IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Israel doodt een Hamas leider Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 21:49 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

MET DE NADRUK OP "LIJKT".


F*ck hippies


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 21:54 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 21:49 schreef Manifest het volgende:
MET DE NADRUK OP "LIJKT".
heel de wereld weet dat hij dat had


yo yo wassup nigga bitches in da house


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 22:21 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 24-03-2004 7:51 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 22:21 schreef Manifest het volgende:

als je een een extremistische organisatie leid en heel de wereld weet dat lijk je toch nie meer normaal .. of ligt dat aan mij?


yo yo wassup nigga bitches in da house


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 11:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 21:03 schreef X-Act het volgende:
olé, in officieel bericht van VS wordt aanslag niet afgekeurd.
Tuurlijk niet.
Niemand keurt het echt af maar is bang voor de reactie van de Palastijnen en de reactie van de Israeli's daar weer op etc.
Net als dat Saddam is opgepakt. Eigenlijk is iedereen er blij om maar de manier waarop en de gevolgen ervan...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 13:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

www.hbvl.be:

24/03 Superterrorist Rantisi nieuwe leider Hamas
De Hamas heeft de hardliner Abdel Aziz Rantisi gekozen tot nieuwe leider van de Hamas.

Dat heeft Ismail Hanieh, een prominent lid van de radicale Palestijnse organisatie, dinsdag bekendgemaakt tijdens een bijeenkomst van tienduizenden aanhangers in het voetbalstadion van Gaza-Stad.

"Na de moord van de held, de martelaar Ahmed Yassin, zijn geheime verkiezingen gehouden", zei Hanieh. Rantisi, een 54-jarige kinderarts, wordt de hoogste chef van Hamas en de leider van het politieke bureau, het orgaan waar de belangrijkste besluiten worden genomen.

Rantisi zei tegen het persbureau AP dat Hamas werkt aan meer aanslagen tegen Israël. "We zullen verenigd zijn in de loopgraven van het verzet. We zullen ons nooit overgeven aan de Israëlische terreur." Rantisi is tegen ieder bestand met Israël en tegen compromissen met de Palestijnse Autoriteit van Yasser Arafat. Hij heeft zeven jaar in Israëlische gevangenissen doorgebracht.

Eind jaren '90 zat hij 21 maanden in een cel van de Palestijnse Autoriteit. Rantisi is populair onder jonge Hamas-activisten.



Soon the desert-sand will drink blood again.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 13:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik had begrepen dat hamaz nu ook een leider in ballingschap heeft. Dus twee leiders.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-03-2004 14:52 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Of het nou een verschrikkelijke vent was of niet, Israel blijft fouter, Een bejaarde man van 84 in een rolstoel met 3 rakketen vanuit een helicopter opblazen... Nou, nou, nou, wat levert het israelische leger weer dapper strijd... NOT

En dan ga ik het er nog niet eens over hebben wat ik er van vindt om mensen te liquideren zonder enige vorm van proces en met middelen die elke vorm van internationaal recht te buiten gaan! Laat staan dat ik het nog ga hebben over de kans op onschuldige slactoffers (gewond of dood) en dat de palestijnen daar misschien zelf geen rekening mee houden is geen excuus palestina pretendeert geen westerse rechtsstaat te zijn, israel doet dat wel...

*Geeft Israel de vinger*


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2004 14:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-03-2004 16:21 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Geschreven door iemand die in Israel woont.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2004 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 14:52 schreef Dargull het volgende:
Of het nou een verschrikkelijke vent was of niet, Israel blijft fouter, Een bejaarde man van 84 in een rolstoel met 3 rakketen vanuit een helicopter opblazen... Nou, nou, nou, wat levert het israelische leger weer dapper strijd... NOT

En dan ga ik het er nog niet eens over hebben wat ik er van vindt om mensen te liquideren zonder enige vorm van proces en met middelen die elke vorm van internationaal recht te buiten gaan! Laat staan dat ik het nog ga hebben over de kans op onschuldige slactoffers (gewond of dood) en dat de palestijnen daar misschien zelf geen rekening mee houden is geen excuus palestina pretendeert geen westerse rechtsstaat te zijn, israel doet dat wel...

*Geeft Israel de vinger*
man van 84 in een rolstoel die wel jonge knapen als 'martelaren' traint om zichzelf op te blazen ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 16:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 14:55 schreef Mutilator het volgende:
http://198.173.255.220/dut/con_dut.html
mooi is dat ook weer opgeheldert


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 16:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 14:52 schreef Dargull het volgende:
Of het nou een verschrikkelijke vent was of niet, Israel blijft fouter, Een bejaarde man van 84 in een rolstoel met 3 rakketen vanuit een helicopter opblazen... Nou, nou, nou, wat levert het israelische leger weer dapper strijd... NOT

En dan ga ik het er nog niet eens over hebben wat ik er van vindt om mensen te liquideren zonder enige vorm van proces en met middelen die elke vorm van internationaal recht te buiten gaan! Laat staan dat ik het nog ga hebben over de kans op onschuldige slactoffers (gewond of dood) en dat de palestijnen daar misschien zelf geen rekening mee houden is geen excuus palestina pretendeert geen westerse rechtsstaat te zijn, israel doet dat wel...

*Geeft Israel de vinger*
Mja als je zo gaat redeneren zijn de Israeli's echt wel tering honden dat ze reageren op zelfmoord aanslagen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-03-2004 17:13 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 14:52 schreef Dargull het volgende:
Of het nou een verschrikkelijke vent was of niet, Israel blijft fouter, Een bejaarde man van 84 in een rolstoel met 3 rakketen vanuit een helicopter opblazen... Nou, nou, nou, wat levert het israelische leger weer dapper strijd... NOT

En dan ga ik het er nog niet eens over hebben wat ik er van vindt om mensen te liquideren zonder enige vorm van proces en met middelen die elke vorm van internationaal recht te buiten gaan! Laat staan dat ik het nog ga hebben over de kans op onschuldige slactoffers (gewond of dood) en dat de palestijnen daar misschien zelf geen rekening mee houden is geen excuus palestina pretendeert geen westerse rechtsstaat te zijn, israel doet dat wel...

*Geeft Israel de vinger*


Palestijnen zijn verdomme even erg. Ze hebben enkel hun underdog-possitie in het voordeel.

En nu ga ik eendjes voeren.


mvg wk10


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 24-03-2004 17:38 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 24 maart 2004 16:23 schreef Jenje het volgende:
man van 84 in een rolstoel die wel jonge knapen als 'martelaren' traint om zichzelf op te blazen ...
hoppa


yo yo wassup nigga bitches in da house


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 24-03-2004 18:00 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Kijk, je hebt uitdagen en UITDAGEN


Rotting away is better than being gay


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-03-2004 18:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 16:23 schreef Jenje het volgende:
man van 84 in een rolstoel die wel jonge knapen als 'martelaren' traint om zichzelf op te blazen ...


Tsja je moet wat he als je niet zelf terug kan schieten met hypermodern wapentuig...

Zich zelf weglaten terroriseren door de israeli's, of tot een soort 2e rangs burgers gedegraadeerd worden is voor de palestijnen nou ook niet echt een optie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2004 18:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Toen dat begon had ie met gemak ziczelf op kunne blazen, maar zo;n vent is nou ooik weer nie.. (hebben de israeli's mooi voor em gedaan, toffe gasten dat ze zijn)


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 24-03-2004 19:03 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 18:16 schreef Jenje het volgende:
Toen dat begon had ie met gemak ziczelf op kunne blazen, maar zo;n vent is nou ooik weer nie.. (hebben de israeli's mooi voor em gedaan, toffe gasten dat ze zijn)


Denk je dat het ook maar ene FUCK heeft geholpen? Of kijk je ook het journaal, en zie je dat de opvolgers van Yassin nog veel conservatiever en radicaler zijn?


Rotting away is better than being gay


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2004 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 19:03 schreef Kadaver het volgende:
Denk je dat het ook maar ene FUCK heeft geholpen? Of kijk je ook het journaal, en zie je dat de opvolgers van Yassin nog veel conservatiever en radicaler zijn?
Zie je mij dat zeggen dan?

Van mij kan dat hele israel en palestina de tering krijgen ...

Groot hek erom heen en over een jaar of 15 kijken of er nog wat leeft ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-03-2004 19:05]


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 24-03-2004 19:26 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 11:14 schreef kwelgeest het volgende:
Tuurlijk niet.
Niemand keurt het echt af maar is bang voor de reactie van de Palastijnen en de reactie van de Israeli's daar weer op etc.
Net als dat Saddam is opgepakt. Eigenlijk is iedereen er blij om maar de manier waarop en de gevolgen ervan...

"In tegenstelling tot de EU, veroordeelden de VS de Israëlische aanslag op Hamas-leider sjeik Yassin niet. De verklaring ligt bij de eigen oorlog tegen het terrorisme, de aanstaande verkiezingen en het ontbreken van een vredesproces dat uitzicht biedt op een regeling van het Palestijns-Israëlisch conflict."


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 24-03-2004 19:30 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 19:04 schreef Jenje het volgende:
Zie je mij dat zeggen dan?

Van mij kan dat hele israel en palestina de tering krijgen ...

Groot hek erom heen en over een jaar of 15 kijken of er nog wat leeft ...


...En als we allemaal zo hadden gedacht tijdens WO II lulde heel Europa nu Duits....


Rotting away is better than being gay


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2004 19:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 19:30 schreef Kadaver het volgende:
...En als we allemaal zo hadden gedacht tijdens WO II lulde heel Europa nu Duits....
Links ja?


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 24-03-2004 19:49 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 19:41 schreef Jenje het volgende:
Links ja?


???

Ja ik ben links. En verder?


Rotting away is better than being gay


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-03-2004 21:20 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Hoe halen die lui dat in hun botte schedelpan om deze leider te doden.
DE WERELD IS IN OORLOG.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen