|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar komt jouw signature vandaan? |
|
quote: Hehe, gaaf. |
|
quote: Ja, precies... Die nazi lui moet je echt wel verbieden, of althans hun bijeenkomsten; een heleboel dingen die zij doen, zijn trouwens ook verboden. Het dragen van vlaggen die lijken/ hetzelfde zijn als die uit de tweede wereld oorlog, is toch echt niet toegestaan, evenals racistische leuzen verkondigen, echter in dit softe Nederland wordt nou eenmaal alles gedoogd. Another Day, Another Way .... |
|
quote: Nou ja alles. Maar waar zie jij nazi met van die battleflags rondlopen dan. Dat heb ik nog nooit gezien, en als het zo is mag er zeker wel wat aan gedaan worden ja. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Hehe dat nummer met dat : VUILE BANAAN! erin? |
|
quote: Ja, van Kale Vandalen ofzo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: De naam van de kerel die het maakt zegt al genoeg over het gemiddelde IQ van die mensen (lekker generaliseren). Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Die ja. hehe |
|
quote:Waarom moeten 'die nazi lui' nou precies verboden worden? Waarom mogen zij hun mening niet verspreiden? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: jammer dat er niet op gereageerd wordt, ben ook wel benieuwd ..van mij mogen ze Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Laat al die flower power kutmongolen maar opflikkeren uit metal There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Zie ik liever ja. Sinds wanneer is metal solidair en politiek correct? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: dat is schijnbaar de trend van de laatste tijd als je sommige fora, bands en wat losse eikels mag geloven Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik weet niet. Maar ik vind die nazi's eerlijk gezegd in directe omgang vaak veel minder irritant dan van die peace nichten. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: agrees Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Maar wat als je joods was? zo kan ie wel weer |
|
quote: Maar dat ben ik niet, dus hoef ik me ook niet druk te maken denk je wel? [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 04-04-2005 21:35] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
pleurt op met die kankerhippiefoto!in de oven ermee met die mossel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Alsof de gemiddelde 'nazi'/Lonsdale jongere/extreem rechts aanhanger per definitie een gefundeerde hekel aan Joden heeft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: idd There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:idd Maar toch lopen ze er ook nog altijd tegen aan te schelden. En waarom weten ze niet. Als ze nou lekker met de vervelende allochtonen elkaar de pan in hakken zijn we zo'n beetje van heel veel problemen af??? |
|
een totaal gebrek aan gevoel van liefde van de ouders... :p |
|
quote: (Was ff weg) Deze lui mogen hun mening wel verkondigen, maar je mag volgens de wet niet discrimineren en de gemiddelde neonazi is hier nogal goed in... Laat staan dat als ze met zichtbaar discriminerende symbolen rondlopen.. Lijkt me toch reden genoeg om er iets aan te willen doen. Ik heb op verschillende plaatsen deze extreme neonazi's wel gezien, vooral in Rotterdam-zuid trouwens, maar het is maar net waar je bent geweest denk ik... Another Day, Another Way .... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |