IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Black Metal Blitzkrieg Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 19:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 19:17 schreef Gangrad het volgende:
Je KRISTALLNACHT cd is verstuurd
Vielen dank Herr Gangrad

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 21-04-2004 19:18 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 21 april 2004 19:17 schreef MBMarduk het volgende:
Ik gebruik Mozilla met Linux.

daar kies je zelf voor hehe

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-04-2004 19:18 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 19:18 schreef aerodis het volgende:
is dat niet haatdragend?

ROFLMAO!!

Gangrad: oke ik meel je.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2004 19:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 19:18 schreef Je Moeder het volgende:
gelukkig ligt het aan de site...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 21-04-2004 19:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 19:18 schreef Je Moeder het volgende:

S.T.E.R.F. mama.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 19:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 19:18 schreef aerodis het volgende:
is dat niet haatdragend?
Dat is een een-mans project van Veerkamp.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 21-04-2004 19:19 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 21 april 2004 19:19 schreef Voice Of Doom het volgende:
gelukkig ligt het aan de site...

jaja ik las het ook nádat ik gepost had leut0r

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-04-2004 19:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jezus, fout ook nog!

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 21-04-2004 19:20 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 21 april 2004 19:19 schreef MBMarduk het volgende:
S.T.E.R.F. mama.

mama houdt van je

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 21-04-2004 19:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 19:19 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is een een-mans project van Veerkamp.

Yup. Skin is 'ie al, dus...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2004 19:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 19:19 schreef Je Moeder het volgende:
jaja ik las het ook nádat ik gepost had leut0r
gefeliteerd, wormvormig aanhangs0l...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Helbengel
Usericon van Helbengel
Posted 21-04-2004 20:27 by Helbengel Wijzig reactieProfiel van HelbengelQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 17:56 schreef Leviathanica het volgende:
Nazi-bands in Pazzop hebben gewoon gespeeld
Rene Veerkamp - 21.04.2004 09:55

De bands Seigneur Voland en Ad Hominem hebben alsnog onder pseudoniem gespeeld die avond in Bladel. Weinig succesvolle actie dus. Als ik in de gemeenteraad zat daar dan zou ik per direct alle subsidie stopzetten. De mensen die daar werken zijn kennelijk zelf nazi's

oh?
pieter - 21.04.2004 11:44

graag wat meer informatie! dan kunnen burgemeester, b&w en gemeenteraad aangesproken worden.
Onder welk pseudoniem? hoe weet je dat? getuigen? reactie van zaaleigenaar?

Black metal
Rene Veerkamp - 21.04.2004 15:26

zie http://www.anti-design.co.uk/cgi-bin/bmforum/ikonboard.cgi?act=ST Een bezoeker van Pazzop schrijft in het forum dat de bands onder pseudoniem alsnog gespeeld hebben.

Wat een eikel!!

Jezus wat een laag onderkruipsel is die Rene Veerkamp zeg!
Alsof er in de Baroeg nooit "foute" bands hebben gestaan of nooit mensen met hun handje in de lucht de bekende groet hebben gebracht. Meteen de medewerkers van de Pazzop beschuldigen dat het nazi's zijn, echt te zielig voor woorden. Als er 1 zielig is is het Rene Veerkamp zelf wel, een zielige kut junk zonder ruggegraat die zelfs uit de Baroeg kassa geld liep te stelen om aan zijn drugs te komen, how low can you go!! En nu schijnt het de bedoeling te zijn dat hij weer werkzaam zal zijn in de Baroeg als beheerder, hahaha!! De gemeente Rotterdam/lombardijen zou de subsidie voor de Baroeg in moeten trekken omdat van dat geld drugs word gekocht. Hij geeft pas een slecht voorbeeld aan de "jeugd". Ophangen die vent!

Dit is niet de eerste keer dat Rene informatie over "rechtse" bands doorspeelt aan media, afa, etc....
Vuile kut verrader!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 20:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

haha en jongens ik kan jullie verzekeren het drug gebruik van heer Veerkamp dat hier genoemd wordt klopt.
Die gast heeft zichzelf het gesticht in gesnoven.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 21-04-2004 20:35 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Zowieso zijn de pogingen van de AFA een beetje triest als ze suggereren dat het een "gevaarlijke boodschap" is die "mensen kan beïnvloeden"
Alsof niet IEDEREEN die daar was zijn mening over fascisme etc. al niet allang gevormd had. Ik bedoel: de gemiddelde leeftijd was 23 ofzo. Als je dan je mening nog niet gevormd hebt, dan nooit.

Winter is coming

Helbengel
Usericon van Helbengel
Posted 21-04-2004 20:36 by Helbengel Wijzig reactieProfiel van HelbengelQuote dit bericht

Hij heeft in een afkick centrum gezeten vanwege zijn drugsprobleem.
Hij schijnt daar nu ontslagen te zijn en zou weer terug werkzaam bij de Baroeg komen 1 dezer dagen...

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-04-2004 20:53 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

zielige shit allemaal..

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 21-04-2004 23:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Volgende week foto's van de na-b(o)(a)rrel (ontwikkelen, inscannen)

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-04-2004 23:22 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 23:04 schreef MBMarduk het volgende:

Mocht je al gemaild hebben, ik heb het niet gehad, hehe. ZO niet, dan heb ik niks gezegd.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-04-2004 0:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 23:04 schreef MBMarduk het volgende:
Steek die ff in je aarsch wil je

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-04-2004 0:49 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, ik moet echt nog een keer naar de pazzop toe, immer chaos daar.

Life doesn't get much better than this!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 22-04-2004 10:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe de fotos van de na borrel

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 22-04-2004 15:04 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Ik vind 't sowieso vaag wat men nu heeft tegen "dergelijke concerten". Ik kan begrijpen dat men het niet eens is met het verkondigde standpunt van bepaalde bands (die dus niet in Pazzop gespeeld hebben, maar dat terzijde) en dat men deze bands liever kwijt dat rijk is. Dat je dit uit de wereld kunt bannen door dergelijke concerten te verbieden (middel dreigen met negatieve publiciteit e.d.) is natuurlijk een illusie. Het enige wat je ermee bereikt is dat deze concerten in besloten kring plaats zullen vinden, alwaar enige vorm van toezicht helemaal moeilijk is en de sfeer ongetwijfeld een stuk dreigender en negatiever zal zijn.

Toegegeven; Pazzop is openbaar dus er lopen vast 1 of 2 nietsvermoedende tieners rond die beïnvloed zouden kunnen worden. Persoonlijk denk ik dat dat nogal meevalt, maar goed. Door concerten toe te staan met bands met een andere politieke overtuiging, zou je bijvoorbeeld een voorlichtingsstandje kunnen openen (een tijdje terug stond er ook een "Bob-team"), waarmee het gevaar dat de naïve jeugd bedorven wordt een ieder geval voor een stuk wordt weggenomen. Volgens mij biedt dit alleen maar voordelen:
1) Groepen als AFA kunnen hun standpunt verkondigen;
2) Er is mogelijkheid tot toezicht door onafhankelijke instanties;
3) Bezoekers kunnen gewoon naar een normaal jongerencentrum, in plaats van dat ze via-via het adres van 1 of andere boerenschuur moeten zien te bemachtigen en er vervolgens ook nog eens moeten zien te komen (niet dat Pazzop zo goed bereikbaar is, maar er komt in ieder geval een bus).

Ik neem aan dat de AFA bij deze overtuigd is en dat ze het volgende optreden van totalitaire (of andere) bands, waarvan zij zelf uit hun duim gezogen hebben dat deze fascistisch/nazistisch/anti-semitisch zijn, gewoon door laten gaan en van te voren even contact op nemen met de betreffende zaal of ze wellicht met standje gewoon gezellig aanwezig kunnen zijn.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 16:16 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

En wat portret foto's maken.

F*ck hippies

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 23-04-2004 9:38 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

AFA pasfoto-service: klaar terwijl u van rechts-extremisme wordt beschuldigd.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-04-2004 11:53 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

.....en wanneer is de volgende editie??

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com