|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
inderdaad, er zijn ook mensen die rustig vooraan willen staan headbengen, die dus om de haverklap omgebeukt worden. hier heb ik zelf ook regelmatig last van en het begint me steeds meer te irriteren. Als je zonodig moet moshen/pitten/whatever moet je dat vooral doen, maar probeer op zn minst een klein beetje rekening te houden met mensen die daar geen behoefte aan hebben. tuurlijk word je wel eens tegen iemand aan gebeukt, maar ga niet moedwillig tegen headbangende mensen op lopen rossen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
wie in unsin ... moshen/pitten gebeurt altijd voor het podium (achterin slaat echt nergens op ..) als je ergens rustig wilt bangen of biertje wilt drinken ga je maar wat verder weg staan .. slapjanussen! |
|
Nou zeg. Er zijn ook mensen, die vooraan willen kijken, niet eens headbangen of moshen. Hehe, ik kijk dan ook vaak kwaad achterom. Niet dat dat veel uithaalt. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-01-2005 23:43] Oud Vuil. |
|
ik drink gewoon bier en geniet |
|
quote: Nee, dan denken ze dat je instemmend true aan het kijken bent |
|
Ik cola (eeuwige BO |
|
Ik en true kijken op een concert, bwahahahaa, dat kan ik nuchter niet eens. Oud Vuil. |
|
true kijken? waar kijken? waar zeggen? |
|
quote: D'oh... tuurlijk krijg je wel eens wat tegen je aan gebeukt, is ook niets mis mee. Maar die types die je met plezier een gebroken neus slaan terwijl je niet eens aan het moshen bent, en je vervolgens vertellen dat je 'maar niet vooraan had moeten gaan staan', die moeten natuurlijk opkankeren. En kaalgeplukt worden door de verzekeraar van de gedupeerde. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ga misschien wat te naief uit van goede bedoelingen van moshende medemensen |
|
ik ben het met M. eens, ik stond een keer vooraan te haedbangen, wordt ik door de pit achter me tegen de monitor aangeslingerd. Mijn kin bloedde maar de monitor was verrot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe...dit doet me denken aan een thread op de muur. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik kan me niet voorstellen dat ik omver wordt gegooid door een 11 jarige met corpsepaint en elfenvleugeltjes.....helaas is dat het gros van het publiek wat je hier (Amsterdam) nog tegenkomt. Ze staan gezellig te "swingen" compleet met handtasje bij Deicide............. |
|
hardcore pits zijn vaker pas echt idioot imho, daar staan een stelletje uitslovers te kijken of ze iemand z'n hoofd van z'n romp kunnen scheiden met een karatetrap of zo... Dat gaat dan iets te ver, moshen okay, maar moedwillig mensen echt gruwelijk pijn willen doen is niet de mentaliteit die ik voor ogen heb als ik een gezellig concert wil meemaken... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Als iemand dat doelbewust doet heeft iedereen het recht deze persoon volledig in elkaar te slaan. dan zijn er echt wel grenzen overschreden. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-01-2005 12:14] |
|
quote:IMHO gebeurt headbangen meestal ook vooraan, en ik heb ook nergens gezegd dat de moshende medemens maar achteraan of buiten moet gaan staan. ik heb het over de mentaliteit "Ik vind moshen leuk en iedereen die in de buurt staat moet ook maar participeren" Het lijkt me toch niet zo heel moeilijk om onderscheid te maken tussen moshende en bangende omstanders. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Het enige wat mij irriteert aan de moshende medemens is dat ze al eens onzacht tegen mij aanknallen terwijl ik foto's sta te maken.. Ze kunnen dan ook altijd een nog veel onzachtere shot tegen welk lichaamsdeel dat ik ook maar kan raken verwachten.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
van mij niet direct. Als ik merk dat het steeds eenzelfde persoon is die mij staat de beuken dan kan hij op een gegeven ogenblik wel een beste elleboog ontvangen. maar niet voordat ik heb laten merken dat ik niet op zn gebeuk zit te wachten uiteraard. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Weetje wat ik extreem gedrag vind, van die jochies die droog staan te oefenen. Zo van, als er straks een pit is ga ik dit en dit en dat doen, vet gaaf man (inclusief de bewegingen). Begint er een pit, gaan ze aan de zijkant beetje mensen staan duwen. Ook extreem gedrag van metalfans blijft toch de dansjes van de meiden. Laatst op een black metal concertje, staat er zo'n mokkel een beetje semi sensueel te dansen en inderdaad inclusief handtasje. |
|
quote: Wat mij wel eens opvalt is dat de fotograferende medemens vaak recht denkt te hebben op een mooi plaatsje vooraan, ook al is het midden is de headbangende/moshende menigte. |
|
quote: camera mee is het beste excuus om vooraan te mogen staan..smerig trucje [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-01-2005 12:37] Bruce Banner |
|
quote: Werkt goed en dan nog meisje zijnde, wekt bij de mannen zo'n beschermend vader gevoel op. |
|
Ik vind het de laatste tijd nog wel meevallen op concerten met moshpits, of ik ben bij de verkeerde concerten There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
De FF pit in Tivoli was wel weer aardig, maar over het algemeen vind ik het juist een stuk tammer worden dan een paar jaar geleden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |