IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 16:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 12:51 schreef El Chulo het volgende:
ik denk ook dat het slechts incidenten zijn.


Inderdaad.

Alles wordt IMHO gewoon veel te veel opgeblazen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2004 17:00 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Steeds extremer, ik vind het meevallen.

Er is soms wel een beetje sprake van 'haat' (nouja, da's misschien een erg groot woord) tussen de verschillende metalgenre's tegenwoordig maar dat valt allemaal nog wel mee.

Ik heb op concerten nooit echt gekke dingen meegemaakt, een paar keer een kleine ruzie maar daar blijft het ook bij. Ik denk dat de agressie best meevalt. Soms willen mensen zich zo enorm bewijzen en dat gaat soms wel eens fout, maar dat zijn vaak de mensen die zelf erg bang zijn.


Ik, Wil Schuurman


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 02-03-2004 17:47 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Als er al meer 'incidenten' zijn, denk ik dat het komt omdat 'de scene' steeds groter wordt. Het aantal mensen blijft gestaag groeien, dus ook het aantal metals. Die groei kan een vorm van 'extrapolatie' met zich meebrengen. Als een groep mensen te groot wordt gaan zich subgroepjes vormen. Was het eerder mogelijk zo ongeveer de hele metalscene te kennen, tegenwoordig is het zo groot dat je lang niet alle bands etc. kunt bijhouden en de neiging om in je eigen groepje terug te trekken.



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 02-03-2004 18:08 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 2 maart 2004 17:47 schreef 1i1ith het volgende:
Als er al meer 'incidenten' zijn, denk ik dat het komt omdat 'de scene' steeds groter wordt. Het aantal mensen blijft gestaag groeien, dus ook het aantal metals. Die groei kan een vorm van 'extrapolatie' met zich meebrengen. Als een groep mensen te groot wordt gaan zich subgroepjes vormen. Was het eerder mogelijk zo ongeveer de hele metalscene te kennen, tegenwoordig is het zo groot dat je lang niet alle bands etc. kunt bijhouden en de neiging om in je eigen groepje terug te trekken.
die vat ik niet, bedoel je nou dat het groepen zijn in de metal die "terroriseren"?


yo yo wassup nigga bitches in da house


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 02-03-2004 18:15 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

idiooten van tegen woordig

al vind ik de muziek van stratovarius helemaal niet goed,toch moet zo iets niet gebeuren


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 18:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 18:08 schreef bas_bin_laden het volgende:
die vat ik niet, bedoel je nou dat het groepen zijn in de metal die "terroriseren"?


Wat ze bedoelt, tenminste dat denk ik, is dat vroeger de metalscene niet zo groot was en je je dus verbonden voelde met elke willekeurige andere metalhead, omdat je allebei naar metal luistert. Toen was metal an sich de bindende factor.

Nu zijn er veel meer metalheads. Er ontstaan in de loop van de tijd steeds meer subgenres en beginnen mensen, ondanks dat ze allemaal naar metal luisteren, ondertussen lijnrecht tegenover elkaar te staan. Sommige blekkies voelen zich alleen maar verbonden met andere blekkies, om maar een voorbeeld te noemen.


edit: woordje vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 02-03-2004 18:48]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-03-2004 18:23 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

heb al nooit kunnen begrijpen waarom men texten zo serieus neemt. voorbeeld: 1-BM-zanger, gemiddeld 25 jaar, waarschijnlijk in het dagelijks leven graficus of IT-er.. En die persoon zijn texten moet ik serieus nemen als ware het een bijbel en daarom moet ik andersdenkenden (kortom iemand die anders denkt dan een 25 jarige IT-er) stront in zijn bek smeren? Iemand aanbidden als een dark priest die normalerwijs verpakkingen drukt voor tampax tampons?? Sorry dat men extremer wordt is denk ik te wijten aan dezelfde redenen waarom hooligans hun eigen stad in de as proberen te leggen als ze kampioen worden.. Omdat ze het simpelweg leuk vinden.. Nix idiologie, nix verafgoden, gewoon iemand verrot slaan omdat je het kan.


Een kleine snol zit zo vol.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 02-03-2004 18:26 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

@Altx: exact wat ik bedoel!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-03-2004 18:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

total chaos!

metal is een onderdele van de maatschappij inclusief verloedering


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 18:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 18:34 schreef karnivoor het volgende:
total chaos!

metal is een onderdele van de maatschappij inclusief verloedering
Ik haat je Jaap, vechten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-03-2004 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 maart 2004 18:35 schreef Misanthrope het volgende:
Ik haat je Jaap, vechten?


yeah! ik eet je op (als ik vlees kan vinden)


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 18:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 18:36 schreef karnivoor het volgende:
yeah! ik eet je op (als ik vlees kan vinden)
Ik heb een hele grote lap vlees!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-03-2004 18:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe

een lap nog wel


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 18:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 18:38 schreef karnivoor het volgende:
hehe

een lap nog wel
M'n billetjes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-03-2004 18:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

pur


Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-03-2004 18:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

vomit.
dit is idd extreem.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 18:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 18:47 schreef aerodis het volgende:
vomit.
dit is idd extreem.
Er heerst extreme liefde in de metalwereld!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 02-03-2004 19:55 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 2 maart 2004 18:49 schreef Misanthrope het volgende:
Er heerst extreme liefde in de metalwereld!
onderwijl niemand van mij houd


yo yo wassup nigga bitches in da house


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 19:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 19:55 schreef bas_bin_laden het volgende:
onderwijl niemand van mij houd
Ik hou van je.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 02-03-2004 19:59 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 2 maart 2004 19:56 schreef Misanthrope het volgende:
Ik hou van je.
ik voel me vereerd


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-03-2004 20:08 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 20:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Intolerante homometaalhoofd!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-03-2004 20:10 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 20:09 schreef Misanthrope het volgende:
Intolerante homometaalhoofd!


pas op of ik sla je met mn hamer



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 20:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 20:10 schreef Matthijz Filth het volgende:
pas op of ik sla je met mn hamer
Waar?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-03-2004 20:46 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 20:13 schreef Misanthrope het volgende:
Waar?


op je bakkes 'domme



Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen