? Toch geen Moonspell cover band? |
|
Klinkt inderdaad als een coole avond, maar euh waar ligt Bladel ook alweer? Komt me wel bekend voor maar ligt niet in de REO, niet dat dat veel uitmaakt maar toch. Latorszzzzz!~ |
|
ik ben vooral benieuwd naar Ad Hominem en Infinity! |
|
Lustmoord wordt echt super gestoord...ik weet wie er in zitten en geloof me dat wordt een spektakel! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |