IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Israel doodt een Hamas leider Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 14:41 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 14:35 schreef Borgia II het volgende:
Hmm..ik vraag me af in hoeverre er sprake is van een daadwerkelijke oorlog tussen twee partijen..maar goed..Israel wil Hamas uitroeien...mijn zegen hebben ze..neem alleen dan ook de joodse fundementalisten mee..
maar dat zijn mede joden.. dan komt t volk in opstand


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-03-2004 14:44 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:41 schreef bas_bin_laden het volgende:
maar dat zijn mede joden.. dan komt t volk in opstand


Maak die dan ook maar in één keer af. Een beetje lenteschoonmaak kan geen kwaad.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 14:58 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 14:44 schreef campske666 het volgende:
Maak die dan ook maar in één keer af. Een beetje lenteschoonmaak kan geen kwaad.
hoppa ff t midde oosten opfrissen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 23-03-2004 15:30 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:15 schreef helmet het volgende:
Met andere woorden... het Nederlandse verzet in de tweede wereldoorlog sloeg ook nergens op? Als er een bezettingsmacht over je heen komt walsen moet je het maar opgeven?

Ik zeg hier niet dat ik het per definitie eens ben met die terroristische Palestijnen, maar zij geloven in hun acties en zijn bereid daarvoor te sterven en ik snap die gedachtengang wel.


Jep, zonder hulp van de geallieerden hadden ze daar nog 200 jaar mee door kunnen gaan zonder effect. Overigens hadden de moffen er ook een handje van weg om burgers te straffen voor dit soort heldhaftigheden.


Follow the freezing moon...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 23-03-2004 15:32 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:31 schreef campske666 het volgende:
- Je kan het voor je nabestaanden doen
- Die moslim-spasten geloven dat ze naar de hemel gaan als ze dood blijven voor hun geloof (land?), en dat ze daar 1000 maagden krijgen. Een mens zou voor minder met een bom op een bus stappen.


14 maagden. Niet overdrijven he


Follow the freezing moon...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2004 16:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 maart 2004 15:32 schreef Freduk het volgende:
14 maagden. Niet overdrijven he


pfff binnen 2 dagen zijn die opverbruikt; mag je de rest van je eeuwige hemelverblijf het doen met uitgewoonde types

Het gaat dus om die knurft met die piepstem? Ik lees dattie in een rolstoel terecht kwam door een spelletje voetbal? Vermakelijke loser heb ik t altijd gevonden

Anyway; zinloze actie natuurlijk, want er staan natuurlijk Hamas gasten in de rij om die positie over te nemen dus minder zal t niet worden en de aanleiding om het conflict te intensiferen is natuurlijk gegroeid.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 16:05 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Natuurlijk is het niet zinloos om een moordenaar te straffen...

maar zinloos in de zin dat er natuurlijk were een nieuwe leider zal opstaan is het natuurlijk wel.

de gedachtegang is natuurlijk dat die misschien beter op zijn tellen zal passen.
Of dat ook zo is valt natuurlijk te betwijfelen!



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 17:46 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 16:05 schreef enforcer het volgende:
Natuurlijk is het niet zinloos om een moordenaar te straffen...

maar zinloos in de zin dat er natuurlijk were een nieuwe leider zal opstaan is het natuurlijk wel.

de gedachtegang is natuurlijk dat die misschien beter op zijn tellen zal passen.
Of dat ook zo is valt natuurlijk te betwijfelen!
zoveel kun je niet doen tegen 3 raketten


yo yo wassup nigga bitches in da house


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 17:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 16:05 schreef enforcer het volgende:
Natuurlijk is het niet zinloos om een moordenaar te straffen...

maar zinloos in de zin dat er natuurlijk were een nieuwe leider zal opstaan is het natuurlijk wel.

de gedachtegang is natuurlijk dat die misschien beter op zijn tellen zal passen.
Of dat ook zo is valt natuurlijk te betwijfelen!


Ach, doe je niks dan denken ze dat ze ongestraft ermee door kunnen gaan. Wat dat betreft is voor beide kanten wel iets te zeggen


"This one is older than shit, heavier than time!"


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 17:53 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 17:47 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach, doe je niks dan denken ze dat ze ongestraft ermee door kunnen gaan. Wat dat betreft is voor beide kanten wel iets te zeggen
wel goed voor t vredes proces (niet dat het iets zou kunnen worden )

[Dit bericht is gewijzigd door bas_bin_laden op 23-03-2004 17:57]


yo yo wassup nigga bitches in da house


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 18:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 17:53 schreef bas_bin_laden het volgende:
wel goed voor t vredes proces (niet dat het iets zou kunnen worden )


Met terroristen valt niet over vrede te praten, uitroeien is een goeie optie.


"This one is older than shit, heavier than time!"


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-03-2004 18:30 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 18:07 schreef 0Tolerence het volgende:
Met terroristen valt niet over vrede te praten, uitroeien is een goeie optie.

Voor sommigen zijn Bush, Blair, en Sharon ook terroristen.
In de Arabische pers wordt Sheikh Ahmed Yassin omschreven als een verzetstrijder. Hetzelfde geldt voor de leden van Hezbollah en Jihad...

Niet mijn mening, maar zo heeft ieder zijn mening over welke terroristen moeten worden uitgeroeid...


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 19:28 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 18:07 schreef 0Tolerence het volgende:
Met terroristen valt niet over vrede te praten, uitroeien is een goeie optie.
onkruid kan je niet uitroeien


yo yo wassup nigga bitches in da house


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 19:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 18:30 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Voor sommigen zijn Bush, Blair, en Sharon ook terroristen.
In de Arabische pers wordt Sheikh Ahmed Yassin omschreven als een verzetstrijder. Hetzelfde geldt voor de leden van Hezbollah en Jihad...

Niet mijn mening, maar zo heeft ieder zijn mening over welke terroristen moeten worden uitgeroeid...


Ik zie bush e.d. niet een gebouw vol met burgers opblazen, of wat militairen met TNT rond laten lopen en zichzelf opblazen etc. etc.
Hun acties zijn puur op laffe moord gericht, er is niet echt een vergelijking en die moslims daar zitten vol met propaganda als destijds met Nazie Duitsland.


"This one is older than shit, heavier than time!"


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 19:39 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 19:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik zie bush e.d. niet een gebouw vol met burgers opblazen, of wat militairen met TNT rond laten lopen en zichzelf opblazen etc. etc.
Hun acties zijn puur op laffe moord gericht, er is niet echt een vergelijking en die moslims daar zitten vol met propaganda als destijds met Nazie Duitsland.

bush doet het ook alleen maar niet om zn politieke naam/reputatie/belangen


yo yo wassup nigga bitches in da house


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 19:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 19:39 schreef bas_bin_laden het volgende:
bush doet het ook alleen maar niet om zn politieke naam/reputatie/belangen


Ja euhh je begrijpt wat ik bedoel, USA gaat niet willens en wetens burgers opblazen. Dat is mijn punt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 19:45 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 19:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik zie bush e.d. niet een gebouw vol met burgers opblazen, of wat militairen met TNT rond laten lopen en zichzelf opblazen etc. etc.
Hun acties zijn puur op laffe moord gericht, er is niet echt een vergelijking en die moslims daar zitten vol met propaganda als destijds met Nazie Duitsland.



En waarom denk je dat er zelfmoord aanslagen zijn? Ik denk dat het deels komt omdat ze niet zo kapitaalkrachtig zijn. Geef ze een modern leger en het aantal zelfmoordacties zal behoorlijk dalen. (De ellende niet maar das dan een ander verhaal)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-03-2004 19:58 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 19:45 schreef Jebes het volgende:
En waarom denk je dat er zelfmoord aanslagen zijn? Ik denk dat het deels komt omdat ze niet zo kapitaalkrachtig zijn. Geef ze een modern leger en het aantal zelfmoordacties zal behoorlijk dalen. (De ellende niet maar das dan een ander verhaal)

Deels ook uitzichtloosheid en wanhoop.
Maar ik zie meer de ouderen (de recruteerders) als terroristen dan de jongeren die zichzelf opblazen.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 23-03-2004 19:59 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

De hypocriete houding van Amerika is hier hemeltergend. Internationaal het terrorisme zogezegd bestrijden, maar in de praktijk alleen dat terrorisme dat indruist tegen haar belangen, en het staatsterrorisme van Israël goedkeuren en financieel ondersteunen. Irak verplichten tot naleving van de VN resoluties en niet eisen dat dit ook voor Israël geldt, enz....
En dan natuurlijk verbaasd staan kijken als de Palestijnse bevolking, die het beu is dat hun huizen en werkplaatsen steeds worden verwoest door het Israëlisch leger, terug reageert.
Ik keur de zelfmoordaanslagen natuurlijk niet goed, maar ik begrijp het wel. De politiek van Sharon is eigenlijk een spiraal van aanhoudend, niets ontziend geweld. En dan gaat die fascist nog tekeer tegen alles en iedereen die kritiek durft te leveren op de staat Israël, want ho maar! Dan ben je een Jodenhater.


"I find your lack of faith disturbing."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 19:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 19:45 schreef Jebes het volgende:
En waarom denk je dat er zelfmoord aanslagen zijn? Ik denk dat het deels komt omdat ze niet zo kapitaalkrachtig zijn. Geef ze een modern leger en het aantal zelfmoordacties zal behoorlijk dalen. (De ellende niet maar das dan een ander verhaal)


ja maar natuurlijk, wat doen ze met al die AK47's dan en die RPG's.
Nee wapens hebben ze wel, het punt is dat ze bij zelfmoordacties als martelaren zullen sterven. Wat ik al zei, het is propaganda!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:00 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 19:58 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Deels ook uitzichtloosheid en wanhoop.
Maar ik zie meer de ouderen (de recruteerders) als terroristen dan de jongeren die zichzelf opblazen.


Tuurlijk, uitzichtloosheid en wanhoop spelen ook mee, net zoals religie. Allemaal factoren die meespelen.

Maar ik vind het een beetje flauw om te zeggen dat zelfmoordacties laf zijn (en bijvoorbeeld een man in een rolstoel met een heli de grond in blazen niet)

Dit laatste is overigens niet richting jou gericht.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 20:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:00 schreef Jebes het volgende:
Tuurlijk, uitzichtloosheid en wanhoop spelen ook mee, net zoals religie. Allemaal factoren die meespelen.

Maar ik vind het een beetje flauw om te zeggen dat zelfmoordacties laf zijn (en bijvoorbeeld een man in een rolstoel met een heli de grond in blazen niet)

Dit laatste is overigens niet richting jou gericht.


Het punt ontgaat jou echt he, wat zei ik net nog. Ze blazen willens en wetens burgers op. Dat is laf, usa e.d. schieten gewapende strijders neer.
Het verschil lijkt me duidelijk


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:02 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 19:59 schreef 0Tolerence het volgende:
ja maar natuurlijk, wat doen ze met al die AK47's dan en die RPG's.
Nee wapens hebben ze wel, het punt is dat ze bij zelfmoordacties als martelaren zullen sterven. Wat ik al zei, het is propaganda!


Daar hoef je niet bijster kapitaalkrachtig voor te zijn...Ik heb nog geen palestijn in een apache zien vliegen...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:04 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 20:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Het punt ontgaat jou echt he, wat zei ik net nog. Ze blazen willens en wetens burgers op. Dat is laf, usa e.d. schieten gewapende strijders neer.
Het verschil lijkt me duidelijk


En waarom denk je dat het vooral burgerdoelen zijn? Misschien omdat de leiders (van Israel en de VS) niet binnen hun mogelijkheden ligt om om te brengen...daar wel eens aan gedacht En ja, dan is het triest dat gewone burgers de sjaak zijn maar dat is volgens mij in alle oorlogen zo.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 20:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:04 schreef Jebes het volgende:
En waarom denk je dat het vooral burgerdoelen zijn? Misschien omdat de leiders (van Israel en de VS) niet binnen hun mogelijkheden ligt om om te brengen...daar wel eens aan gedacht En ja, dan is het triest dat gewone burgers de sjaak zijn maar dat is volgens mij in alle oorlogen zo.


Ja natuurlijk, dat is de makkelijke weg die de jihad strijders nemen om tevens sympathy te vinden (en uiteraard om als martelaar te sterven). In vietnam lag dit wel anders (edit: Waar zij ook in de minderheid waren, technologisch gezien ook).
Het punt is, ze vechten niet voor hun bestaan, maar leven om het bestaan van andere ten gronde te leggen.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 23-03-2004 20:08]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen