IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Israel doodt een Hamas leider Vorige pagina | Volgende pagina
Curunír
Usericon van Curunír
Posted 23-03-2004 20:07 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

De Palestijnse wapens zijn vooral in het bezit van de grote terroristische groeperingen (zoals de Fatah-beweging). De gewone Palestijn (die het échte slachtoffer is in deze impasse) moet het stellen met enkele stenengooiers.
Niet echt effectief tegen de tanks en raketten van Israël, dus daarom die zelfmoordacties.
quote:
Dat is laf, usa e.d. schieten gewapende strijders neer.


Ga dat maar aan de Iraakse burgers zeggen die tijdens de Irak-oorlog de bommen op hun kop gedropt kregen.


"I find your lack of faith disturbing."


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:08 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 20:06 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja natuurlijk, dat is de makkelijke weg die de jihad strijders nemen om tevens sympathy te vinden (en uiteraard om als martelaar te sterven). In vietnam lag dit wel anders.
Het punt is, ze vechten niet voor hun bestaan, maar leven om het bestaan van andere ten gronde te leggen.


Het spijt me zeer, je mag er zo over denken, is je eigen mening. Maar op het moment dat je zegt dat die mensen leven om het bestaan van andere ten gronde te leggen en nergens anders voor dan heb je echt een enorm bord voor je kop



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 20:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:08 schreef Jebes het volgende:
Het spijt me zeer, je mag er zo over denken, is je eigen mening. Maar op het moment dat je zegt dat die mensen leven om het bestaan van andere ten gronde te leggen en nergens anders voor dan heb je echt een enorm bord voor je kop




Zelfmoordaanslagen hebben niks met oorlog te maken en dus ja, ik vind dat ja.
En leg dat laatste is ff uit


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:13 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 20:10 schreef 0Tolerence het volgende:
Zelfmoordaanslagen hebben niks met oorlog te maken en dus ja, ik vind dat ja.
En leg dat laatste is ff uit


Maar je kan toch wel het verschil zien tussen een oorlog als deze en een oorlog zoals die een tijdje terug in Irak is geweest? Dat valt toch niet te vergelijken of wel soms? Die is een volkomen ander soort oorlog.

En dat laatste, het is veel te simplistisch om zo naar de Palestijnen te kijken. Vandaar bord voor je kop. (factoren buitensluiten die je juist wel in je oordeel/ meningvorming mee zou moeten nemen)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 20:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:13 schreef Jebes het volgende:
Maar je kan toch wel het verschil zien tussen een oorlog als deze en een oorlog zoals die een tijdje terug in Irak is geweest? Dat valt toch niet te vergelijken of wel soms? Die is een volkomen ander soort oorlog.

En dat laatste, het is veel te simplistisch om zo naar de Palestijnen te kijken. Vandaar bord voor je kop. (factoren buitensluiten die je juist wel in je oordeel/ meningvorming mee zou moeten nemen)


Ja prima, ze zijn dik in de minderheid, hebben geen tanks/helicopters/vliegtuigen etc. etc. Dus is dat maar een excuus om massaal burgers te vermoorden.
Punt wederom, ze zorgen voor hun eigen ondergang


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:19 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 20:15 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja prima, ze zijn dik in de minderheid, hebben geen tanks/helicopters/vliegtuigen etc. etc. Dus is dat maar een excuus om massaal burgers te vermoorden.
Punt wederom, ze zorgen voor hun eigen ondergang



Geen excuus, laat duidelijk zijn dat ik niet voor zelfmoordaanslag ben. Maar feit is dat:
1) de Palestijnen onderdrukt worden
2) de Palestijnen dat niet pikken en tegengas geven
3) dat doen ze door te doen wat binnen hun mogelijkheden ligt
4) dat resulteert in zelfmoordaanslagen en meer van dat soort akelige dingen



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2004 20:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:19 schreef Jebes het volgende:
Geen excuus, laat duidelijk zijn dat ik niet voor zelfmoordaanslag ben. Maar feit is dat:
1) de Palestijnen onderdrukt worden
2) de Palestijnen dat niet pikken en tegengas geven
3) dat doen ze door te doen wat binnen hun mogelijkheden ligt
4) dat resulteert in zelfmoordaanslagen en meer van dat soort akelige dingen




Als ze enigszins snappen dat het niet helpt en bijvoorbeeld militairen installaties opblazen e.d. dan kan ik dat goed begrijpen. Maar een restaurant binnenlopen en 5 burgers opblazen die er geen fuck mee te maken hebben. Dat weten zij ook dondersgoed, dan ben je gewoon echt fout bezig.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:23 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 20:21 schreef 0Tolerence het volgende:
Als ze enigszins snappen dat het niet helpt en bijvoorbeeld militairen installaties opblazen e.d. dan kan ik dat goed begrijpen. Maar een restaurant binnenlopen en 5 burgers opblazen die er geen fuck mee te maken hebben. Dat weten zij ook dondersgoed, dan ben je gewoon echt fout bezig.


Fouter dan Israël die talloze burgers omverschiet? Ik denk van niet.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 23-03-2004 20:25 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:21 schreef 0Tolerence het volgende:
Als ze enigszins snappen dat het niet helpt en bijvoorbeeld militairen installaties opblazen e.d. dan kan ik dat goed begrijpen. Maar een restaurant binnenlopen en 5 burgers opblazen die er geen fuck mee te maken hebben. Dat weten zij ook dondersgoed, dan ben je gewoon echt fout bezig.

Ik denk dat het de bedoeling van de Palestijnen is om zoveel mogelijk internationaal aandacht te krijgen voor de problemen in hun land. En hoe kan men dat verwezenlijken? Door de wereld zoveel mogelijk te shoqueren. Het effect is namelijk veel minder als men een soldaat opblaast, hoe erg het ook klinkt.


"I find your lack of faith disturbing."


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 20:27 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 20:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Het punt ontgaat jou echt he, wat zei ik net nog. Ze blazen willens en wetens burgers op. Dat is laf, usa e.d. schieten gewapende strijders neer.
Het verschil lijkt me duidelijk
hoppa die zit... en ja ik heb de tegen argumenten gelezen maar ben het toch met 0tolerence eens, strijders kiezen er bewust voor .. burgers die naar de supermarkt gaan willen niet dat hun auto wordt opgeblazen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 20:27 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ze zijn alletwee fout bezig.
En het zal steeds extremer gaan totdat het weer in een echte oorlog uitloopt.

Tenzij de normale burgers van de twee landen actie ondernemen.


F*ck hippies


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-03-2004 20:35 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 maart 2004 20:27 schreef bas_bin_laden het volgende:
hoppa die zit... en ja ik heb de tegen argumenten gelezen maar ben het toch met 0tolerence eens, strijders kiezen er bewust voor .. burgers die naar de supermarkt gaan willen niet dat hun auto wordt opgeblazen


Liever m'n auto dan mezelf...

Oftewel, ik snap je post weer eens niet

edit: typfaout

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 23-03-2004 20:35]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 20:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

bas_bin_laden communiceert dan ook op een niveau dat ons intellect boven de pet gaat


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 23-03-2004 20:45 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Topic : Israel doodt een Hamas leider

Ze moeten veel meer van die mafkezen afmaken...


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2004 20:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat mij betreft ligt het beloofde land nog altijd in het hiernamaals voor onze Joodse vrienden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 20:51 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 23 maart 2004 20:35 schreef Jebes het volgende:
Liever m'n auto dan mezelf...

Oftewel, ik snap je post weer eens niet

edit: typfaout
dat ik het niet erg vind als een americaan een andere soldaat afschiet maar wel als hij een burger vol lood pompt


yo yo wassup nigga bitches in da house


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-03-2004 20:55 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:45 schreef Brujeria het volgende:
Topic : Israel doodt een Hamas leider

Ze moeten veel meer van die mafkezen afmaken...

Dat doen ze iedere keer. Israël beweert dan weer een prominent Hamas-lid te hebben geëlimineerd. Maar het feit dat ze blijven elimineren van prominente Hamas-leden geeft wel aan dat Hamas (en ook Jihad) moeilijk uit te roeien is...
Militanten staan in de rij om een gedode medestrijder op te volgen. Ze hebben toch niets beters te doen...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2004 21:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:55 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Dat doen ze iedere keer. Israël beweert dan weer een prominent Hamas-lid te hebben geëlimineerd. Maar het feit dat ze blijven elimineren van prominente Hamas-leden geeft wel aan dat Hamas (en ook Jihad) moeilijk uit te roeien is...
Militanten staan in de rij om een gedode medestrijder op te volgen. Ze hebben toch niets beters te doen...


Als het land waar jij bent geboren, je vader en moeder zijn geboren, en hun ouders enzovoort enzoverder opeens word bezet door een stelletje zwaar bewapende zionisten die zeggen dat dit hun beloofde land is en jouw straat bezetten met tanks een staat stichten en je elk recht ontnemen......
Moet ik meer zeggen?
Intifada is iets waar ik totaal begrip voor kan opbrengen. En dit zal nooit ophouden...De routekaart naar vrede...Laat me niet lachen....


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 23-03-2004 21:03 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

olé, in officieel bericht van VS wordt aanslag niet afgekeurd.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2004 21:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 21:03 schreef X-Act het volgende:
olé, in officieel bericht van VS wordt aanslag niet afgekeurd.


Ik had niets anders verwacht.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-03-2004 21:11 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 21:01 schreef Heiden het volgende:
Als het land waar jij bent geboren, je vader en moeder zijn geboren, en hun ouders enzovoort enzoverder opeens word bezet door een stelletje zwaar bewapende zionisten die zeggen dat dit hun beloofde land is en jouw straat bezetten met tanks een staat stichten en je elk recht ontnemen......
Moet ik meer zeggen?


Nee, hoeft niet. Ik zie mezelf dan ook niet stilzitten.
Israël heeft (het gevaar van) Hamas ook aan zichzelf te danken, want ze hebben ooit Hamas financieel gesteund om de macht van de PLO te ondermijnen. Hamas is echter enorm machtig geworden.
Daarnaast is de officiële Palestijnse vertegenwoordiging, de PA (PLO), deels corrupt en dat drijft het gewone Palestijnse volk ook in de armen van Hamas, die naast de zelfmoordacties ook aan liefdadigheid doen door het financieren van ziekenhuizen en dergelijke.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2004 21:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het gewone Palestijnse volk bestaat niet, het is een volk in opstand, dat word ze met de paplepel ingegoten. En als er geen Hamas of PLO was, dan nog zou de Intifada bestaan. En wat ik respecteer aan die mensen is dat ze gewoon daarblijven en bereid zijn om te sterven, ben je ooit wel eens een Palestijn tegengekomen die hier asiel heeft aangevraagd? Ik niet, terwijl andere volkeren hier maar binnenstromen alsof het niks is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-03-2004 21:27 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 21:20 schreef Heiden het volgende:
Het gewone Palestijnse volk bestaat niet, het is een volk in opstand, dat word ze met de paplepel ingegoten. En als er geen Hamas of PLO was, dan nog zou de Intifada bestaan. En wat ik respecteer aan die mensen is dat ze gewoon daarblijven en bereid zijn om te sterven, ben je ooit wel eens een Palestijn tegengekomen die hier asiel heeft aangevraagd? Ik niet, terwijl andere volkeren hier maar binnenstromen alsof het niks is.

Er zijn zat Palestijnen die in de (rijkere)bovenlaag van de bevolking zitten. Dus ik beschouw niet iedere Palestijn tot het gewone volk.
In Nederland en andere westerse landen zijn heus wel Palestijnen (misschien niet enorm veel) en in Syrië, Libanon en Jordanië heb ik met eigen ogen vluchtelingenkampen vol Palestijnen gezien. Hoewel die daar al vele jaren zitten. De vluchtelingenstromen is niet iets van de laatste jaren.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 21:29 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

En die Hamas leider was zo fout nog niet.
In dit artikel lijkt net alsof hij een normale burger is.
Lees dit maar is:
http://www.planet.nl/planet/show/id=571590/contentid=457415/sc=dff947#top


F*ck hippies


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 23-03-2004 21:40 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

aangezien de meeste normale burgers een extremistische organisatie hebben


yo yo wassup nigga bitches in da house


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen