IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-10-2018 22:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 22:52 schreef BenKnuckles het volgende:
Ook dieren hebben recht op een portie crowdkilling.


"Schop zelf je biefstuk dood!"



WMP
Usericon van WMP
Posted 11-10-2018 23:03 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Logisch dat Ment0l zo'n sneu figuur is, hier laat hij zijn leegschedeligheid al in elke post blijken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2018 23:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Misschien. Maar een gevaarlijk, fout element komt het imago toch ten goede. Werkt trouwens ook de andere kant op: extreem linkse bands als Crass of Conflict bevallen hier ook prima.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-10-2018 23:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Oké, ik kom deels uit een scene waar men 20 jaar geleden strak van de pep in een trainingspak onzichtbare ballen stond weg te trappen, en een vette pit kan ik best waarderen op zijn tijd, maar dit gaat toch werkelijk helemaal nergens over... Dan zal ik wel een softie zijn, maar ik ga eigenlijk nooit naar concerten om ongevraagd een klap op m'n bek te krijgen. Een pit begrijp ik nog, de muziek is agressief, beetje jezelf uitleven en als er iemand op de grond belandt wordt 'ie omhoog geholpen.

Nee, geloof niet dat ik dit begrijp. Voor lul staan met een randdebielerig dansje, daar hoef je me niks over te vertellen en dat moet je helemaal zelf weten, maar ongevraagd klappen en trappen uitdelen "want vet met0l enzo" mag wat mij betreft worden beloond met een nekschot. Echt fucking kansloos.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 12-10-2018 4:21 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 22:32 schreef HierIsMike het volgende:
Dit is toch sarcastisch hoop ik?
Nee.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-10-2018 5:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 22:54 schreef Negatieveling het volgende:
"Schop zelf je biefstuk dood!"

Dan heb je beef.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 12-10-2018 8:24 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 23:33 schreef Ethereal het volgende:


Oké, ik kom deels uit een scene waar men 20 jaar geleden strak van de pep in een trainingspak onzichtbare ballen stond weg te trappen, en een vette pit kan ik best waarderen op zijn tijd, maar dit gaat toch werkelijk helemaal nergens over... Dan zal ik wel een softie zijn, maar ik ga eigenlijk nooit naar concerten om ongevraagd een klap op m'n bek te krijgen. Een pit begrijp ik nog, de muziek is agressief, beetje jezelf uitleven en als er iemand op de grond belandt wordt 'ie omhoog geholpen.

Nee, geloof niet dat ik dit begrijp. Voor lul staan met een randdebielerig dansje, daar hoef je me niks over te vertellen en dat moet je helemaal zelf weten, maar ongevraagd klappen en trappen uitdelen "want vet met0l enzo" mag wat mij betreft worden beloond met een nekschot. Echt fucking kansloos.


Dikke +1 een pit begrijp ik ook, maar filmpje heeft niets met een pit te maken. Idd kansloos.


an evil incarnation of DEATH!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-10-2018 9:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is allemaal ook heel erg offtopic, want heeft niks met metal te maken. Gelukkig maar. Dat is de reden waarom mensen met een Hatebreed-shirt die maar wat rondduwen heel veel irritatie opwekken op hardcoreshows.

Overigens is het in dat filmpje allemaal wel heel erg 'heroïsch' en extreem voorgesteld. Iemand die dingen doet zoals op 1:03, 1:46 en 3:28 is kanshebber op tikken van anderen uit het publiek.

Die gast met dat Leewayshirtje wint de ninja-van-de-avondprijs


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 13-10-2018 15:39 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 23:03 schreef WMP het volgende:
Logisch dat Ment0l zo'n sneu figuur is, hier laat hij zijn leegschedeligheid al in elke post blijken.


Gelukkig heeft dit mooie forum jou en je super intelligente bijdrages nog. Zuurtje van me.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-10-2018 18:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 oktober 2018 5:09 schreef BenKnuckles het volgende:
Dan heb je beef.
east coast west coast beef?


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-10-2018 21:24 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nee, gewoon een lekker stukje gebakken vlees.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 14-10-2018 13:49 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 23:33 schreef Ethereal het volgende:


Oké, ik kom deels uit een scene waar men 20 jaar geleden strak van de pep in een trainingspak onzichtbare ballen stond weg te trappen, en een vette pit kan ik best waarderen op zijn tijd, maar dit gaat toch werkelijk helemaal nergens over... Dan zal ik wel een softie zijn, maar ik ga eigenlijk nooit naar concerten om ongevraagd een klap op m'n bek te krijgen. Een pit begrijp ik nog, de muziek is agressief, beetje jezelf uitleven en als er iemand op de grond belandt wordt 'ie omhoog geholpen.

Nee, geloof niet dat ik dit begrijp. Voor lul staan met een randdebielerig dansje, daar hoef je me niks over te vertellen en dat moet je helemaal zelf weten, maar ongevraagd klappen en trappen uitdelen "want vet met0l enzo" mag wat mij betreft worden beloond met een nekschot. Echt fucking kansloos.


dit gaat helemaal nergens meer over inderdaad. moshen is niet hetzelfde als MMA-sparren.
een ander nadeel is dat een corrigerende tik/trap/duw niet meer als zodanig wordt herkend.


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 14-10-2018 13:55 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2018 9:13 schreef BenKnuckles het volgende:

Die gast met dat Leewayshirtje wint de ninja-van-de-avondprijs


Ik stem tegen. Een echte ninja werkt vanuit de schaduwen en is als het ware een stealth fighter. Dat geldt niet voor deze persoon(die eerder een soort staande epilepsieaanval krijgt.)

[Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 14-10-2018 14:12]


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-10-2018 14:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zie me daar zo tussen staan en zo'n gastje als een soort Bud Spencer suf aankijken om hem op een gegeven moment met de volle vuist een beuk boven op zijn hoofd te geven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-10-2018 17:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 14 oktober 2018 13:55 schreef Attila_the_hun het volgende:
Ik stem tegen. Een echte ninja werkt vanuit de schaduwen en is als het ware een stealth fighter. Dat geldt niet voor deze persoon(die eerder een soort staande epilepsieaanval krijgt.)
dit is juist een contra-contra-contra rookgordijn camouflage. En t werkt. Jij zegt met behoorlijke overtuiging dat t geen ninja is.


When your people matter, menstrual health matters


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-10-2018 17:06 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2018 14:02 schreef XXL het volgende:
Ik zie me daar zo tussen staan en zo'n gastje als een soort Bud Spencer suf aankijken om hem op een gegeven moment met de volle vuist een beuk boven op zijn hoofd te geven.


Je ondertitel klopt in ieder geval


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-10-2018 20:24 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Het is er echter niet altijd kommer, kwel en crowdkilling.



[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-10-2018 20:25]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-10-2018 22:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik moet meteen aan dat nieuwe verkeersbord in Spijkenisse denken, lol.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-11-2018 21:35 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Wat een mongolen, echt niet te doen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-11-2018 21:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die matras was nog wel lollig. Maar na twee minuten kon ik er echt niet meer naar kijken. Die bodybuilder. Die gast in die roze broek. Die gast met dat petje en 13 op z'n rug. Zo'n laffe trap, sjeezzz...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-11-2018 22:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Nu ben ik weer depressief. Bedank hoor


When your people matter, menstrual health matters


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-11-2018 23:16 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Nog zo'n pareltje. Gezellige bruiloft, wel.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 13-11-2018 9:22 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht


Wat een losers


Eikel


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 13-11-2018 12:24 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2018 23:16 schreef Ethereal het volgende:


Nog zo'n pareltje. Gezellige bruiloft, wel.


:')²


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 13-11-2018 12:42 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht



Goed concert wel.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen