|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt meer als een extreem slecht gevoel voor humor Zenial |
|
Naja, das wel weer een metaltrekje natuurlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Mooi zo, want ik hou van black metal. Liefde voor de muziek moet voorop staan en niet 'iets' anders. Verder is black metal tof, maar wisten we allemaal wel |
|
Ook ik ben een black metal freak jammer allemaal dat die oude kerken verbrandt zijn,verbrand dan lekker de nieuwe...en doe de moskeen dan ook meteen n oppoetsbeurt |
|
quote: Je liegt, black metal is helemaal niet tof. Fuck the world and fuck you |
|
Of steeds minder extreem. Er lijken steeds minder moshpits bij indoor death metal concerten in Nederland te zijn. Klopt die observatie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
in BE ook, de meeste pits komen van de crews van de bands die meereizen signature |
|
krijgen eindelijk door dat je bij death metal moet headbangen en bij hardcore moet moshen |
|
Een pit is nu onhandiger dan 10 jaar geleden: smartphones ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Een geheel optreden door dat kleine schermpje van je smartphone bekijken is ook extreem (zielig). Als je dan begint te janken als je toestel in een moshpit verdwijnt, tja The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het is dan ook slecht gesteld met de motoriek. https://www.trouw.nl/samenleving/kinderen-van-nu-vastgeplakt-achter-beeldscherm-motorisch-matig~a7e8b372/ Misschien willen ze wel op elkaar beuken maar missen ze elke keer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:bedoel ik [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 23-04-2018 13:29] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Precies :-p Geen last van met mijn Nokia 6300 :p Zie al genoeg dingen door een lens, bij een concert wil ik geen afstand door er een scherm tussen te hangen. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Schermpjes zijn geen aanraders op de goede concerten. Die breken te gemakkelijk. |
|
Vooral als mensen als dronken kungfu wannabes een beetje windmolens lopen te imiteren. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind het wel leuk om een paar foto's te maken. Maar dat doe ik altijd vooraan, dus geen probleem met ledematen slingerende figuren. Waarom je een heel optreden zou willen filmen, geen idee. Geluid is sowieso toch meestal klote met een phone. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-04-2018 15:14] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Foto's maken staat iedereen natuurlijk vrij. Dat is best nog leuk en hoeft niet irritant te zijn. Maar als je met een gsm-achtige staat te zwaaien in de buurt van zo'n pit, dan kan het wel eens minder voordelig aflopen voor de portefeuille. quote: Don Quichot is onze grootste vijand. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-04-2018 15:30] |
|
quote: Represent! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Kan me er niks bij voorstellen. Ik ga al tientallen jaren naar concerten en over het algemeen geen rare toestanden gezien. Patser Divisie Barkruk |
|
Dit schijnt een opkomend fenomeen te zijn: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=crowd%20kill The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: Gezien de definitie ogenschijnlijk al 11 jaar oud is lijkt mij dat niet heel 'opkomend' te zijn, of is er een recente flinke toename van dit gedrag? [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 10-10-2018 18:45] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Als ik naar livevideo's van de wat nieuwere en populaire Amerikaanse hardcorebands (bijvoorbeeld Vein en Code Orange) kijk zie ik genoeg crowdkilling. Oftewel: opgefokte malloten die bewust op je inrammen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-10-2018 19:00] |
|
quote: Vooral op de mensen aan de rand van de moshpit, heb ik begrepen. Die moeten blijkbaar per se meedoen. Het waait blijkbaar steeds meer over naar de Europese -core scene. Wekt ook irritatie op bij line ups waar zowel -core als -metalbands staan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat is toch niet nieuw? Gebeurt al meer dan 10 jaar (misschien wel 20) bij de betere metalcore- en beatdownshows. De laatste keer dat ik bijvoorbeeld Arkangel zag in Eindhoven was er bijvoorbeeld een gast die de hele tijd een beetje langs de kant stond en dan ineens, uit het niets, een rondje crowdkill deed en dan natuurlijk ook wat corrigerende tikjes kreeg. Best wel hilarisch. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |