IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
krentenbaard
Usericon van krentenbaard
Posted 19-03-2005 13:23 by krentenbaard Wijzig reactieProfiel van krentenbaardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/detiefus

Hehehe, maar die lui krijgen van mij ook altijd klappen (tsja, als ze dr toch om vragen), maar stiekum vinnik dat ook wel weer lache, ik blijf extreem natuurlijk.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2005 13:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 13:23 schreef krentenbaard het volgende:
Hehehe, maar die lui krijgen van mij ook altijd klappen (tsja, als ze dr toch om vragen), maar stiekum vinnik dat ook wel weer lache, ik blijf extreem natuurlijk.


Okee
maar wie ben jij dan?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-03-2005 14:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 13:24 schreef MindlessMayo het volgende:
Okee
maar wie ben jij dan?


Krentenbaard


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-03-2005 14:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 maart 2005 13:23 schreef krentenbaard het volgende:
ik blijf extreem natuurlijk.


natuurlijk, dat spreekt voor zich.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2005 14:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:28 schreef varanus het volgende:
Krentenbaard


Heb je tegenwoordig goede zalfjes voor


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 19-03-2005 14:33 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Wordt het steeds extremer? Dat klopt ik ben extreem lui en vaak extreem relax


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-03-2005 14:34 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 19 maart 2005 14:30 schreef MindlessMayo het volgende:
Heb je tegenwoordig goede zalfjes voor




Bloodied by the thorns beside the leaves


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2005 14:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:33 schreef arnibes het volgende:
Wordt het steeds extremer? Dat klopt ik ben extreem lui en vaak extreem relax


inkoppertje --> en extreem lelijk (gaat bepaalde foto zoeken)



CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-03-2005 14:38 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik denk trouwens niet dat het gedrag van metalfans steeds extremer wordt. Laten ze dan even iets gaan doen aan de opkomende groepen hardcore luisterende nazi's. -Die- worden steeds extremer. Slecht dat ze het nog steeds oogluikend toelaten.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-03-2005 14:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja aan zulk soort lui heb ik zo'n hekel. Met die voeten van hun 90graden naar links en rechts in plaats van gewoon rechtuit, met die Lonsdale troep en dat racisme... daar kots ik op


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-03-2005 14:51 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 19 maart 2005 14:49 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja aan zulk soort lui heb ik zo'n hekel. Met die voeten van hun 90graden naar links en rechts in plaats van gewoon rechtuit, met die Lonsdale troep en dat racisme... daar kots ik op


Lonsdale heeft niks met 'nazi's' te maken. Het is een boxmerk dat zelf tegen racisme is, en opgezet is door negers. De dragers (de zogenaamde nazi's) hebben er een heel eigen betekenis aan gegeven.
Ik heb ook een hekel aan nazi's.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-03-2005 14:51]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-03-2005 14:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:38 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het gedrag van metalfans steeds extremer wordt. Laten ze dan even iets gaan doen aan de opkomende groepen hardcore luisterende nazi's. -Die- worden steeds extremer. Slecht dat ze het nog steeds oogluikend toelaten.
Wat wil je er aan doen? Zeggen dat ze geen hardcore moge luisteren, of dat ze die politieke stroming niet mogen aanhangen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-03-2005 14:54 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 19 maart 2005 14:51 schreef Misanthrope het volgende:
Wat wil je er aan doen? Zeggen dat ze geen hardcore moge luisteren, of dat ze die politieke stroming niet mogen aanhangen?

Of ze hardcore luisteren of niet, lekker dan. Al gaat het in sommige nummers toch zeker wel te ver. Er is zo'n nummer (een keer gehoord van een vriendin, die had 'bardienst' op school) en daarin roepen ze de hele tijd "Siegheil".
Dat nummer is later wel afgezet, omdat die school het ook niet vond kunnen.
Aangezien er een hele hoop allochtonen in Nederland wonen, en Nederlanders met een kleurtje, vind ik wel dat ze er eens actie tegen mogen ondernemen.

Maar dit gaat nogal offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-03-2005 14:55]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-03-2005 15:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:54 schreef CurseOfDeath het volgende:
Of ze hardcore luisteren of niet, lekker dan. Al gaat het in sommige nummers toch zeker wel te ver. Er is zo'n nummer (een keer gehoord van een vriendin, die had 'bardienst' op school) en daarin roepen ze de hele tijd "Siegheil".
Dat nummer is later wel afgezet, omdat die school het ook niet vond kunnen.
Vrijheid van meningsuiting? Wanneer ik 'La lucha armada' schreeuw, heeft niemand er problemen mee. Frapant.

quote:
Aangezien er een hele hoop allochtonen in Nederland wonen, en Nederlanders met een kleurtje, vind ik wel dat ze er eens actie tegen mogen ondernemen.

Maar dit gaat nogal offtopic.
Drogreden. Omdat er veel bier wordt gedronken, hoeven er geen accijnzen op te zitten.

Als je iets tegen deze nazi's wilt doen omdat ze een minderheid in Nederland lastig vallen, doe je hetzelfde als zij. Je wilt namelijk de vrijheid ontnemen van een minderheid, de nazi's.

Of je een mening leuk vindt of niet, in Nederland hebben we de verworvenheid van vrijheid van meningsuiting.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


bongo
grolsch
Usericon van bongo
Posted 19-03-2005 16:45 by bongo Wijzig reactieProfiel van bongoQuote dit bericht

en wat mag 'La lucha armada' dan wel betekenen?


btw die hardcore / nazi nummers hebben wel lompe teksten om te verwoorden dat die negers niet deugen maar van de tig negers die ik ben tegen gekomen zijn er nou niet bepaald veel die wel deugen... kan wel begrijpen dat je het zo zat wordt dat je zo'n nummer maakt
(negers = niet blanken) om misverstanden te voorkomen


do i look like i care about god?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-03-2005 16:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-03-2005 16:53]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-03-2005 21:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 maart 2005 15:55 schreef Misanthrope het volgende:
Als je iets tegen deze nazi's wilt doen omdat ze een minderheid in Nederland lastig vallen, doe je hetzelfde als zij. Je wilt namelijk de vrijheid ontnemen van een minderheid, de nazi's.

Of je een mening leuk vindt of niet, in Nederland hebben we de verworvenheid van vrijheid van meningsuiting.

Erg slap om alles goed te praten onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'.
Niet alles is toegestaan. Live with it.


Zenial


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 20-03-2005 0:55 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:36 schreef MindlessMayo het volgende:
inkoppertje --> en extreem lelijk (gaat bepaalde foto zoeken)


Dat je dat jezelf aandoet? Iedereen heeft daarvan een trauma gekregen


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-03-2005 0:57 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 0:55 schreef arnibes het volgende:
Dat je dat jezelf aandoet? Iedereen heeft daarvan een trauma gekregen



*denkt dat ze iets gemist heeft*

of was t zo eng dat ik m meteen weer vergeten ben?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-03-2005 5:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 0:57 schreef watery black het volgende:
*denkt dat ze iets gemist heeft*

of was t zo eng dat ik m meteen weer vergeten ben?


een hele enge foto


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-03-2005 5:24 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 maart 2005 0:57 schreef watery black het volgende:
*denkt dat ze iets gemist heeft*

of was t zo eng dat ik m meteen weer vergeten ben?


hihi

:terminale kanker:


Life doesn't get much better than this!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-03-2005 5:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Metalfans zijn extreem ja, zijn zelfs te vinden bij dikke vette techno feesten.

boinkboinkboijnk


natassja
Usericon van natassja
Posted 20-03-2005 10:19 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:54 schreef CurseOfDeath het volgende:
Of ze hardcore luisteren of niet, lekker dan. Al gaat het in sommige nummers toch zeker wel te ver. Er is zo'n nummer (een keer gehoord van een vriendin, die had 'bardienst' op school) en daarin roepen ze de hele tijd "Siegheil".
Dat nummer is later wel afgezet, omdat die school het ook niet vond kunnen.
Aangezien er een hele hoop allochtonen in Nederland wonen, en Nederlanders met een kleurtje, vind ik wel dat ze er eens actie tegen mogen ondernemen.

Maar dit gaat nogal offtopic.


dat heeft verder weinig met hardcore of gabbers te maken

al zijn die wat minder subtiel als in de metal


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-03-2005 16:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 10:19 schreef natassja het volgende:
al zijn die wat minder subtiel als in de metal


Oh?


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-03-2005 16:41 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 5:24 schreef H-K het volgende:
hihi

:terminale kanker:


dankje schat


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen