|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Okee maar wie ben jij dan? |
|
quote: Krentenbaard spelfout weggehaald... |
|
quote: natuurlijk, dat spreekt voor zich. |
|
quote: Heb je tegenwoordig goede zalfjes voor |
|
Wordt het steeds extremer? Dat klopt ik ben extreem lui en vaak extreem relax |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: inkoppertje --> en extreem lelijk (gaat bepaalde foto zoeken) |
|
Ik denk trouwens niet dat het gedrag van metalfans steeds extremer wordt. Laten ze dan even iets gaan doen aan de opkomende groepen hardcore luisterende nazi's. -Die- worden steeds extremer. Slecht dat ze het nog steeds oogluikend toelaten. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ja aan zulk soort lui heb ik zo'n hekel. Met die voeten van hun 90graden naar links en rechts in plaats van gewoon rechtuit, met die Lonsdale troep en dat racisme... daar kots ik op ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Lonsdale heeft niks met 'nazi's' te maken. Het is een boxmerk dat zelf tegen racisme is, en opgezet is door negers. De dragers (de zogenaamde nazi's) hebben er een heel eigen betekenis aan gegeven. Ik heb ook een hekel aan nazi's. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-03-2005 14:51] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Wat wil je er aan doen? Zeggen dat ze geen hardcore moge luisteren, of dat ze die politieke stroming niet mogen aanhangen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Of ze hardcore luisteren of niet, lekker dan. Al gaat het in sommige nummers toch zeker wel te ver. Er is zo'n nummer (een keer gehoord van een vriendin, die had 'bardienst' op school) en daarin roepen ze de hele tijd "Siegheil". Dat nummer is later wel afgezet, omdat die school het ook niet vond kunnen. Aangezien er een hele hoop allochtonen in Nederland wonen, en Nederlanders met een kleurtje, vind ik wel dat ze er eens actie tegen mogen ondernemen. Maar dit gaat nogal offtopic. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-03-2005 14:55] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Vrijheid van meningsuiting? Wanneer ik 'La lucha armada' schreeuw, heeft niemand er problemen mee. Frapant. quote:Drogreden. Omdat er veel bier wordt gedronken, hoeven er geen accijnzen op te zitten. Als je iets tegen deze nazi's wilt doen omdat ze een minderheid in Nederland lastig vallen, doe je hetzelfde als zij. Je wilt namelijk de vrijheid ontnemen van een minderheid, de nazi's. Of je een mening leuk vindt of niet, in Nederland hebben we de verworvenheid van vrijheid van meningsuiting. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
en wat mag 'La lucha armada' dan wel betekenen? btw die hardcore / nazi nummers hebben wel lompe teksten om te verwoorden dat die negers niet deugen maar van de tig negers die ik ben tegen gekomen zijn er nou niet bepaald veel die wel deugen... kan wel begrijpen dat je het zo zat wordt dat je zo'n nummer maakt (negers = niet blanken) om misverstanden te voorkomen do i look like i care about god? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-03-2005 16:53] |
|
quote: Erg slap om alles goed te praten onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'. Niet alles is toegestaan. Live with it. Zenial |
|
quote:Dat je dat jezelf aandoet? Iedereen heeft daarvan een trauma gekregen |
|
quote: *denkt dat ze iets gemist heeft* of was t zo eng dat ik m meteen weer vergeten ben? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: een hele enge foto |
|
quote: hihi :terminale kanker: Life doesn't get much better than this! |
|
Metalfans zijn extreem ja, zijn zelfs te vinden bij dikke vette techno feesten. boinkboinkboijnk |
|
quote: dat heeft verder weinig met hardcore of gabbers te maken al zijn die wat minder subtiel als in de metal |
|
quote: Oh? |
|
quote: dankje schat "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |