|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
die smiley komt op msn wel beter tot zijn recht trouwens. ik vind nog steeds--> 2 vechten 2 schuld. |
|
quote: dat is een zeer grappige smiley! waar haal je die? |
|
van mij pa |
|
Ik hoop dat het lukt voor Hamas om die vieze dikke vetzak Sharon te liquideren, en dan mogen die andere knakker (Nethanyahu) van mij ook wel afslachten Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Die piloten mogen een rondje op mijn kosten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hamas: 'honderd vergeldingen' voor liquidatie Gepubliceerd op zondag 18 april 2004 GAZA-STAD (ANP) - De radicale Palestijnse groepering Hamas heeft ,,honderd vergeldingen'' in het vooruitzicht gesteld na de moord op voorman al-Rantissi. De militaire tak van Hamas zei zaterdagavond laat in een verklaring dat ,,alle strijdende cellen'' in een verhoogde staat van paraatheid zijn gebracht. De Palestijnse president Arafat veroordeelde zaterdagavond de liquidatie van al-Rantissi. Hij deed dat in een verklaring vanuit zijn hoofdkwartier in Ramallah, waar hij al bijna tweeëneenhalf jaar vastzit. De Egyptische minister van Buitenlandse Zaken Ahmed Maher sprak in een reactie op de liquidatie van ,,een Israëlische misdaad''. Dat wordt weer feest! F*ck hippies |
|
quote: Helaas is het in israël de omgekeerde wereld, daar gaan juist de mensen die vrede willen dood. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
k ben benieuwd wat de reactie gaat zijn op dood van die dat ze nu vermoord hebben(yeah,shoot me,maar k onthou die namen niet.Ze volgen allemaal te snel op) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
,,honderd vergeldingen'' F*ck hippies |
|
Hoppaaaa! Weer zon'n grootbek naar het paradijs gestuurd. Eerst de oorlog aan Israel verklaren en nog geen maand daarna een raket op zijn flikker krijgen. En die Palstijnen maar janken over een onwettige daad.Moet je maar niet de oorlog verklaren. Dan kun je verwachten dat de leiding als eerste wordt uitgeschakeld. De Hamas wil de Joden in zee drijven. Laat me niet lachen. 100 vergeldingen?? Zeker weer geestelijk gehandicapte jongen van 14 jaar. Ik hoop dat nu Arafat eens naar zijn voorvaderen wordt gestuurd. Lang leven de Apache en zijn piloten! |
|
"Premier Ariel Sharon feliciteerde het leger met de geslaagde uitschakeling van de Hamas-leider. " Ik las eerst Arafat http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=465429/sc=9383ed F*ck hippies |
|
hoe meer Israël van die idiote zelfmoordenaar predikers ombrengt, hoe meer het een golf van toekomstig geweld over zijn burgers zal afroepen, dit is geen bedreiging of zo, maar een feit. Kijk Israël heeft het recht zich te beschermen, maar het heeft imho ook de plicht zich als andere westerse (democratische-->?) landen zich aan bepaalde afspraken te houden omtrent oorlogsvoering, berechting en straffen van mensen die hun staat bedreigen. Ik vond die actie van Israël onverantwoordelijk en slecht getimed, ze hadden het volledige recht die gast op te pakken en te berechten, maar zomaar vanuit de lucht van de aardbol afblazen dient alleen de palestijnse zaak nog meer. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Als ze nog een paar van die lui de lucht inblazen, bestaat die 'Palestijnse zaak' (Islamzaak, anti-semitisch. Geloofszaak, want het gaat niet om land) niet meer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat heb je toch mooi mis, dit is niet iets wat je zomaar uitroeit... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Nee, daar heb je een atoombom voor nodig F*ck hippies |
|
quote:Hmmm... ik weet het niet. De Palestijnse militaire kracht begint zichtbaar af te nemen. Door de organisaties vanuit alle kanten aan te vallen krimpen ze in en kleinere terroristische organisaties zijn minder schadelijk, ik denk dat dat de topprioriteit van Israel is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zou kunnen, hoewel het wel zo is dat kleinere organisaties lastiger 'te vinden' zijn en nog steeds gruwelijke dingen aan kunnen richten. Dit zie je ook terug in de organisatie van Al Queda, een grote organisatie maar de 'leden' opereren in kleine teams zodat de activiteiten kleinschalig blijven en minder snel in het oog springen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
"War on Drugs" is volgens mij ook nooit gewonnen... |
|
quote:Klopt. Het verschil is echter dat een organisatie als Hamas een soort van 'regerings'eigenschap heeft. Hamas kan in sommige gebieden als 'regering' bestempeld worden, Israel vindt het natuurlijk niet leuk dat Palestina geleid worden door terroristen en bendes. Misschien dat door het uitschakelen van die terroristen en bendes de bevolking 'bevrijdt' kan worden van de Hamasonderdrukking en dat de vrede met het Palestijnse volk weer een stap dichterbij is. (Er zijn schokkende stukken te lezen over hoe Palestina geregeerd wordt door terroristen en bendes, het palestijnse parlement en de autoriteiten hebben geen macht in Palestina.) [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 19-04-2004 19:18] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: lees: "kan niet gewonnen worden" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
dat komt omdat war alleen maar war gecreerd. oorlog leidt nooit tot vrede, maar tot een nieuwe status quo ten behoeve van een bepaalde groep. dusch |
|
ja... het is wat he. Met de wereld. Uit liefde voor ZM. |
|
zeker, we moeten allemaal van het idee af dat alles om de mens draait. Denk alleen niet dat het echt haalbaar is op korte termijn |
|
quote:In dat geval is het voeren van oorlog totaal gerechtvaardigd, omdat er al ooit een oorlog is geweest. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |