IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Israel doodt een Hamas leider Vorige pagina | Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-03-2004 19:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Smerige zionisten ook weer....


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 22-03-2004 22:28 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 18:35 schreef enforcer het volgende:
Joden zijn arabieren, us moeten ze in het Midden Oosten wonen, bovendien hebben ze altijd daar in dat stuk land gewoond waar ze nu ook wonen.

Dat land is lange tijd niet echt van iemand geweest al was het lang een Engelse kolonie, daarna is het om verschillende redenen van in de handen van de Israelieten gekomen ten eerste om dat ze GROTE delen idd gekocht hebben en opmdat het ze min of meer gegeven is door de VN.

Dat ze daarna de Gaza strook en de Westbank ingenomen met geweld is waar maar ook daar zijn redenen voor geweest, die ik maar gedeeltelijk goedkeur overigens.

Zowel de Palestijnen als de Israelieten hebben recht op een land om te wonen, zoals ieder volk ter wereld, dus denk ik dat het heel redelijk is dat ze dat kleine rot stukje daar keihard verdienen om alle bovengenoemde redenen.

Israel is niet eens zo groot als Nederland, en er zjin hel wat Joden in deze wereld, waarom zouden ze er dan geen recht op hebben?

Er zijn genoeg Arabische "broeder" staten die net zo hard weigeren de Palestijnen een stukje land te geven wat ze toch niet nodig hebben...nee het moet allemaal afgesnoept worden van dat kleine reepje land wat de Israelieten gegeven/verkocht is...

Als de Palestijnen nu ook een lang gingen ontginnen in plaats van aanslagen plegen zouden ze misschien een beter leven kunnen opbouwen voor zichzelf.
de Joden hebben wat egmaakt van dat kleine stukje dorre wildernis dat ze gegeven is (ja meer dan een dorre woestijn was het niet destijds)....

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 10 maart 2004 15:42 schreef enforcer het volgende:

De palestijnen zijn net zo fout en de Israeli's zitten daar echt niet lekker tussen 40 Moslimnaties in die allemaal hun bloed wel kunnen drinken..

hoe je het ook wendt of keert ook de Joden hebben recht op een land om te leven....

het stukje dat ze hebben is al vreselijk klein vergeleken met sommige Arabische naties en zouden ze daar nog meer op moeten inleveren.....zeker als je bedenkt hoeveel Joden er op de wereld in Diasporra leven.
ergens wonen.
...
Maar het grappige is dat het ze alleen specifiek om het land lijkt te gaan waar ed oden wonen want dat stoort ze, dat er niet- Moslims in het midden Oosten wonen daar gaat het om.

genetisch gezien zijn Joden ook Arabieren, het is alleen de religie wat ze scheidt!

Alleen het mindless gebash van Israel (vanwege de connectie met de USA) en de USA begint ronduit belachelijke vormen aan te nemen....

De Amerikanen gaan op een veel verantwoordelijkere manier om met hun macht dan elke Arabische zou doen mochten ze een zelfde macht hebben, dat wil niet zeggen dat ze geen fouten maken maar dat doet iedereen nietwaar!



--------------------------------------------------------------------------------



Hierop heb ik slechts 5 dingen te zeggen...

1. Waar zouden de jODEN het recht vandaan halen op een eigen land? Uit de thora of tenach? Zelfs daarin staat geschreven dat meerdere volkeren, waaronder de Kanaanieten (voorouders van wat wij Arabieren noemen), er leefden voordat jAWEH de jODEN het land schonk. Ik denk dat niemand een land kan opeisen, zeker niet als er al mensen leven.

2. Voordat de Engelsen en Fransen Palestina koloniseerden leefden er jODEN, moslims en christenen in Jerusalem, zonder conflicten. Het is pas sinds het opeisen van heel Jerusalem en stukken land door de jODEN dat er Palestijns verzet is gekomen.

3. Het gaat de Arabieren niet om een ander volk, want er leven ook christenen in die contreien. Die stellen zich alleen niet zo vijandig en arrogant op ten opzichte van de Arabieren. jODEN zijn immers door gOD "uitverkoren" en staan daarom zogenaamd boven andere ,goddeloze, volkeren.

4. Genetisch zijn we allemaal verwant, je hoeft maar ver genoeg terug te gaan. Maar de jODEN behoren net als bv. de Armeniers tot de Semitische volkeren die uit Azie stammen. De oorspronkelijke Arabische volkeren/ stammen daarentegen leefden al eeuwenlang in het Midden Oosten voordat deze Semitische volkeren zich vanuit het Oosten daar kwamen vestigen. Niet enkel de religie onderscheidt hen dus.

5. De betrokkenheid van de VS in deze hele zaak is groter dan men denkt. De jOODSE lobby in de VS is zeer invloedrijk en zal er alles aan doen om zijn zin te krijgen. Israel doet niet wat de VS beslissen, de VS doen wat Israel beslist.









Crappy days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2004 8:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

niet verrassend bericht (van FOK!):


V.S. veroordelen liquidatie Yassin niet

“Israël heeft het recht zichzelf te verdedigen. “, aldus woordvoerder Sean McCormack van het Witte Huis. Deze uitspraak deed hij gister als reactie op de liquidatie, door Israel van Hamas-oprichter Yassin. Volgens het Witte Huis zou Yassin persoonlijk zijn betrokken bij diverse terroristische acties.

Ook de woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken benadrukte het recht van zelfverdediging van Israël. Desondanks voegde hij er wel aan toe dat de V.S. “hevig verontrust” zijn door de liquidatie van de sjeik. “We denken dat deze gebeurtenis de spanning vergroot en dat die niet helpt bij de pogingen om tot vrede te komen”, aldus Boucher. Een goed voorbeeld hiervan is de oproep, op de website van al-Qaeda, voor alle Abu Hafs al-Masri Brigades, om de dood van de sjeik te wreken. De commando groepen, die hun naam ontlenen aan een al-Qaeda leider die bij een Amerikaanse operatie in 2001 om het leven kwam, namen eerder de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in Madrid op zich. Bij deze aanslagen kwamen zeker 190 mensen om het leven.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-03-2004 8:33]


Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 23-03-2004 9:43 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

Tuurlijk veroordeeld de VS dit niet, israel is een staat van hun, of andersom.

Even wat quotes uit de talmud:
"Murdering Goyim is like killing a wild animal"
"Even the best of the Gentiles should be killed"
"Show no mercy to Goyim"
" The jews are human beings, but the nations of the world are not human beings but beasts"
"God has given the jews power over the possessions and blood of all nations"


[Dit bericht is gewijzigd door Kriegshammer op 23-03-2004 9:43]


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 9:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik denk dat de VS het niet veroordeelt omdat dat behoorlijk hypocriet over zou komen wegens hun eigen war on terror.

Ik denk persoonlijk ook dat het geen slimme zet van Israel geweest is maar dat deze man het wel verdiende...hij is gewoon ene moordenaar en niets meer en niets minder!

maar goed hij was al steenoud ze hadden beter een paar jaar kunnen wachten dan was ie vanzelf wel gegaan!



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-03-2004 9:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 9:45 schreef enforcer het volgende:
Ik denk dat de VS het niet veroordeelt omdat dat behoorlijk hypocriet over zou komen wegens hun eigen war on terror.

Ik denk persoonlijk ook dat het geen slimme zet van Israel geweest is maar dat deze man het wel verdiende...hij is gewoon ene moordenaar en niets meer en niets minder!

maar goed hij was al steenoud ze hadden beter een paar jaar kunnen wachten dan was ie vanzelf wel gegaan!

Sja idd nu is die vent weer een martelaar, ze hadden hem beter kunnen laten leven, dit was gewoon weer zo'n wrok actie.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-03-2004 9:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 9:43 schreef Kriegshammer het volgende:

" The jews are human beings, but the nations of the world are not human beings but beasts"




Wat houd ik toch van dit soort dingen.
Als een blanke westerling verkiest niet met een zwarte te trouwen omdat hij dat niet mooi vind is het een gore racist.
Als een jood verkondigt dat hij niet met een blanke wil trouwen omdat die minderwaardig zijn, en niet behoren tot het uitverkoren volk (en blijkbaar zelfs geen mens is), dan is hij gewoon een goede jood, en mag je daar niets van zeggen.

Moge al die christenen, joden en moslims voor de eeuwigheid branden in elkaars hellen.


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 23-03-2004 9:54 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Als de Palestijnen de Israelische leider hadden neergeschoten had Bush er gelijk boven op gesprongen.

Zoals iedereen weet draaid dit weer is om geld


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 9:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 23 maart 2004 9:49 schreef FireFox het volgende:
Sja idd nu is die vent weer een martelaar, ze hadden hem beter kunnen laten leven, dit was gewoon weer zo'n wrok actie.


ja precies ze maken zo'n man gelijk een held nou ja we zien wel hoe het afloopt erg veel veranderen zal er iig niet.

de Israeli's redeneren dat dit op lange termijn bij zal dragen tot het vredesproces maar op korte termijn zal leiden tot veel onrust....misschien hebben ze gelijk, maar dan zal ook Israel een andere leider nodig hebben...misschien bij de volgende verkiezingen???



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2004 9:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 9:45 schreef enforcer het volgende:
maar goed hij was al steenoud ze hadden beter een paar jaar kunnen wachten dan was ie vanzelf wel gegaan!


precies. eigenlijk hebben ze nu de HAMAS hun zin gegeven. Ik snap de strategier erachten nog steeds niet en vind het strategisch gezien een zeer domme zet van Israel. Als je al die Arabieren wilt verenigen moet je vooral zulke acties ondernemen.


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 23-03-2004 9:57 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 8:32 schreef attila_de_hun het volgende:
niet verrassend bericht (van FOK!):


V.S. veroordelen liquidatie Yassin niet

“Israël heeft het recht zichzelf te verdedigen. “, aldus woordvoerder Sean McCormack van het Witte Huis.

enzenz




Dit hoort eigenlijk bij onzinnig nieuws
ik had niets anders verwacht van Amerika.


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-03-2004 9:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 9:56 schreef attila_de_hun het volgende:
...Als je al die Arabieren wilt verenigen moet je vooral zulke acties ondernemen.


Bedoel je niet vernietigen ipv verenigen ?
















attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2004 10:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 9:57 schreef campske666 het volgende:
Bedoel je niet vernietigen ipv verenigen ?

















Neen. De praktijk leert dat die arabieren het vooral te druk hebben met elkaar uitmoorden. Maar niks is zo goed om vijanden te verzoenen door een gezamelijk vijand te krijgen. En deze actie van Israel was denk ik de spreekwoordelijke druppel

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-03-2004 10:07]


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-03-2004 10:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Zeer wijze woorden...
Daarom ben ik nog altijd pro het paln om ze alle wapens te geven die ze willen hebben, en ze dan onderling tegen elkaar op te stoken. Dan maken ze elkaar allemaal af in die gore zandbak, en kan de rest van de wereld ff beschaafd de toekomst tegemoet gaan

(ja, ik weet dat het nie zo simpel is, maar zou wel vet zijn )


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 10:17 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik weet het niet de ervaring leert dat veel van de moslim broederstaten de Palestijnen toch in de steek laten als het puntje bij het paaltje komt....


het blijft vaak bij woorden...maar goed ze zeggen wel eens tijd heelt alle wonden en na verloop van tijd zal het wel weer afkoelen, maar tegen die tijd zal er wel weer wat nieuws gebeurd zijn....ik denk dat we moeten wachten tot er een nieuwe Premier in Israel zit die wat gematigder is.

Er zijn genoeg Israeli's die deze situatie beu zijn, ik zou er ook niet goed van worden als ik daar zou leven, dat je elke dag bang moet zijn voor aanslagen vanwege een aantal fanatieke idioten die zonodig land moeten koloniseren...

maar hetzelfde gedt voor de palestijnen, die zullen hun claim op jeruzalem op moeten geven, het si een kwestie van geven en nemen!



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-03-2004 11:08 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 23 maart 2004 10:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Neen. De praktijk leert dat die arabieren het vooral te druk hebben met elkaar uitmoorden. Maar niks is zo goed om vijanden te verzoenen door een gezamelijk vijand te krijgen. En deze actie van Israel was denk ik de spreekwoordelijke druppel


net zoals ik al zei

Amerika kan die acties simpelweg ook niet veroordelen als zijnde een land waar executies aan de orde van de week zijn...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 11:11 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ze kunnen het in feite ook niet veroordelen, gelukkig hebben ze dat ook inet gedaan zou alleen maar schijnheilig geweest zijn!

het is in feite natuurlijk ook niet slecht dat deeze man er niet meer is, alleen de timing en de manier is een beetje ongelukkig, op zijn zachtst gezegd.




bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 13:31 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 11:08 schreef Phriar het volgende:
net zoals ik al zei

Amerika kan die acties simpelweg ook niet veroordelen als zijnde een land waar executies aan de orde van de week zijn...
dat hoeft toch ook niet.. die honden mogen van mij dood


yo yo wassup nigga bitches in da house


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 23-03-2004 14:08 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik vind het wel okee dat ie dood is, leuk zelfs. Beetje vrouwen en kinderen aanmoedigen tot mens-onwaardige zaken als zichzelf opblazen in de nabijheid van "de vijand" is voor mij een goede reden voor een behaaglijk plaatsje in de HEL.
Bovendien heeft ie vele malen onderhandelingen verstoord, die beter waren geweest voor het palestijnse volk maar die hij als fundamentalist niet ver genoeg vond gaan zoals gedeelde toegang tot de tempelberg etc.
Nu hebben de palestijnen NUL, je kan een (technologisch) superieure vijand nooit dwingen tot wat voor overeenkomst dan ook met zelfmoordaanslagen of ander extreem niet-militair geweld.


Follow the freezing moon...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-03-2004 14:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 maart 2004 14:08 schreef Freduk het volgende:
je kan een (technologisch) superieure vijand nooit dwingen tot wat voor overeenkomst dan ook met zelfmoordaanslagen of ander extreem niet-militair geweld.
Met andere woorden... het Nederlandse verzet in de tweede wereldoorlog sloeg ook nergens op? Als er een bezettingsmacht over je heen komt walsen moet je het maar opgeven?

Ik zeg hier niet dat ik het per definitie eens ben met die terroristische Palestijnen, maar zij geloven in hun acties en zijn bereid daarvoor te sterven en ik snap die gedachtengang wel.


I'm not being rude. You're just insignificant.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 14:17 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 14:15 schreef helmet het volgende:
Met andere woorden... het Nederlandse verzet in de tweede wereldoorlog sloeg ook nergens op? Als er een bezettingsmacht over je heen komt walsen moet je het maar opgeven?

Ik zeg hier niet dat ik het per definitie eens ben met die terroristische Palestijnen, maar zij geloven in hun acties en zijn bereid daarvoor te sterven en ik snap die gedachtengang wel.
als je ervoor sterft heb je dr zelf niks meer aan hoor


yo yo wassup nigga bitches in da house


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-03-2004 14:29 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:17 schreef bas_bin_laden het volgende:
als je ervoor sterft heb je dr zelf niks meer aan hoor


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 14:30 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 14:29 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

tis toch zo?


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-03-2004 14:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:30 schreef bas_bin_laden het volgende:
tis toch zo?


- Je kan het voor je nabestaanden doen
- Die moslim-spasten geloven dat ze naar de hemel gaan als ze dood blijven voor hun geloof (land?), en dat ze daar 1000 maagden krijgen. Een mens zou voor minder met een bom op een bus stappen.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-03-2004 14:35 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:15 schreef helmet het volgende:
Met andere woorden... het Nederlandse verzet in de tweede wereldoorlog sloeg ook nergens op? Als er een bezettingsmacht over je heen komt walsen moet je het maar opgeven?

Ik zeg hier niet dat ik het per definitie eens ben met die terroristische Palestijnen, maar zij geloven in hun acties en zijn bereid daarvoor te sterven en ik snap die gedachtengang wel.


Hmm..ik vraag me af in hoeverre er sprake is van een daadwerkelijke oorlog tussen twee partijen..maar goed..Israel wil Hamas uitroeien...mijn zegen hebben ze..neem alleen dan ook de joodse fundementalisten mee..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen