|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik had ergens anders gehoopt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 02-03-2004 22:42] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
bakkes |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 06-03-2008 25:48] |
|
quote: metaltaal voor gezicht?!? Oud Vuil. |
|
Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-03-2008 25:48 Oud Vuil. |
|
Het is sowieso gay om een metalhead aardig te vinden omdat hij een metalhead is. Metalheads zijn domme haatoverbrengers, HAAT! Ik haat metalheads. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
'mkay, ben te oud voor dat soor shit taal denk ik, vanaf nu maar de zooi bij GEWOON hollands houden ?? |
|
quote: ik begreep het wel, toch alweer 34. ben je ouder dan mij? Oud Vuil. |
|
Hehehe, gelukkig niet, ben 27, maar kom net terug uit Waterfront, aka oefenruimte, alwaar we weer eens een keer meer gezopen dan geoefend hebben, excuses hoor |
|
Ik geloof er niet zo in... De sfeer tijdens concerten is nog steeds geweldig!! Vooral die nors kijkende, oude brede metalheads vind ik zo mooi. Als je er langs wilt met bier stappen ze na een tikje op hun schouder vriendelijk opzij. Dat is bij hardcore concerten wel anders... de sfeer daar vind ik zo veel opgefokter! Niemand wil een stap opzij doen. Iedereen lijkt iets uit te stralen van: 1 verkeerde beweging en dan... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ja, hahaha, mee eens. vooral die kleintjes hebben daar nogal eens last van geloof ik, die proberen vaak zo overdreven stoer mogelijk over te komen |
|
Toch iets met leeftijd? Ach ja..., als je ouder en wijzer wordt keer je vanzelf naar de metal Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Niks mis met hardcore hoor, maar metal blijft het gaafst ! |
|
quote: Eh, nee. On topic: Ik vind het gedrag van 'metalheads' helemaal niet extremer worden. Eerder softer. Peace, love & understanding, iedereen 'moet' gewoon doen wat-ie wil, mmmkay? Elke scheet komt tegenwoordig op elke nieuwssite lijkt het wel, daardoor lijkt het alsof het allemaal extremer wordt. Maar begin jaren '90 vlogen kerken in de fik, werd Paradise Lost met stenen bekogeld en ging er een bom af bij een concert van Gorefest (was toch Gorefest, niet?). Ook werd er een zekere gitarist vermoord en pleegde een zekere zanger zelfmoord waarna zijn kapotgeschoten harses op een live-plaat verscheen. Dat zijn toch behoorlijk extreme zaken uit het verleden die aangeven dat het nu niet erger is dan toen. Grafschennis en bedreigingen zijn ook al oud nieuws (Russische scene?). *edit* als ik zo het topic nalees zie ik dat anderen me voor zijn geweest [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-03-2004 23:35] |
|
Nou weet ik niet hoe de concerten van bijv NSBM bands uit/in oost Europa en verder zijn...maar idd als je vergelijkt met uitgaansgelegenheden waar het scootervolk het pistool trekt en er op los schiet dan wil ik daar geen uitsmijter zijn zeg maar... Ook vind ik het uitblijven van massale anti moslim teksten in verhouding tot de veilige traditionele anti christelijke teksten ook een vorm van versofting; in ieder geval gebrek aan lef. Verder vind ik het als ik contact maak met zomaar metals de oude thrashers megarelaxed en de jonkies op zich oke dus geen enkel probleem; wat ik wel een 'probleem' vind is dat geindividualiseer en de daarmee gepaard gaande in-zichzelf-gekeerdheid; zorgt voor weinig sfeer... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-03-2004 11:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het gaat tegenwoordig meer om te shockeren en aandacht te krijgen,maar vroeger was het inderdaad een stuk erger(opkomende black-metal scene),ik denk dat mensen meer hun best doen om gezien te worden en dat leidt totuitspraken dat het extremer is geworden... in my humble opinion.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Vrijwel zeker bedoeld voor Therion. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Allemaal aanstellerij !! Ipv gewoon ff je band te gaan bekijken en e bokske te drinken. |
|
BEN IK HET MEE EENS! KIJK OOK MAAR EENS NAAR DE SUPER BLACK METAL KINDERTJES VAN 13 JAAR EN OUDER...ALLEMAAL AANSTELLERIJ...ZAKT VANZELF WEER WEG... Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mwa zo extreem vind ik idd de metalfans van nu niet, ze zijn al geshokkeerd als ze een foto zien van een gothic achtig iemand Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
Oeioei, de metalscene is gevaarlijk aan het worden, overal wordt gevochten, niemand doet meer lief tegen elkaar, waar is het respect gebleven? Flikker toch op... Misschien zijn jullie allemaal gewoon een stelletje slappe huilebalken geworden! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |