IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Israel doodt een Hamas leider Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-03-2004 14:36 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 14:31 schreef enforcer het volgende:
vast wel maar da's ene hele kleine minderheid.....

Ik ken er ook een....maar dat is er wwn op de zoveel honderd


Dat is in europa de meerderheid, zo ie zo 90% van de turkse moslims valt onder de Gematigde Westerse Groep. En ook de meeste Moslims in nederland zijn hele nette mensen. Het probleeem is alllen dat de niet zo nette het nieuws halen, waardoor het beeld onstaat dat, dat de meerderheid is, terwijl dzt niet zo is. En ja ook Marokaanse Jongeren zijn maar een heel klein percentage van alle in nederland woonachtige moslims.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 14:57 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Als dat gematigd is wil ik niet weten wat de extremisten zijn!


maar het is zo dat de Turken minder extreem zijn dan de meeste Marokkanen...absoluut!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 22-03-2004 14:58]



campske666
Usericon van campske666
Posted 22-03-2004 15:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Het zal een mooie dag zijn voor de mensheid als we van die hele Islam/judaisme/christen-zooi afzijn.
Wanneer zullen ze het eens door krijgen dat ze allemaal achterlijk zijn en dat ze elkaars leven verkloten voor niks ?!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2004 15:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 15:00 schreef campske666 het volgende:
Het zal een mooie dag zijn voor de mensheid als we van die hele Islam/judaisme/christen-zooi afzijn.
Wanneer zullen ze het eens door krijgen dat ze allemaal achterlijk zijn en dat ze elkaars leven verkloten voor niks ?!


dan vinden ze wel weer wat anders.het zit jammer genoeg in de menselijke aard vrees ik.

de wereld is gewoon te overbevolkt want al die stromingen zitten nu boven op elkaars lip.


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-03-2004 15:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 15:03 schreef attila_de_hun het volgende:
dan vinden ze wel weer wat anders.het zit jammer genoeg in de menselijke aard vrees ik.

de wereld is gewoon te overbevolkt want al die stromingen zitten nu boven op elkaars lip.


Idd, daarom ben ik volledig voorstander van het "laat ze elkaar maar uitmoorden maar houd ze hiet weg"- principe.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-03-2004 15:25 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 13:31 schreef attila_de_hun het volgende:
het volgende nieuwsbericht zal de wereldvrede ook niet dichterbij brengen:
(met dank aan de overarrogante Israeli die werkelijk geen klap geven om algehele stabiliteit in de regio)

De moordaanslag die Israël vanochtend pleegde op de halfblinde en verlamde Hamas-leider sjeik Ahmed Yassin is in verscheidene landen veroordeeld. De Britse minister van Buitenlandse Zaken Jack Straw noemde de aanslag "onacceptabel en niet te rechtvaardigen". De Franse minister van Buitenlandse Zaken, Dominique de Villepin, ziet in de aanslag een terugslag in het vredesproces. Zijn Duitse collega Joschka Fischer uitte zijn diepe bezorgdheid. ''Alles moet worden gedaan om verdere escalatie te voorkomen.'' De EU-gezant voor het buitenland, Javier Solana, noemde de gewelddadige dood van Yassin "heel, heel slecht nieuws voor het vredesproces in het Midden-Oosten.''



Grappig dat ze nu nog steeds praten over een vredesproces... Iets dat al lang geen bloed meer heeft kan ook niet meer (nogmaals) doodbloeden.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 22-03-2004 15:30 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hoe dan ook..opgeruimd staat netjes


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-03-2004 15:33 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Hm, Hitler is er op 12 jaar tijd met alle grove middelen niet in geslaagd om de joden uit te roeien en nu denken diezelfde joden, door ervaring duidelijk wijs geworden, dat ze met een paar liquidaties het Palestijns verzet kunnen stoppen. Wat zijn mensen toch nog altijd heerlijk achterlijk.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-03-2004 15:37 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Echt een domme actie van Israel, heb het vanochtend een tijd op CNN gevolgd, en ik denk dat er binnen een week vele aanslagen vanaf Palestijnse kant zullen volgen.
De Israeliers lokken die aanslagen gewoon zelf uit, en vooral door deze man om te leggen hebben ze een grote fout gemaakt.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-03-2004 15:45 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

En dadelijk gaan ze weer klagen dat het anti-semitisme in Europa toeneemt... Wat raar...

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 22-03-2004 15:45]


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 15:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 22 maart 2004 15:37 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Echt een domme actie van Israel, heb het vanochtend een tijd op CNN gevolgd, en ik denk dat er binnen een week vele aanslagen vanaf Palestijnse kant zullen volgen.
De Israeliers lokken die aanslagen gewoon zelf uit, en vooral door deze man om te leggen hebben ze een grote fout gemaakt.



shure....nee die Sheik was een lekker ventje.....het was een grove crimineel met vele doden op zijn conto!


Hij verdiende niet beter, maar het is wel triest dat er nu wel weer vergeldingsacties op zullen volgen in dat opzicht vind ik het misschien niet zo'n slimme actie maar hij verdiende het wel!

en zoals iedereen weet volgen op vergeldingsacties weer vergeldingen van de isreali's etc etc.....als de Israelieten nu eens stoppen met dat coloniseren en de palesteinen alle HAMAS leiders uitleveren, en ze ens stoppen met dat gezeik....maar dat is even onwaarschijnlijk als dat de wereld plat is!



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-03-2004 15:55 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 15:49 schreef enforcer het volgende:
shure....nee die Sheik was een lekker ventje.....het was een grove crimineel met vele doden op zijn conto!



Dat is waar, hij was ook niet bepaald een goed mannetje, maar dit lokt wel vele, harde vergeldingsactie's op.
Als je die beelden op CNN hebt gezien waarbij ze die kisten draagten en door de straten liepen, met vele vlagen etc. Die mensen waren echt boos, en die zullen alles doen om wraak te nemen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 22-03-2004 15:57 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Kunnen ze niet beter net zoals flevoland gewoon een stuk middelandse zee opdrogen en daar koloniseren? Als Israël recht heeft op een eigen staat, dan de palestijnen ook. Scheelt die mensen ook weer bussen en explosieven. al zijn de palestijnen geen echt volk maar een verzameling van alle soorten arabieren...



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 22-03-2004 15:58 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het probleem is dat er zoveel doden aan beide kanten zijn gevallen dat er genoeg haat is opgebouwd aan beide kanten om sympathie te kunnen kweken in faveure van heel verregaande maatregelen.

Als jij als regering, of anderzijds strijdende partij het volk wil laten instemmen met anti-democratische of zelfs ronduit onmenselijke acties moet je de mensen angstig en woedend houden... Goebbels wist dit al vanaf de opkomst van de nazi-partij, maar deze strijdende partijen weten blijkbaar niet dat iedere actie die ze nu nog uitvoeren gelijk vergolden gaat worden met nog meer bloedvergieten.

Bovendien heeft Israël zich door deze actie niet slechts de woede van het palestijnse volk op de hals gehaald, maar nu ook voor zichzelf de kans vergroot op een massa-slachting door moslim-groeperingen en terreurgroepen die de palestijnen zullen willen gaan steunen.

Dit was een van de domste zetten die de Israëliers hadden kunnen maken, ze hebben de palestijnen op hun achterste benen gekregen, anti-sympathie van een hoop westerse landen op de hals gehaald en het vredesproces riant verkloot.

En misschien nog ergste van alles, ze hebben een krachtige martelaar als strijdwapen aan de tegenstanders gegeven.

Welke andere landen blazen met een Apache helicopter een man in een rolstoel van de aardbodem?

Het klinkt absurd als je het zo leest maar ondanks dat die gast in die rolstoel een gruwelijke moordenaar en eigenlijk ter verantwoording gebracht had moeten worden voor een gerecht was is Israël met deze daad hevigt over de democratische schreef gegaan en zullen ze de naweeën van deze dag nog lang voelen.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-03-2004 15:59 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

@Audio
Waarom zouden ze een eigen land moeten hebben en zouden ze niet vreedzaam kunnen leven? Deden ze vroeger toch ook (als ik het goed heb)?

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 22-03-2004 16:00]


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 16:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Wat ik nou zo jammer vind is dat het weer onschuldigen zijn die straks het slachtoffer zijn. Het Israelische leger zal na vergeldingsaanslagen wraak nemen en hun schieten ook vaak onschuldigen dood, en dan komen er weer aanslagen van hamas waar onschuldigen bij omkomen. Ik ben iig blij dat ik geen buschauffeur ben in Israel, dat lijkt me toch eng werk nu.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-03-2004 16:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het Joodse volk heeft nooit ergens vreedzaam geleeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 16:05 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 22 maart 2004 15:55 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Dat is waar, hij was ook niet bepaald een goed mannetje, maar dit lokt wel vele, harde vergeldingsactie's op.
Als je die beelden op CNN hebt gezien waarbij ze die kisten draagten en door de straten liepen, met vele vlagen etc. Die mensen waren echt boos, en die zullen alles doen om wraak te nemen.



dta is inderdaad een groot probleem iemand zal een keer de eerste stap moeten zetten om geen vergelding te doen, maar de israelieten voelen zich ook enorm in het nau tussen al die moslim staten die allemaal en hekel hebben aan joden.

de Joden zijn ook geen volk om mee te spotten het leger en de regering is keihard, dat zit denk ik een beetje in de aard van arabieren.

de Joden kunnen zich alleen ahndhaven omdat ze relatief welvarend zijn en de steun van de USA genieten...hadden ze die niet zou het een stuk moeilijker voor ze zijn, militair gezien zijn ze veruit superieur aan alle landen van het midden Oosten, want ondanks dat ze een klein landje zijn zal geen van die staten het in zijn hoofd halen ze aan te vallen.

maar ja het draagt niet bij aan goodwill, maar de vraag is willen de palestijnen wel vrede....een aantal waarschijnlijk wel, maar veel ook niet, die zijn zo verblind door haat dat ze alleen maar alle Joden willen vernietigen.

zelfs als de leiders van beide landen van goede wil zijn en dat geloof ik echt wel, en een bestand sluiten zijn er altid gekken die een aanslag plegen met als enige reden het vredes proces eigenhandig om zeep te helpen simpelweg omdat ze geeen vrede willen!

het zou een mooi idee zijn toch vrede tussen Israel en de palestijnen, want etrreuraanslagen zit niemand op te wachten, maar ik zie het niet zo snel gebeuren...



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 16:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 maart 2004 16:02 schreef kwelgeest het volgende:
Het Joodse volk heeft nooit ergens vreedzaam geleeft.
Alleen hier is het voor het eerst dat juist de Joden de onderdrukkers zijn, hiervoor werden ze bijna altijd onderdrukt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 16:21 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik zou het geen onderdrukkers willen noemen...ze hebben een legitieme claim op dat land...de palesteinen vechten net zo hard terug, er is een conflict zeker weten maar er kan mijns inziens niet gesproken worden over onderdrukker.....



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2004 17:32 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Tja, na dingen als de bouw van de muur of de vroegere bezettingen noem ik het onderdrukken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-03-2004 18:01 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 22 maart 2004 16:21 schreef enforcer het volgende:
Ik zou het geen onderdrukkers willen noemen...ze hebben een legitieme claim op dat land...de palesteinen vechten net zo hard terug, er is een conflict zeker weten maar er kan mijns inziens niet gesproken worden over onderdrukker.....


Legitieme claim? Hoe zou het komen dan? Op die manier hebben bijvoorbeeld de Kelten (die nu in Schotland en Ierland wonen) ook een legitieme claim op Europees grondgebied omdat ze daar duizenden jaren geleden ook wel es hebben rondgelopen. Dat is toch absurd. Het enige wat we dan nog nodig hebben is een heilig boek van de Kelten waarin zou staan dat de oppergod hun Europa beloofd heeft en we kunnen elkaar allemaal de kop in beginnen te slaan.



And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2004 18:10 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 18:01 schreef Marco_Filth het volgende:
Legitieme claim? Hoe zou het komen dan? Op die manier hebben bijvoorbeeld de Kelten (die nu in Schotland en Ierland wonen) ook een legitieme claim op Europees grondgebied omdat ze daar duizenden jaren geleden ook wel es hebben rondgelopen. Dat is toch absurd. Het enige wat we dan nog nodig hebben is een heilig boek van de Kelten waarin zou staan dat de oppergod hun Europa beloofd heeft en we kunnen elkaar allemaal de kop in beginnen te slaan.


Die legitieme claim komt meer voort uit het feit dat de joden het land van de palestijnen hebben gekocht.....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-03-2004 18:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Kleine delen. Meeste ervan hebben ze met oorlog verworven.


F*ck hippies


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 18:35 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Joden zijn arabieren, us moeten ze in het Midden Oosten wonen, bovendien hebben ze altijd daar in dat stuk land gewoond waar ze nu ook wonen.

Dat land is lange tijd niet echt van iemand geweest al was het lang een Engelse kolonie, daarna is het om verschillende redenen van in de handen van de Israelieten gekomen ten eerste om dat ze GROTE delen idd gekocht hebben en opmdat het ze min of meer gegeven is door de VN.

Dat ze daarna de Gaza strook en de Westbank ingenomen met geweld is waar maar ook daar zijn redenen voor geweest, die ik maar gedeeltelijk goedkeur overigens.

Zowel de Palestijnen als de Israelieten hebben recht op een land om te wonen, zoals ieder volk ter wereld, dus denk ik dat het heel redelijk is dat ze dat kleine rot stukje daar keihard verdienen om alle bovengenoemde redenen.

Israel is niet eens zo groot als Nederland, en er zjin hel wat Joden in deze wereld, waarom zouden ze er dan geen recht op hebben?

Er zijn genoeg Arabische "broeder" staten die net zo hard weigeren de Palestijnen een stukje land te geven wat ze toch niet nodig hebben...nee het moet allemaal afgesnoept worden van dat kleine reepje land wat de Israelieten gegeven/verkocht is...

Als de Palestijnen nu ook een lang gingen ontginnen in plaats van aanslagen plegen zouden ze misschien een beter leven kunnen opbouwen voor zichzelf.
de Joden hebben wat egmaakt van dat kleine stukje dorre wildernis dat ze gegeven is (ja meer dan een dorre woestijn was het niet destijds)....










Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen