IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Israel doodt een Hamas leider Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 24-03-2004 22:19 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 24 maart 2004 21:20 schreef Faust het volgende:
Hoe halen die lui dat in hun botte schedelpan om deze leider te doden.
DE WERELD IS IN OORLOG.
ik zie het verband niet tussen die 2 zinnen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-03-2004 22:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 22:19 schreef bas_bin_laden het volgende:
ik zie het verband niet tussen die 2 zinnen
Oorzaak -->Gevolg


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kinglei
Usericon van kinglei
Posted 24-03-2004 23:30 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

GAZA-STAD (ANP) - De radicale Palestijnse organisatie Hamas heeft de Israëlische premier Sharon uitgekozen als het volgende doelwit voor een aanslag. Dat heeft het hoofd van het politieke bureau van Hamas, Khaled Meshaal, woensdag laten weten.

-----------------------------
Tja en als ze die te pakken hebben wie is dan de volgende ?.


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2004 23:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 maart 2004 23:30 schreef kinglei het volgende:
GAZA-STAD (ANP) - De radicale Palestijnse organisatie Hamas heeft de Israëlische premier Sharon uitgekozen als het volgende doelwit voor een aanslag. Dat heeft het hoofd van het politieke bureau van Hamas, Khaled Meshaal, woensdag laten weten.

-----------------------------
Tja en als ze die te pakken hebben wie is dan de volgende ?.

z'n moeder?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kinglei
Usericon van kinglei
Posted 24-03-2004 23:47 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Van Sharon ?


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2004 23:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 maart 2004 23:47 schreef kinglei het volgende:
Van Sharon ?

ja en dan schiet israel op het graf van yassin z'n moeder


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 25-03-2004 8:31 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 24 maart 2004 22:24 schreef Misanthrope het volgende:
Oorzaak -->Gevolg
was het dan nog geen oorlog?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-03-2004 8:51 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 24 maart 2004 23:56 schreef ElitE het volgende:
ja en dan schiet israel op het graf van yassin z'n moeder


Als dit niet zo waar was voor de werkelijke geweldsspiraal in het Midden-Oosten zou het nog grappiger zijn.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2004 9:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Toch ook een uiterst onbegrijpelijke en trieste actie van Palestijnse kant.
Om een geestelijk gehadicapte voor 20 euro zichzelf te laten opblazen

Zwakbegaafde tiener wil aanslag plegen

Een 14-jarige geestelijk gehandicapte jongen is woensdag bij een controlepost op de Westelijke Jordaanoever aangehouden door Israëlische militairen. De jongen droeg een gordel met explosieven waarmee een zelfmoordaanslaag gepleegd kon worden.

Bij de controlepost Hawara bij Nablus was de tiener op de militairen afgerend en zou hebben geprobeerd de explosieven te laten ontploffen. Hij kreeg van een op afstand bedienbare robot een schaar aangereikt, waarmee hij zich van de gordel kon bevrijden. Volgens soldaten zou de jongen omgerekend twintig euro hebben gekregen om de aanslag te plegen.

Palestijnse groeperingen schakelen steeds vaker kinderen in voor hun strijd, aldus de Israëlische regering. Twee weken geleden werd er nog een 12-jarige Palestijnse jongen aangehouden die explosieven smokkelde.


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 25-03-2004 9:29 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Toch ook een uiterst onbegrijpelijke en trieste actie van Palestijnse kant.
Om een geestelijk gehadicapte voor 20 euro zichzelf te laten opblazen

Zwakbegaafde tiener wil aanslag plegen

Een 14-jarige geestelijk gehandicapte jongen is woensdag bij een controlepost op de Westelijke Jordaanoever aangehouden door Israëlische militairen. De jongen droeg een gordel met explosieven waarmee een zelfmoordaanslaag gepleegd kon worden.

Bij de controlepost Hawara bij Nablus was de tiener op de militairen afgerend en zou hebben geprobeerd de explosieven te laten ontploffen. Hij kreeg van een op afstand bedienbare robot een schaar aangereikt, waarmee hij zich van de gordel kon bevrijden. Volgens soldaten zou de jongen omgerekend twintig euro hebben gekregen om de aanslag te plegen.

Palestijnse groeperingen schakelen steeds vaker kinderen in voor hun strijd, aldus de Israëlische regering. Twee weken geleden werd er nog een 12-jarige Palestijnse jongen aangehouden die explosieven smokkelde.


Dat vind ik nou puur misdadig. Dat je elkaar als volwassenen om zeep gaat helpen is nog tot daar aan toe, maar dat je het weet te verzinnen om kinderen op een dergelijke manier te gebruiken, daar is maar 1 woord voor: NEKSCHOT


Rotting away is better than being gay


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2004 9:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:29 schreef Kadaver het volgende:
Dat vind ik nou puur misdadig. Dat je elkaar als volwassenen om zeep gaat helpen is nog tot daar aan toe, maar dat je het weet te verzinnen om kinderen op een dergelijke manier te gebruiken, daar is maar 1 woord voor: NEKSCHOT


idd, zulke berichten zijn echt om te huilen. Als volwassenen zoiets vrijwillig, uit vrije keuze doen is het nog enigszins te bevatten. Maar om zulke weerlozen te gaan gebruiken is een "all-time-low".


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 25-03-2004 9:41 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

nou, in afrika zijn dr ook zat kind soldaten, die doen het niet eens om religie maar om hun ouders te wreken... wat is dr erger.. ik denk dat als je het voor je geloof doet dat je t vrijwillig doet?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2004 9:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:41 schreef bas_bin_laden het volgende:
nou, in afrika zijn dr ook zat kind soldaten, die doen het niet eens om religie maar om hun ouders te wreken... wat is dr erger.. ik denk dat als je het voor je geloof doet dat je t vrijwillig doet?
Kinderen in Afrika doen dat onder dwang...kneus..


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 25-03-2004 9:44 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:41 schreef bas_bin_laden het volgende:
nou, in afrika zijn dr ook zat kind soldaten, die doen het niet eens om religie maar om hun ouders te wreken... wat is dr erger.. ik denk dat als je het voor je geloof doet dat je t vrijwillig doet?


Zo werkt het hier niet. Stel nu he, je wordt geboren in een arm Palestijns gezin. Vanaf het moment dat je kan praten wordt je de haat met de paplepel ingegoten. Op het gegeven moment zegt één van jouw "leermeesters" dat als jij jezelf opblaast bij een grenspost, dat je dan in de hemel komt. Hij weet waarschijnlijk beter, jij niet.

Wedden dat je het doet?


Rotting away is better than being gay


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2004 9:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:41 schreef bas_bin_laden het volgende:
nou, in afrika zijn dr ook zat kind soldaten, die doen het niet eens om religie maar om hun ouders te wreken... wat is dr erger.. ik denk dat als je het voor je geloof doet dat je t vrijwillig doet?


ik denk niet dat die het allemaal vrijwillig doen. ze worden wel totaal onder de drogerende middelen gestopt bijv.


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 25-03-2004 9:48 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:46 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk niet dat die het allemaal vrijwillig doen. ze worden wel totaal onder de drogerende middelen gestopt bijv.


Dat ook... Als je iemand 3 weken lang een dagelijkse portie Heroïne toedient, en er dan mee stopt, kun je hem laten doen wat je wil. Tot zelfmoord aan toe.


Rotting away is better than being gay


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 25-03-2004 9:51 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 25 maart 2004 9:44 schreef Kadaver het volgende:
Zo werkt het hier niet. Stel nu he, je wordt geboren in een arm Palestijns gezin. Vanaf het moment dat je kan praten wordt je de haat met de paplepel ingegoten. Op het gegeven moment zegt één van jouw "leermeesters" dat als jij jezelf opblaast bij een grenspost, dat je dan in de hemel komt. Hij weet waarschijnlijk beter, jij niet.

Wedden dat je het doet?
heu maar ze worden er niet toe gedwongen. denk btw ook dat die israelieten is moeten nadenken voordat ze een hek bouwen of iemand omleggen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2004 9:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:51 schreef bas_bin_laden het volgende:
heu maar ze worden er niet toe gedwongen.
Niet? Hebben ze een andere keuze dan? Zo ja: welke? Want dat scheelt een hoop leed...en wel raar dat dan niemand anders daarop gekomen is...
quote:
denk btw ook dat die israelieten is moeten nadenken voordat ze een hek bouwen of iemand omleggen
Dat gevoel is vast wederzijds..


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 25-03-2004 9:53 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:51 schreef bas_bin_laden het volgende:
heu maar ze worden er niet toe gedwongen. denk btw ook dat die israelieten is moeten nadenken voordat ze een hek bouwen of iemand omleggen


Natuurlijk, ik kies ook voor geen van beiden partij. Maar de manier die ik daarboven beschreven heb lijkt me toch echt wel een vorm van dwang.


Rotting away is better than being gay


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2004 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat die hamas leiders 12 en 14 jarigen kinderen (en zelfs labiele kinderen) bommen ombinden doet ff niet terzake als Israël zo'n terrorist uit zijn stoel knalt ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-03-2004 17:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 17:48 schreef Jenje het volgende:
Dat die hamas leiders 12 en 14 jarigen kinderen (en zelfs labiele kinderen) bommen ombinden doet ff niet terzake als Israël zo'n terrorist uit zijn stoel knalt ...


Dit snap ik niet helemaal.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2004 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 17:52 schreef Heiden het volgende:
Dit snap ik niet helemaal.
Iedereen is zo verontwaardigd dat israel een bejaarde man uit zijn rolstioel knalt, die bejaarde man ronselt wel kinderen om zichzelf op te blazen.

Mooi dat die vent aan stukken is.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-03-2004 17:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 17:53 schreef Jenje het volgende:
Iedereen is zo verontwaardigd dat israel een bejaarde man uit zijn rolstioel knalt, die bejaarde man ronselt wel kinderen om zichzelf op te blazen.

Mooi dat die vent aan stukken is.


Da's duidelijker. Ja, ik vind het ook niet normaal dat kinderen zichzelf aan stukken blazen. Maar of ze echt geronseld worden? De haat zit diep bij die palestijnen en sterven voor hun zaak is het hoogste wat je kunt doen daar.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2004 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatst een jochie die geestelijk gehandicvapt was ...

die heeft er vast zelf voor gekozen ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-03-2004 18:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 17:58 schreef Jenje het volgende:
Laatst een jochie die geestelijk gehandicvapt was ...

die heeft er vast zelf voor gekozen ...


Dat zeg ik niet, maar veel van die kinderen doen het uit eigen vrije wil, denk ik. Hoewel je natuurlijk moeilijk van een eigen wil kunt spreken als je in zo'n land word geboren en word grootgebracht met haat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen