|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "Schop zelf je biefstuk dood!" https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Logisch dat Ment0l zo'n sneu figuur is, hier laat hij zijn leegschedeligheid al in elke post blijken. |
|
Oké, ik kom deels uit een scene waar men 20 jaar geleden strak van de pep in een trainingspak onzichtbare ballen stond weg te trappen, en een vette pit kan ik best waarderen op zijn tijd, maar dit gaat toch werkelijk helemaal nergens over... Dan zal ik wel een softie zijn, maar ik ga eigenlijk nooit naar concerten om ongevraagd een klap op m'n bek te krijgen. Een pit begrijp ik nog, de muziek is agressief, beetje jezelf uitleven en als er iemand op de grond belandt wordt 'ie omhoog geholpen. Nee, geloof niet dat ik dit begrijp. Voor lul staan met een randdebielerig dansje, daar hoef je me niks over te vertellen en dat moet je helemaal zelf weten, maar ongevraagd klappen en trappen uitdelen "want vet met0l enzo" mag wat mij betreft worden beloond met een nekschot. Echt fucking kansloos. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Nee. |
|
quote: Dan heb je beef. |
|
quote: Dikke +1 een pit begrijp ik ook, maar filmpje heeft niets met een pit te maken. Idd kansloos. an evil incarnation of DEATH! |
|
Is allemaal ook heel erg offtopic, want heeft niks met metal te maken. Gelukkig maar. Dat is de reden waarom mensen met een Hatebreed-shirt die maar wat rondduwen heel veel irritatie opwekken op hardcoreshows. Overigens is het in dat filmpje allemaal wel heel erg 'heroïsch' en extreem voorgesteld. Iemand die dingen doet zoals op 1:03, 1:46 en 3:28 is kanshebber op tikken van anderen uit het publiek. Die gast met dat Leewayshirtje wint de ninja-van-de-avondprijs |
|
quote: Gelukkig heeft dit mooie forum jou en je super intelligente bijdrages nog. Zuurtje van me. |
|
quote:east coast west coast beef? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee, gewoon een lekker stukje gebakken vlees. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: dit gaat helemaal nergens meer over inderdaad. moshen is niet hetzelfde als MMA-sparren. een ander nadeel is dat een corrigerende tik/trap/duw niet meer als zodanig wordt herkend. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: Ik stem tegen. Een echte ninja werkt vanuit de schaduwen en is als het ware een stealth fighter. Dat geldt niet voor deze persoon(die eerder een soort staande epilepsieaanval krijgt.) [Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 14-10-2018 14:12] “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Ik zie me daar zo tussen staan en zo'n gastje als een soort Bud Spencer suf aankijken om hem op een gegeven moment met de volle vuist een beuk boven op zijn hoofd te geven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:dit is juist een contra-contra-contra rookgordijn camouflage. En t werkt. Jij zegt met behoorlijke overtuiging dat t geen ninja is. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je ondertitel klopt in ieder geval I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Het is er echter niet altijd kommer, kwel en crowdkilling. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-10-2018 20:25] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik moet meteen aan dat nieuwe verkeersbord in Spijkenisse denken, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een mongolen, echt niet te doen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die matras was nog wel lollig. Maar na twee minuten kon ik er echt niet meer naar kijken. Die bodybuilder. Die gast in die roze broek. Die gast met dat petje en 13 op z'n rug. Zo'n laffe trap, sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nu ben ik weer depressief. Bedank hoor When your people matter, menstrual health matters |
|
Nog zo'n pareltje. Gezellige bruiloft, wel. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wat een losers Eikel |
|
quote: :')² I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Goed concert wel. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |